Drumuri alpine pieptul de munte din Sibiri

Pieptul cuferelor este situat în valea râului White Iyus, în apropierea satului Iyus. În total, există cinci sau cinci munți, într-un grup separat, pe malul stâng al White Iyus. Cea de-a cincea și cea de-a patra sunt situate la o distanță una de alta și de la celelalte, al treilea și al doilea piept au o tălpită comună, prima se separă de cea de-a doua o bucată mică.

Indicații de orientare către trunchiul este posibil din două părți - din satul Yus și din centrul raional, sat Comitat.

După ce ați condus direct spre sat, la intersecția Kopyov Yus Yus-Xira (aproximativ 185 km de Achinsk - Trinity) printr-o 25 km drum asfaltat începe decontarea Yus. Condu prin sat până la sfârșitul asfaltului (stânga un bloc la piața principală, cu memorialul și Casa de Cultură), este necesar de a conduce un alt aproximativ o sută de yards înainte, și la dreapta. După aceea, continuați să conduceți de-a lungul unui drum bun (cel puțin pe vreme uscată) de-a lungul canalului. După ce urcați un baraj mic - întoarceți-vă la dreapta, continuați drept. Curând, drumul duce la piciorul Pieptului Cinci, apoi îl îndoaie spre dreapta și duce la o mică intersecție. Turnul din dreapta de la intersecție duce la cel de-al patrulea piept și apoi la celelalte chesturi.

Primele sute de metri de drumul de la rândul său, trebuie să meargă cu atenție în călătorie vreme umedă, foarte dificilă.

Poți veni la acest loc din Shira. Plecare din sat pe drumul spre Lacul Negru, trecut la rândul său, satul lacului ( „Praskovya“ centru), atunci ar trebui să virați la dreapta pe un drum de murdărie. Acest drum va conduce și pe de altă parte, până la intersecția, virați la stânga de la care duce la restul trunchiului, și de călătorie direct - la poalele cincea piept și satul Yus.

Toate cufere nu sunt foarte mari - până la 200 de metri. Prin urmare, puteți urca pe orice - din partea de sus a o vedere magnifică a Albe Iyusa canalele antice din vale.

Cel mai interesant este primul piept. În partea de sus a acestui munte se află o margine stâncoasă în formă de paralelipiped dreptunghiular aproape obișnuit, asemănătoare cu un piept în proporțiile sale - de aici și numele întregii zone montane. Totuși, acest munte, care este foarte diferit de restul pieptului, este interesant nu numai pentru vârf.

Drumuri alpine pieptul de munte din Sibiri

La intrarea în Primul piept de pe partea Muntelui al IV-lea, este vizibil ca în "profil". asimetria imediat vizibil ascuțite, ceea ce este caracteristic pentru toate piept - dreapta (cu care se confruntă înainte) panta „trunchiului“ din partea de sus a abrupt jos, stânga - ușor în jos în vale.

Urcarea spre munte începe pe versantul stâng. Panta este un amfiteatru imens la partea de sus a peretelui din spate al care este „piept“, iar pereții din stânga și din dreapta se uite traverselor stâncoase încoronați surprinzător simetrice și repetitive, care seamănă cu zidurile castelului. În centrul "amfiteatrului" - o adâncire semnificativă a formei conice, cu marginile bine exprimate.

Nu aveți nevoie de o mulțime de imaginație, care ar împinge câteva teorii cu privire la originea acestui loc unic - de la un meteorit la explozie dirijată din adâncurile pământului.

Partea de sus a traseului conduce de-a lungul versantul drept al „amfiteatru“, mai întâi de mică adâncime și apoi câștigă prăvăliș.

Drumuri alpine pieptul de munte din Sibiri

Deasupra se vad valea Iuului Alb, așezarea lui Iu, canalele antice, a patra piept, intervalele joase ale munților.

În partea de sus a Pieptului Cinci, un număr mare de mici piramide, compuse din pietrele lor plate - cel mai probabil de origine modernă (posibil machete ale clădirilor vechi). O pantă se rupe brusc în vale, la marginile sale - mai multe rânduri paralele de picioare de piatră înclinată. Celelalte pante sunt accesibile pentru a urca și ieși pe drumul Iyus - Lacul Negru, înconjurați a cincea piept.