Anul Nou pe canalele din 2018 insula Lanzarote și diferența dintre vacanța rusă și spaniolă!

Ideea de a sărbători noul an în Insulele Canare nu a fost spontan, mai degrabă, a fost un plan bine gândit ... Voi vorbi despre cum și de ce Insulele Canare a fost ales pentru a ajunge decât restaurant remarcabil ales pentru sărbători, cum să rezervați o masă la restaurant prin internet, ce caracteristici de noi sărbători an în Spania și așa cum era), va fi foarte interesant și informativ, asigurați-vă că pentru a citi până la sfârșitul anului și vei avea „tot aspectul și parole“, și o serie de fotografii și sfaturi reale. Să începem ...

Canare pe harta lumii: alegerea a căzut pe Lanzarote ..

De regulă, cunoașterea Canarelor nu numai că începe cu Tenerife, ci și se termină. Adică, vacationers cum ar fi clima, natura și așa mai departe și pentru a nu deranja cu căutarea și nu pentru a experimenta, mulți aleg să se odihnească pe această insulă de la an la an. Am mers invers și după ce am vizitat Tenerife, am studiat cu atenție harta insulelor Canare pentru a merge la același climat și atmosferă, dar pe o altă insulă.

Alegerea a căzut pe insula Lanzarote. Aceasta este insula cea mai estică, situată cel mai aproape de Africa. Misteriosul Lanzarote. după cum sa dovedit, cea mai memorabilă și cea mai magnifică insulă a arhipelagului. Într-o zonă de sub 850 km pătrați, trăiesc doar aproximativ 200 de mii de locuitori, ceea ce cu siguranță nu poate afecta concentrarea oamenilor pe stradă: există foarte puțini dintre ei. iar străzile par adesea atât de părăsite, ca și cum o bombă a explodat. clădiri conservate, dar au distrus complet populația. Dar alegerea a căzut pe Lanzarote, nu pentru că vrem să scăpăm de oameni și să ne plimbăm prin străzile pustii, ci pentru că a concentrat 1/3 din vulcani de la toți vulcanii de pe Pământ. Nu voi spune cu siguranță, dar o voi face. că pe Lanzarote există 300 de vulcani activi, în timp ce numărul lor total pe planeta noastră fluctuează în jurul a 1000. Este impresionant? Dar și mai interesant este faptul că în Lanzarote toți vulcanii activi și o parte a insulei s-au format ca urmare a unei erupții vulcanice de opt ani în partea de sud a insulei. În general, această vacanță a promis că va fi memorabilă. și insula, în ciuda apropierii de Tenerife de toate motivele, a fost puternic impresionată de diferențele sale evidente. Voi reveni la povestea întâlnirii de Anul Nou, deoarece nu voi dedica un articol despre insulă unui articol.

Lanzarote cum să ajungi acolo și este dificil?

Pentru toți cei care decid să urmeze exemplul meu, vă sugerăm să citiți articolul Canare pe harta lumii: ce insulă să alegeți, cum să ajungeți între insule, cum să cumpărați un bilet pe site-ul companiei aeriene.

Anul Nou putea fi găsit în vila, dar am vrut să simt vacanța și am decis să fac o masă în restaurant.

lagomar - restaurant neobișnuit

Doar restaurantul nu mi sa potrivit, m-am dus și am rezervat o masă într-un restaurant situat la unul dintre cele mai vizitate muzee ale insulei - lagomar. Doresc să notez imediat că am ales acest loc nu pentru că am vrut să cheltuiesc mulți bani pentru vacanță, ci pentru că este foarte frumos, datorită căruia îmi amintesc peisaje extraordinare, în plus față de cină.

lagomar - un restaurant care face parte din complexul arhitectural. în plus față de bucătăria frumusețe și gastronomic, renumit pentru faptul că, odată ce toate premisele complexului (casa-muzeu, teritoriu casa, cu un lac și peisaje extraordinare), reunite sub un singur nume Lagomar deținute de actorul Omar Sharif, care în prima noapte a pierdut noua lor casă în cărți. După filmarea imaginii "Insula misterioasă". care a avut loc în Lanzarote, actorul a fost captivat de frumusețea marelui arhitect și sculptor casa Cezar Manrique și la cererea unui student și urmaș al lui Cezar Manrique Jesús Soto, proiectul profesorul lor întruchipat crearea magnific - complexul Lagomar imaginea casei Cezar Manrique. Am fost intrigat de astfel de detalii și am decis că pe insula misterioasă din Lanzarote ar trebui să întâlnim Anul Nou la acest restaurant.

Anul Nou pe canalele din 2015 insula Lanzarote și diferența dintre vacanța rusă și spaniolă!

Pentru a confirma rezervarea mesei, mi sa trimis un meniu de e-mail și rechizite pentru transferul unei plăți în avans de 50%. Nevoia de a face o plată în avans mi-a fost explicată prin faptul că restaurantul are doar 10 mese și pentru a fi siguri că o vom vizita în ajunul Anului Nou, avem nevoie de un depozit. Nu am rezistat, deoarece locul este respectat și este puțin probabil să fiu înșelat.

