Zborul în timpul sarcinii - pe

Am zburat în Bulgaria de 26 de ani, înapoi în 30 de săptămâni. A fost primită o permisiune pentru zbor. O condiție obligatorie pentru mine este prezența lângă spa-ul maternității europene. Nu trebuia să tremure cu trenul / mașina. Ca rezultat, în timpul decolării și a început să panica aproape nici o cădere nervoasă (de multe ori zbura departe, nebunește în dragoste cu zboruri). Aici era o teamă pentru copil, toate cele 2,5 ore erau foarte nervoase. În capul meu, apa este pe cale să dispară și va avea loc nașterea prematură. Apoi așteptați când copilul se va mișca și se va mișca a doua zi. În vacanță, a început un ton foarte puternic. După o săptămână de activitate a avut timpul rămas strict mint (era o excursie la medic la spital, unde a pus în scenă o amenințare, în cazul în care nu de examinare cu ultrasunete în timp util la fața locului.). Zborul înapoi din punct de vedere psihologic a dat și mai rău. La sosire, au pus la conservare la 30 de săptămâni la 15 spital de maternitate.

În ambele sarcini a zburat. Al doilea a zburat la 20-22 săptămâni. Totul a fost bine. Dacă sarcina este bună, atunci soarele și marea beneficiază numai. Singurul lucru, eu reasigurator, și înainte de zbor întotdeauna a pus o papaverină lumânare, deși tonus, etc nu a fost niciodată. În timpul zborului, a băut apă cu gropi mici și la fiecare jumătate de oră sa ridicat să se întindă și să meargă. Costume de baie cumparat tankini (nu prea mi-a placut sa stralucesc cu o burta crescut pe plaja). Cazat în mare și în piscină

Flying în primul trimestru, a fost înfricoșător, dar totul a mers bine. Trebuie înainte de zbor nu-shpu și papverin. Și a zburat 28-32 săptămâni. la 28 săptămâni totul a fost bine. La 32 de săptămâni, am adormit și în cele din urmă umflat enorm, pe prostia a mers a doua zi la LCD-am pus pe conservare, dar, de fapt, totul a fost bine. Este mai bine să umbli când zburai, beți multe lichide și mergeți la toaletă mai des.

A fugit de două ori - timp de 5-6 săptămâni, apoi în 5-6 luni unde / apoi. vrachom Consultat văzut noshpu de magneziu și vitamina b 6 la planul, am citit undeva sau medicul nu a sfătuit amintesc. În orice caz, sarcina mea, pah-pah, a fost perfectă. Desigur, consultați-vă medicul și examinați-vă sănătatea.

În aceeași perioadă de aproximativ Moscova a vrut să zboare, soțul meu nu-mi permite și trimis cu trenul la compartimentul femeilor cu 2 o singură dată ritaniem, dar nu-mi place să antreneze și mai bine de zbor de aeronave, ha tren lung ((((

cum poate cineva să ceară totul, totul este diferit, iar reacția tuturor pentru zbor poate fi diferită

Am zburat timp de 5 săptămâni ... doctorul a spus înainte de zbor, timp de 30 de minute Nospanum ... dacă mai mult de 1,5 ore ... prea Nospanum ... și întotdeauna un articol de îmbrăcăminte de compresie pe picioare ... nu contează, sunt vene varicoase sau nu.
Medicii mi-au spus că zborul nu este dăunător. Prietena spune cu încredere că prietenii ei după zbor de la ... persoane a avut loc 5 sarcinii congelate ... Eu sunt o parte din cele 6 ... pentru că ea a fost cu gemeni după un înghețat. Doctorul însuși ... și eu nu cred în el, există o mulțime de alte motive pentru înghețarea fătului. Există încă important pentru modul în care te simți despre ea) ... femeile au intuiție bună ... dacă credeți că nu aveți nevoie de ea, anulați afacerea ... dacă credeți că totul va fi bine, nu văd nici un obstacol. Aceasta este aceeași discuție din categoria „toate femeile gravide nu pot ridica mâinile lor“, „femeile gravide nu pot vopsi parul“ ... și așa mai departe)) 💋

