Recenzii ale filmului "Margot la nuntă"

Linia genului înșeală nerușinat. Ei bine, cât de lateral este această comedie? Sau este prezența lui Jack Black singura presupusă adăugare a unui film de comedie? În general, nu cred genurile: Margot la nunta - o drama care spune despre un scriitor egoist, autocrat, ușor nevrotic femeie Margot Zeller.

Doamnelor și domnilor, permiteți-mi să vă prezint pe Margo. Viața lui Margot este o poveste, pe care ea însăși o scrie. În cazul în care „caracterul“ face un pas la pas dreapta la stânga de la crearea cadrului său, Margot grevă cu ușurință din povestea ei sau încearcă să remodeleze pentru a se potrivi. Prin urmare, relația cu Margo este dificil de construit, dar cineva încearcă încă.

Margot și sora ei. Margot îl iubește pe Pauline, iar Pauline îl iubește pe Margot. Dar ei nu au vorbit mult timp, dar acum Margo merge la nunta sorei ei. Margot a stabilit un scop sigur - ea urma să-l descurajeze pe Pauline să se căsătorească, pentru că Malcolm ar fi un soț sărac. Cum știe Margo asta? Da, de nicăieri, nu a văzut-o nici măcar pe mire, ea pare a fi așa, aici este un motiv bun pentru a sparge două soartă.
Așa cum am menționat mai devreme, Pauline iubește Margot, și Margot iubește Pauline. Cu toate acestea, relația pe care o au ciudat - Margot, în scopul de a face lucrurile încredințate sora ei, secret bine-cunoscut, iar pentru pauline este destul de normal să spună fiului surorii sale cu privire la modul în care prima căsătorie a mamei sale ruinat Pauline. Și nu sunt doar surori, sunt "cei mai buni prieteni".

Margot și soțul ei. Iată-o pe cea care a îndrăznit să spargă povestea armonioasă, pentru care Margot îi înlătură soțul din viață. Principalul său dezavantaj este că este prea bun, bun, nobil. Pe fundalul soțului ei, doamna Zeller se simte egoistă, autocratică, ușor nevrotică, adică ea însăși. Cine va place asta?

Margot și fiul ei. Relația cea mai complexă. Claude crește, se schimbă, personalitatea se formează. Claude este pe cale să devină și mama lui nu-i place foarte mult. La urma urmei, ea vede fiul ei destul de diferit - mai elegant, mai fragil, întinzându-se spre ea. Margot îi reproșează fiului că a crescut, încearcă să-l împingă, iar când este de acord să continue independent, se duce după el - se întoarce sub aripa naturii sale imperioase.

În general, "Margot la nuntă" lasă o dublă impresie. Se pare că regizorul sa străduit să transforme o dramă bună într-o tragicomedie, din cauza faptului că sunt colorate culorile și nu se dovedește nici asta și nici asta. Nu am înțeles unele dintre scene, de exemplu, un pantof în pădure și spionarea vecinilor care se îmbrățișează cu carne de porc. Mi-a plăcut duetul Nicole Kidman-Jennifer Jason Lee - aici sunt atlanți, pe umărul cărora se află întregul film.
Cei care doresc să vizioneze acest film, principalul lucru nu este să se regăsească într-o comedie - va ruina jumătate din impresie. Plus "Margot la nuntă" este una dintre acele picturi care îi cere spectatorului. Esti unul dintre ei? Apoi du-te pentru asta!

M-am uitat în cadrul TTT. Tema "Filmul cu Nicole Kidman". Vă mulțumesc pentru sfatul lui Zatv.