Câteva cuvinte despre meniu. Am trimis link-ul de la postul din meniu în ajunul Anului Nou, care a fost o mare cantitate de alimente și costul fix de 110 euro pe persoană, pe uzhin.Nas a avut 4 persoane și m-am dus la detaliile exilata 220 de euro ca un depozit. Angajații restaurantului mi-au trimis o confirmare de primire a sumei și a mesei care ne-a fost repartizată în restaurant.

În mod literal câteva cuvinte despre locația reședinței noastre în legătură cu restaurantul și cum am ajuns aici, înainte de a merge direct la vacanță.

Distanta de la vila la aproximativ 25 km de restaurant, care nu este prea mic, având în vedere faptul că suntem literalmente ușa următoare a fost o mie și una modalități de a sărbători Anul Nou, dar, așa cum am scris mai sus, am vrut un loc neobișnuit pe o insulă neobișnuită.

Deci, cu o jumătate de oră înainte de ora stabilită, am părăsit vila și am mers la recepție, unde am planificat să luăm un taxi timp de 5 minute și să ajungem la restaurant până la ora 20.30. Pe stradă era deja întuneric și, ca de obicei, nu erau vizibile persoane sau mașini, în ciuda faptului că seara, în general, nu era simplă. Nu vorbesc despre strigăte și salutări, este liniștită și întunecată ... La primirea cererii noastre de a apela un taxi ni sa spus că vor încerca din greu, dar acum e vorba doar de kalaps și totul este pe apeluri. Este amuzant, nu există suflet pe stradă, am avea o asemenea persoană. Ca urmare, după 10-15 minute după noi, mașina a sosit, ceea ce aproape ne-a dus la restaurant aproape la timp.

De la începutul cina la ora 20.30, și deja la ora locală ora 21 la Anul Nou a Rusiei, ne-am grăbit să luăm loc la masă și să începem să ne grăbim să vedem anul vechi. La ușă am fost întâmpinați de personalul restaurantului și am ținut la masa centrală lângă fereastră, de unde sa deschis o frumoasă panoramă a complexului Lagomar. aprins de o torță aprinsă.

La rezervare, m-am concentrat asupra faptului că suntem din Rusia, așa că, în cinci minute înaintea noastră s-au găsit vase și ochelari, care, la cererea noastră, au umplut cu vin roșu de producție locală. Toate mesele învecinate erau deja ocupate și, potrivit zgomotului din jur, sa auzit că toate mesele erau ocupate de spanioli și nu de un singur străin în sală, cu excepția celor patru. Nu sunt supărat, pentru că, indiferent de modul în care în compania populației locale puteți simți adevăratul spirit al sărbătorii.

Meniul a constituit, așa cum ar fi trebuit, secțiunile: aperitive, cursuri principale, deserturi și băuturi. Deci, primul fel de mâncare - două stridii, coincidea complet cu primul fel de mâncare din lista din meniu.

Spre surprinderea noastră, nimeni nu ne-a întrebat ce feluri de mâncare din meniul pe care îl alegem, bine, după cum știți în cina complexă de la orice cafenea din țara noastră, ne-au adus totul. În plus față de stridii, sosuri, unt și produse de patiserie proaspete au fost puse pe masă. După cum înțelegeți și chiar dacă nu ați încercat stridiile, atunci cu siguranță vă imaginați dimensiunea, nu o puteți mânca, este doar un dinte. Puțin deranjat de noi câteva minute ne-am confruntat cu prima fel de mâncare și am început să așteptăm ...

Al doilea fel de mâncare a intrat strict în listă și, de asemenea, nu a diferit cu o doză puternică. După ce am fost purtați o brânză de capră cu ceva care nu este detectabil nici prin vedere, gust, miros. A venit peste mine doar două perspective: în primul rând, pentru a alege nimic nu, acest meniu este à la carte, care include cina la un meniu fix oferit de restaurant pentru seara, adică, să încerce să fie totul din lista impresionant de mare; În al doilea rând, am ajuns la cină la un restaurant gastronomic, care nu este nici vedere, nici miros, gust sau chiar, nu dau ingrediente. Și acum remarochka: Am scris deja despre faptul că engleza mea lasă mult de dorit. familia mea și a făcut uneori vorbește cu gesturi, și în avans meniul nu am traduce, dar aici, de asemenea, forma și gustul nu știu nimic. În general, am ajuns la cină sub forma unei surprize. decât trapeznichayem nu este clar)))

Acum, înainte de întâlnirea Anului Nou Spaniol, au fost 3 ore și un număr imens de mâncăruri în meniu. Și în acest moment la mesele următoare ...

În restaurant, așa cum am scris deja, erau doar spanioli, mai ales cupluri și companii mici. Toți erau foarte autosuficienți și discutau reciproc la mesele lor fără întrerupere. Ospătarii au purtat rapid farfuriile goale și au adus noi feluri de mâncare pe listă.

