Pescuitul de peisaj negru pe un lac de turbă din Lenoblast

Pentru mult timp aveam de gând să încerc o barcă cumpărată în toamna anului trecut și, în sfârșit, să prind cel puțin pe cineva pe malul local de turbă nedenumit. Și toate lucrurile care au interferat cu afacerea mea favorită s-au terminat și unii l-am lăsat deoparte pentru a petrece o singură zi singuri într-un mic lac frumos, cu apă neagră, ca piatra.

Am scris deja despre pescuit în acest loc în timpul iernii: lac de iarnă fără viață. besklove completă și modul în care un țăran local, a asigurat că folosit pentru a pune o rețea și au venit peste negru Gorbaciov congolez crap de bronz, stiuca si Roach, cu un spate negru de o lira. Adevărat, el ma asigurat și în plină frenezie atunci când pescuiește aici pentru momeală.

Acum direct la pescuit. Urcarea a fost la ora trei dimineața, luând în considerare doi factori principali pentru mine în ajunul pescuitului: o dorință irezistibilă de a ajunge în sfârșit la afaceri și o perioadă de nopți albe. O ploaie ușoară a căzut peste fereastră. A fost proaspăt. Am luat micul dejun, am pus barca pe un cărucior, am pus un rucsac pe umeri și m-am dus să întâlnesc pescuitul mult așteptat pe un lac negru.

La locul care se apropie, aproximativ doi kilometri. Cu toate acestea, căruța a trebuit să rămână pe drum, era un drum dureros. Trebuie să recunosc că am fost atât de îndepărtat de vise despre călătoria viitoare, încât am uitat complet de țânțari și nu am luat niciun ban de la ei. Și țânțarii din jurul mlaștinii au fost îngrozitori de groază. Nici măcar nu am observat cum am trecut prin mlaștină și mi-am luat picioarele departe de ele.

La ora cinci dimineața am explodat barca, așezând lucrurile în ea și, în cele din urmă, scăpând de cele care le suiau, au zburat peste suprafața neagră a unui mic iaz. Am decis să prind captura cu un flotor obișnuit, cu o momeală făcută din tort, melasă și viermi tăiați. Deja cunosc caracteristicile acestor rezervoare, pe care localnicii le numesc încă lacuri fără fund, m-am prins mai ales în apropierea țărmului, aproape de fund, cu o adâncime clasică locală - două metri.

Din momeală a folosit un vierme de gunoaie și aluat. Timp de patru ore am arat pe vasul său promițătoare golfuri, dar în acest timp nu a existat nici o singură mușcătură. Singurul eveniment care a avut loc în acest timp a fost impactul castorului în partea de jos a barcii, care, evident, nu-i plăcea deloc că pluteam în posesia sa. A izbucnit în repetate rânduri să-mi sforăie.

Soarele în acest moment a fost deja ridicat și am decis să părăsesc golful cu castorul și să plec într-un loc umbros pe malul opus. El a pus bomboanele de lângă crini, a scos un pahar din rucsac și a turnat un kefir în el. Frumusețe! Apoi, după ce am stat în barcă o vreme și mi-am dat seama că am adormit, am decis să verific viteza. Doar a început să tragă viermele din nuferi ca dependent de bas literalmente lovit cu spatele negru-negru, de grame la 400. am avut-o taie, dar chiar barca el a fluturat coada lui și m-am dus în noroi.

Nu am văzut mai multe mușcături în acea zi. După ce am făcut un cerc de onoare pe lac și i-am luat rămas bunului castor, am venit la țărm, mi-am adunat lucrurile și m-am mutat pe drum. Este necesar începutul. Primul și singurul până când peștele încă nu-și dădu seama!

Am hotărât să dezvăluim secretul acestui lac și nu voi renunța la intenția mea. La rândul său, de pescuit pentru filare, precum și ceea ce pare a fi foarte promițătoare pentru acest tip de lacuri - zherlitsy.