Recenzii despre o pisica in cizme - odihna cu copiii

Am fost cu o fiica si un trib pentru interpretarea unei pisici in cizme. Animatori și divertisment înainte de spectacol - totul este bine, copiii i-au plăcut. Actori - bine făcut! Jucat, încercat - fără plângeri. Dar regizorul trebuie doar să citească un basm!

Piesa pentru copii este mică, iar unele dintre ele, poate, nu au citit deloc această lucrare. Ce părere au aceștia atunci când se uită la această piesă pervertită de noapte. Întreaga spectacol a fost șoptit audibil într-o sală foarte dezaprobatoare, iar discuțiile au continuat în vestiar.
Un lucru este că prințesa sa îndrăgostit de o pisică, ce fel de prostii? Cetățenii nu au nevoie de astfel de spectacole pentru copii!

Și, te rog, cel puțin pentru biletele și afișul indică faptul că, odată cu clasicii acest lucru nu are nimic de a face, astfel încât oamenii să poată avea o idee de unde se duc. Ne place teatrul.

Este regretabil că de data aceasta nu am primit plăcerea, sper că nu vom vedea mai mult din asta!

Ieri am sunat - au spus că nu puteți rezerva, biletele vor fi întotdeauna undeva - bine, există într-adevăr o sală mare. Așa sa dovedit, a venit și a cumpărat un bilet la parter pe rândul 7. Ar putea fi văzut bine. Înainte de teatru este un copac frumos de Crăciun. În interior - 2 frumos copac viu - pe primul și al doilea etaj - dar teatrul în sine, mi se părea, nu decorate la fel de frumos ca și în anii precedenți, etajul al doilea, de exemplu, nu decorate.

În holul Snow Maiden se întâlnesc copii, animatorii îi îndemn în copac, unde dansează, dansează, dansează, răspund la întrebări. Apoi, copiii au fost duși la etajul al doilea, la alt copac. Acolo erau și dansuri, Maidenul de zăpadă și părintele Frost au venit acolo, au aprins un pom de Crăciun. Copiii au răspuns la întrebări despre cum să se comporte în teatru. Apoi au fost duși în hol. Interludiul era foarte amuzant.

Dansul nu este frumos. Multe poezii, aici sunt semnificative. Sunt cântece - cântă bine și, în măsura în care pot spune, ele însele. O mulțime de numere acrobatice - ele însuflețează narațiunea. Actorii, în general, sunt foarte activi și se mișcă bine. O alta lovitura de la arma - si cumva, si animata, copiii au zburat. Peisajul este oarecum zgârcit și sunt obișnuit cu faptul că în acest teatru sunt interesante și utilizate în mod eficient. Fetița a zâmbit o singură dată în timpul spectacolului - când a văzut un șoarece cu ceas mare, în care Ogre sa întors.

Nu-mi amintesc foarte bine filmul „The New Adventures of Motanul încălțat“, și eu nu pot spune modul în care întreaga performanță este corelată cu ea, finala - exact acolo: Printesa se îndrăgostește de pisică, dar el o respinge. Și la sfârșitul anului - Proprietarul ruleaza pisica, trist, vin toți ceilalți eroi și să înceapă să jibe cu bulgări de zăpadă Cat. Copilul a dat flori Prințesei - rochia este importantă pentru ea.

Sunt trist, vreau să cred că este un eșec de lucru și nu se va mai întâmpla.