Înainte de a ajunge la principalele feluri de mâncare, am mâncat deja, deși porțiunile erau mici. Apoi tocmai a început degustarea. pentru că nu aveau deloc forțe:

Împreună cu mâncarea, am fost aduse băuturi, de exemplu, mai aproape de deserturi, am fost mulțumiți de băutura preferată a spaniolilor de kava spumante, fără de care Anul Nou nu poate fi evitat aici. Și șampania a fost rezervată pentru clopote, pentru a nu încălca tradiția.

Destul de gorged, am devenit curios la egal la egal în jurul și că este surprinzător este faptul că spaniolii guralivi la mesele vecine nu doar noi feluri de mâncare distilate mănâncă de bucătar, pentru că chiar a reușit să mănânce aproape toate de până la Kona, în timp ce la Nici nu trebuia să ne uităm la mâncare, dar toată lumea a continuat să o poarte. Dacă credeți că zicala, „ca întâlni Anul Nou, astfel încât să le cheltuiți“, apoi partidul spaniol în mod clar, putem concluziona că rapid în anul următor toate stând la mesele nu trebuie să exact.

Când ne-am dat seama că nu nu mai poate, și alte forme de divertisment, nu am fost oferit, a apărut dorința nepreodalimoe de a dormi, și nu de așteptare pentru Anul Nou în Insulele Canare, dar era necesar să se ocupe cu ea și am decis să ia măsuri. Din moment ce, de la compania noastră vorbitoare de limbă rusă, era posibil să vorbesc numai engleza în limba engleză numai eu, m-am dus să întâlnesc chelnerul cu întrebarea: "Când vor fi dansurile?" Numai atunci l-am întrebat în cheia "Va fi muzică?". A decide, probabil, în construi mea subțire, mi-e foame, chelnerul a decis să-mi ofere o altă masă și fericit a început să dau din cap și se repetă numele similarități cu cuvântul bucate „muzică“. Abia reușise să-l liniștească cu gesturi pe care nu mai pot mânca, vreau să dansez, dar el a zâmbit și din nou a început să-și îndoaie capul. În general, ideea a fost bună, dar nu este posibil să aflăm dacă dansul ar trebui să fie făcut în vacanță. Trebuie remarcat faptul că muzica de culoare a ars cu lumini diferite de la începutul cina și a acoperit peisaje fantastice în afara restaurantului de pe malul lacului.

Am decis să ne bazăm pe faptul că acum toată lumea este suficient de plină. vor bea șampanie și dans. A fost aproape de miezul nopții. Chelnerii înmânat fiecare un pachet pregătit cu beteală, capace, mustăți, măști și sviristelkami, a adus pe un platou cu douăsprezece pahare de struguri și de vin umplut cu șampanie.

La fiecare lovitură de ceas trebuie să mâncați un strugure și să faceți o dorință. Această tradiție homosexuală a fost încercată să adere, iar noi, avem doar 12 struguri pe minut, și chiar și cu oase, nu sa dovedit a fi atât de ușor. Deci, bătălia de la chimes, struguri, șampanie și ... strigăte modeste. sau mai degrabă mulțime de vizitatori prezenți în restaurant. Nici tu, URA. nici o plâns, nici o mîngîiere de mâini, pentru că este chiar prea îngrădit pentru o persoană rusă. Este ca un Salute mulțumit: fotografii de focuri de artificii colorate în cer și s-au grabit în stâncă, în cazul în care nu a trebuit să aștepte mult timp zburat roiuri de lilieci, spectacol straniu, dar fascinant. Apoi, fotografii turma din nou și din nou la rock pestera, probabil, creaturi fumat o vampirelike pentru a le admira în lumina lunii. Salutul sa terminat și suntem deja pregătiți să sară de la sol și să dansăm până la punctul de a cădea, dar asta nu este. Chelnerii de la terminalele a mers pe hol, iar la stolikmi adiacente vizitatori a început să se adune și să părăsească restaurantul. Ei bine, nu, reprezintă amploarea surpriza noastră, când ne-am pregătit pentru a sărbători, așa cum sunt, îmi pare rău, deja terminat. A fost amuzant.

Am plătit și am cerut să ne sunăm un taxi. La vila am fost deja într-o dimineață în tăcere.

Ceea ce am ajuns la concluzia: omul rus încearcă să se așeze la masa de sărbătoare, și începe să vedeți anul vechi, în jurul valorii de 23, și apoi la 4-5 am distra, în Spania, la fel, și, în special, într-un restaurant respectabil pe una dintre insulele din arhipelagul Canare , cina începe la ora opt și jumătate, iar la jumătatea ultimilor doisprezece se întorc acasă. De la începutul sărbătorii și până la miezul nopții, Canarele mănâncă și vorbesc constant, apoi mănâncă strugurii. spălată cu șampanie și totul, voila, sărbătoarea sa terminat. Și cel mai important, toate în același timp fericit și mulțumit. Doar un fără precedent pentru compatrioții noștri, care au nevoie să strige și să danseze din inimă. și numai atunci va fi posibil să spunem că Anul Nou a fost un succes.

Aici, dragi prieteni, diferența de mentalitate și de obiceiuri fac din Insulele Canare o vacanță mult așteptată, cu o cină prelungită fără a continua ... Dar totuși ne-a plăcut:

Până la noi întâlniri de pe site-ul AVIAMANIA!