Despre Riccione

Dragi membri ai forumului, împărtășiți experiența, care a fost la Riccione (Italia), ce să vedeți, cum să mergeți în cele mai apropiate orașe, unde să luați cina. Mă voi bucura de orice răspuns. Vă mulțumim anticipat.

Natalia [fără înregistrare] [08/20/08 16:35:00] IP: 212.45.231. *

Svetlana [fără înregistrare] [21.08.08 08:42:06] IP: 89.106.175. *

Natalia, mulțumesc foarte mult pentru informație, Ceccarini este strada centrală?

Natalia [fără înregistrare] [21.08.08 13:37:03] IP: 212.45.231. *

Da, Ceccarini este strada centrală, este promenada principală de seară. Există magazine de marcă, o mulțime de cafenele. Dacă locuiți în zona, cel mai apropiat supermarket pentru trecerea de cale ferată de pe partea dreaptă (dacă stai înapoi la mare), în depărtare, undeva la 500 m (se poate face deja o greșeală cu distanța - au trecut doi ani). Am trăit practic la "subsolul" Ceccarini, și, prin urmare, pe plajă, și seara să meargă - toate pe ea. Bineînțeles, viața se află și pe alte străzi "centrale". Există un loc de joacă unde aproape în fiecare seară au fost spectacole de modă și concerte. Orașul este mic, calm, marea este bună. Oamenii din grupul nostru de excursii, care locuiau în Rimini, ne-au spus mai târziu despre niște alge verzi pe plajă - nu am avut așa ceva. Adevărul pentru noi după excursia "împărăție" nu a fost de ajuns.

Galina [fără înregistrare] [21.08.08 13:57:44] IP: 193.200.94. *

Riccione în vacanță în anul trecut cu un prieten, am trăit într-un hotel din Mallorca 3 *, este un hotel decent, toate curate, bine. Restul după ekskursionki Italia, mi-a plăcut foarte mult, astfel încât este de 31 numărul de zbor acolo timp de 15 zile)). Riccione nu este un oraș mare, ci un oraș frumos. Mi-a plăcut să se plimbe pe străzile sale, și nu neapărat pe Ceccarini, există mai multe străzi mai frumoase și minunat, suntem în ultimele 7 zile, cum ar putea urca, plaja liber este, de asemenea, în partea opusă a Ceccarini, aproape de începutul Riccione. Multe discoteci de pe plajă, uneori pe plajele muzicale, aranjează divertismentul jocului. Am mers deși numai în San Marino de 2 ori, prima dată pentru a face cunoștință, iar al doilea pentru că prietenul meu sa scufundat în provavavshiesya suflet Segi de aur acolo, modul în care o astfel de frumos bijuterii realizate manual, la prețuri foarte accesibile, alegerea, desigur, nu ca în Florența , dar, de asemenea, destul de decent.
Anul acesta voi merge la Riccione pentru a merge la Milano cu trenul

Galina [fără înregistrare] [21.08.08 14:11:20] IP: 193.200.94. *

În general, în Riccione totul este convenabil, totul este în apropiere, stația și autobuzele care se desfășoară tot timpul de la Riccione la Rimini.
Marea ca întreg este normală, este foarte curată dimineața, după cină, când începe vântul, nisipul se ridică de jos și se pare că este murdar, dar este doar nisip. Și, singurul minus (pentru mine), marea este superficială și îmi place să înot în depărtare, astfel încât distanța față de balizele preodalevalsya zbura doar :).
Vă sfătuiesc să faceți o plimbare la gara din direcția Rimini, există multe case frumoase, private, sentimentul că aceasta este o mică regate.
Multe magazine funcționează până seara, ceea ce distinge orașul stațiunii de orașele centrale. Magazinele nu sunt foarte rău să cumpere o mulțime și la prețuri rezonabile.
Am găsit două supermarkete, unul în centrul orașului, nu departe de ecranul mare, care adesea prezintă meciuri de fotbal sau concerte de artiști italieni, iar al doilea, așa cum sa menționat mai sus, în spatele gării.
Băncile funcționează doar câteva ore pe zi, dimineața și seara, INE confundat cu esl de 3 ore. Western Union are un singur birou, pe Via Dante Allighieri, modul în care merge de-a lungul străzii Riccione, Ceccarini perpendiculare, de fapt, cele mai interesante pentru ei și să se afle))

Svetlana [fără înregistrare] [08/21/08 16:18:11] IP: 89.106.175. *

Alexey [fără înregistrare] [21.08.08 16:53:48] IP: 89.222.140. *

Svetlana, dacă îmi citești mesajul - răspunde, în ce agenție de turism ai luat biletele? Multe mulțumiri!

Galina [fără înregistrare] [22.08.08 09:40:31] IP: 193.200.94. *

Svetlana de la stația de cale ferată Riccione vă puteți ajunge la Rimini exact în cazul în care aproximativ 15-20 de minute de timp pentru a obține mai rapid decât 11 de autobuz (undeva o jumătate de oră pentru a merge), chiar un pic mai scump, dar convenabil. Nu am mers în alte direcții, așa că nu pot spune, nu-mi amintesc să văd programul. dar de la Rimini puteti merge: la Roma, Venetia, Milano, Bologna, etc.
În detrimentul unei mese, pot spune că prin Dante Alighieri există o mulțime de diferite cafenele și restaurante, nu pot să spun să-ți spun despre unele specifice, am mâncat acolo, dar am avut prieteni în hotel, care a luat doar micul dejun și cină în restaurante și așa le-a plăcut aproape totul, dar, în general, în Italia, este o idee națională - mânca delicios :) așa că nu ezitați să mergeți la cafeneaua preferată și se bucură de o cina pentru doua va costa o medie de 20-30 de euro.

