Curs de studiu al lorelor locale

Ei bine, un fel de iarnă a început să se retragă (așa cum ne-am gândit) și ne-am decis deschiderea sezonului pe 6-08 mai pokatushek cu înnoptări, incendii și așa mai departe. Ca un început a fost selectat traseul pe care a vrut să conducă pentru o lungă perioadă de timp. Acesta este un drum de la Krasnoyarsk la Khakassia, pe malul drept al Yenisey (autostrada federală se află pe malul stâng). Drumul în sine nu provoacă nici o dificultate, cu excepția poate 100 km de drum în zona Vyhozhy Log - Koshurnikovo. Cu toate acestea, noua suspensie pe acest site, în cele din urmă m-am dus la cel puțin 90 km și viteza destul de confortabil, cu toate că în unele locuri înlocuirea rutier de fluxuri, care se execută în mod activ de la topirea zăpezilor. Astfel, testul de raliu a fost efectuat prin suspendare, în această călătorie nu au existat locuri de trofeu. Drumul merge de-a lungul terenului taiga, traversează mai multe treceri, este destul de frumos și în mod constant "presează" la calea ferată ...

Primul obiectiv al excursiei noastre a fost ieșirea din satul Jurnal, care a jucat filmul „Master of Taiga“, și, desigur, renumit pentru faptul că, la momentul de filmare a venit aici și a trăit Vladimir Visoțki. O comoară a lui Kesher a fost luată în sat. Satul este destul de viu, și ne-a plăcut, nu au existat culori decadente. Acesta este situat într-un loc pitoresc pe malul râului Mana.

o piatră memorială pe malul râului Mana

Chiar și la intrarea în sat, am descoperit zăpadă pe înălțimi, ceea ce înseamnă că primăvara a început doar și asta a făcut unele ajustări ale planurilor noastre ...

Următorul nostru obiectiv a fost să ajungem la cascada Chinzha (Shinda). Pentru a face acest lucru, a fost necesar să ajungă la satul Koshurnikovo, și apoi să părăsească drumul principal pentru exploatare forestieră ...

Ruperea mizeria de 100 km lungime și etapa de pietriș cu câteva treceri am fost în Koshurnikova - acest sat este numit după sovietic om de știință, inginer, prospector, care a fost implicat în proiectarea de strace și căi ferate în taigaua siberiană. El a fost implicat în cercetări pe calea ferată Abakan-Taiset ... Într-o zi de iarnă de război din 1942, el, ca lider al expediției, precum și alte două prospectorului - Stofato și Zhuravlev, a venit pentru a găsi o cale pentru construirea drumului ... Cu această expediție, ei nu sa mai întors , a înghețat în pădure ... că toate trei sunt numite stație de pe această cale ferată Koshurnikova ... acum este valoarea medie a așezării de la stația de cale ferată, unde am avut masa de prânz în sala de mese de la Hotelul Abakan Depo - gustoase și, prin standardele orașului, foarte ieftin ...

Mai departe, din satul însuși, condus de un navigator, am oprit drumul principal și am continuat să vărsăm drumurile adânc în taiga. Acolo am avut două goluri - l Chinzhebsky Falls (fila kesherskogo comoara) și Moscova Munte (luând comoara kesherskogo). Conform planurilor, ne-am așezat tabăra la cascada, să-și petreacă noaptea, iar a doua zi pentru a face o sortie la drumeții montane (cascada doar la poalele muntelui) ... dar planurile noastre au fost schimbate în mai târziu ...
Drumul a fost o dată aparent de o calitate excelentă, dar este acum rupt în mod activ, erodat apele vernal, bufeuri abundente și șanțuri adânci, dar care nu se oprește la o plimbare aici, la un puzoterah local, ... Cascada de la Koshurnikova acest drum am trecut un pic mai puțin de 40 km. rutier trece prin frumoasele locuri ale taiga, în cele mai multe părți ale râului adiacent Shinda (trebuie remarcat destul de un râu mare, cu scurgeri mari, insule) ...

Topirea zăpezii în aceste locuri era în plină desfășurare, iar fluxurile își găsiseră canalul direct pe drum