7 sfaturi despre cum să arate ca o persoană bună în ochii unui serviciu de curierat de livrare

Lucrez ca un curier de picior în serviciul de livrare timp de aproximativ 2,5 ani. Anterior, am fost amabil și vesel, dar în acest timp m-am întărit la starea de "pâine cu filet de trei zile" și mi-am dat seama că majoritatea oamenilor sunt reali stupizi și prostii! Poate că acum tratez oameni de genul asta din cauza oboselii, deoarece programul nu este cel mai plăcut pentru noi - 60-65 de ore pe săptămână, iar acest lucru nu este limita. Dar mai ales motivul pentru acei oameni, din cauza căruia trebuia să înghețeam, să trec peste, să călc pe mai multe mile și să-mi pierd nervii prețioși!







În acest post, am încercat să vă prezint sfaturile cu care NU veți câștiga tot blestemul și discuția despre persoana dvs. prin intermediul profesioniștilor curier în mediul de lucru.

(toate cele scrise mai jos se aplică în egală măsură atât curierilor și curierilor de pe mașină)

Ei nu cunosc numărul de intrare. Unii oameni nu înțeleg că în 5-povestea Hrușciov, în prima intrare nu poate fi un apartament 76! Pentru ei, aceasta este prima intrare pentru că este mai aproape de stația de autobuz și un semn cu semnul de intrare pentru proști. Bine, dacă prima și a 4-a confunda, dar există case în care 10, 15 intrări! În orașul nostru există mai multe 26 de case de acces! Atunci nu vrei să fugi deloc.

Unii oameni uită, în general, podeaua și numărul de apartament! În mare parte, aceștia sunt studenți și alte persoane care închiriază recent un apartament sau au fost închiriate pentru o zi. Unii chiar scriu numărul apartamentului "de la felinar". La urma urmei, care este diferența! Dacă curierul nu le poate găsi, el îi va chema pur și simplu, iar la o întâlnire va primi ca scuză "Ouch".