Svetlana [fără înregistrare] [Aug 22, 2008 9:42:46 AM] IP: 89.106.175. *

Pentru Alexey. Turul a fost achiziționat în regiunea Kazahstanului de Est, totul a fost hotărât foarte repede, a ordonat luni, marți, a confirmat hotelul, cu condiția ca a doua săptămână fără cină.

Svetlana [fără înregistrare] [Aug 22, 2008 9:44:41 AM] IP: 89.106.175. *

Galina. Vă mulțumesc foarte mult pentru răspunsurile specifice. Ia o odihnă bună.

Nadia [fără înregistrare] [28.08.08 23:43:38] IP: 195.98.166. *

Mi-a plăcut restul, totul este super! Dar. se așteaptă un pic de o altă odihnă .. Despre faptul că stațiunea "tineret" (citiți mult despre el înainte de călătorie) pot argumenta. Înțeleg că tinerii sunt oameni cu vârste cuprinse între 14 și 35 de ani))) Dar au existat sincer aproape elevi. Au existat multe cupluri tinere, familii cu copii și pensionari. Poate că nu am ales această perioadă. În general, noi, 3 fete, 23-24 de ani, s-au plictisit, tk. colegii practic nu au putut fi găsiți.
În ceea ce privește discotecile de pe plajă - nu am observat numărul lor mare. Am văzut 2-3 discoteci de plajă, mari ca niște baruri, dar practic nu erau persoane în ele.
Ca rezultat, restul sa dovedit a fi măsurat și mai calm decât ne-am așteptat, dar acest lucru nu este mai puțin interesant și memorabil

Svetlana [fără înregistrare] [29.08.08 08:31:58] IP: 89.106.175. *

Nadia. Mulțumesc pentru răspuns, în care ați locuit hotelul, la cină într-un hotel sau într-o cafenea, restaurant?

Nadia [fără înregistrare] [09.09.08 00:52:40] IP: 195.98.166. *

Întotdeauna te rog)
A locuit în hotelul Vittoria 4 *. Hotelul este mic, camera este mică, dar nimic nu este folosit. Totul pare să fie acceptabil, dar vederea din fereastră este cu siguranță superbă - acoperișurile hotelurilor învecinate (vedere la "curte"). Am avut etajul 3 (al doilea "în felul lor"). După fiecare prânz-cină-cina-a fost distribuit de jos un sunet asurzitor de sticle-a aruncat afară (aș fi aruncat afară) într-un rezervor de metal)) Sunetul este încă! În plus, avioanele aproape au pus pe o aterizare - foarte scăzută, cu un vuiet de urgență zburat (dar cum sa dovedit că acest lucru nu se întâmplă foarte des). Există doar de la hotelul nostru la aeroport 10 minute cu autobuzul - puteți merge pe jos. Mâncarea este pur și simplu excelentă! Deși micul dejun monoton (nu voi descrie, ca în altă parte). Cina din meniu, uneori repetată, o selecție de 4 elemente de meniu. Acesta este în general un subiect separat - totul este atât de delicios! După vacanță, mâncarea de la început părea teribil de neatrăgătoare.
Hotelul este pe linia a doua, nu există piscină (la fel de multe hoteluri). Nu există practic niciun teritoriu. Odihnea, practic, un cuplu pensionat, rus a venit la sfarsitul vacantei noastre (dar, de asemenea, în perechi). Unchiul (bunicul), de la recepție a fost șocat când a văzut trei fete în rochie plină iese din hotel la ora 1 am)) a fugit până a început să se întrebe cine am fost și camera care trăim (probabil, ne-a luat pentru „aceste“ în curs de dezvoltare de la unele Strămoșul :)) Atunci când se întorc de la o plimbare în 12 nopți - într-un zâmbet părintește și dădu din cap (asta presupune inteligent, fată bună)), în general, am fost foarte surprins!

În general, întrebați din nou, dacă acele interese)

Nadia [fără înregistrare] [09/09/08 00:57:38] IP: 195.98.166. *

Am uitat să scriu despre mâncare! A fost o cină de mic dejun în hotel, despre care am menționat mai sus. Dar și ei au mâncat în cafenele. Cineva spune ceva de mâncare în cafenea „scump“ nu cred :)) asa ca am vorbit, de asemenea, spume la gură „experimentat“ dovedit că puteți „obține“ pentru 200 de euro pe persoană. Nu știu! Contabilitatea medie pe persoană este de 15-20 de euro. Porțiunile sunt foarte mari, adică am avut un fel de mâncare. Vinul este ieftin pretutindeni. Pentru trei, în general, scorul maxim a fost de aproximativ 80-90 de euro (Riccione, Roma, Veneția, Milano).
După prețurile Moscovei și calitatea gătitului, este posibil, în opinia mea, peste tot în lume să mănânci și să nu-ți fie frică

Dragoste [fără înregistrare] [09.09.08 10:34:03] IP: 89.106.175. *

Nadia! Spuneți-mi, vă rog, pentru a ajunge la "Italia în miniatură", trebuie să mergeți la stația din Rimini sau există o rută de la stația de autobuz din Riccione?

Nadia [fără înregistrare] [11.09.08 00:07:36] IP: 195.98.166. *

Înainte de Italia în miniatură, din păcate, nu a ajuns, dar cred că este posibil și de la Riccione pentru a ajunge, t. foarte multe trenuri trec prin Rimini și prin Riccione. Dacă știți la ce opriți să mergeți - la gară informații foarte detaliate despre trenuri / timp de sosire / stații

Dragoste [fără înregistrare] [11.09.08 08:17:25] IP: 89.106.175. *

Nadia! Vă mulțumim pentru informații.