Am intrat într-o sarcină anterioară, nu am simțit diferența, nu am luat nimic special

Am zburat la 25-26 săptămâni, am avut un zbor bun. Puneți papaverina la decolare și aterizare! Zborul a fost de 6 ore

noi, de asemenea, înainte de apariția copilului ca o odihnă bună, Bali de zbor (acolo când zboară Sunt 24 de săptămâni a fost din nou-28) zbor cu două modificări, zborul de 8, 6 și 2 ore, toate transferate bine, copilul nu vă faceți griji, avioane confortabile, astfel încât nici oboseala nu se simte, dar restul a mers în favoarea noastră) a primit atât de multe emoții pozitive!))) nu regret!

așa că nu vă faceți griji, dacă medicul permite, apoi zburați calm)

Voi merge mai departe pentru a da naștere 36 de săptămâni în străinătate) și este acum zboară în toate) aici în urmă cu o săptămână și încă acoperi zburat săptămâni de la 24 ... dacă nu există contraindicații, puteți)

Este mai bine să aflați de la un doctor! multe sunt permise. Pentru mine, G a spus că 24 de săptămâni este un moment foarte periculos, trebuie să-ți reduci modul de viață ...

Oooogo. Se pare atât de interesant. De asemenea, am decis să fac o măsurare BT. După ce vom obține împreună cu soțul ei, am alergat imediat să-l să mănânce cald, și, uneori, de îndată ce am deschis ochii la toaletă zbura, și cred că e modul în care aceasta persista timp de 5 minute, pentru a măsura în sus, și BT și de a lua totul)))

spune-mi te rog! De asemenea, acum a decis să înceapă să măsoare BT, TC, toate încercările de a concepe un al doilea și nu se termină cu succes ... măsură a devenit pur și simplu nu știu cum să spun, poate că ciclul I cambrat ... dacă da ia mijlocul tuturor ciclurilor, 36DTS, măsura a devenit un 32DTS-și aici rezultate-32dts 33dts-37,1, 37,2, 37,1 34dts 35dts-37.2 ... cum să-l înțeleg. este B? sau nu. au un test, poate deja suferă de o experiență directă-test a aratat /.

Spune-mi ce este probabilitatea că am B.

Temperatura bazala din ziua precedenta este de 37, astazi 37,1.
Ciclul este de 29-35 de zile. Premierul a fost pe 31.07. PA a fost pe 27.07 și 05.08.
Testele cu bandă au început cu 15 DC (o rană, dar un fapt). HCG este în creștere de la 17 DC (pentru prima dată când a fost livrat la HCG), la 22 DC HCG, a existat deja 370,2
Uzi nu vede nimic încă.
Iată testele mele despre balenele minke.

Zborul în timpul sarcinii - pe

Adăugați: Ajutor în Tay mai bun de făcut, eu sunt cu prietena mea de zbor (4 luni a fost în ea) burta pentru a fi văzut, există îngrășat, înapoi de zbor a cincea mers și de burtă la aeroport reperat și a întrebat dacă accidental gravidă, acest lucru este în cazul în care ajutorul și la îndemână, ea a fost dat un semn că nu are nici o pretenție (care a fost în partea din față, în înmatriculare Bangkok, care zboară Transaero), ea ea a semnat pentru mine, fără a aștepta toate inspecțiile efectuate, și cei cu care suntem familiarizați cu (călătoresc împreună) în planul introdus poate spune sub ceasul chiming chiar înainte de plecare ... sa spus că zborurile în același timp, o mulțime de plecare și de narodischu a fost doar la mare, le-am văzut pe toate, le-am petrecut în trecut.

Ah, visul de odihnă ... dacă nu ar fi amenințarea pe care aș fi zburat, ești un om bun care zboară.

Asigurați-vă că pentru a asigura că este un fel de noi de asigurare pentru femeile gravide (aproximativ 1000R, mi-prieten al directorului a spus ca agentia de turism, ea a zburat în săptămâna 26, o lună în urmă), comprimate Nospanum și tsitramon, ceva rece, schimbările climatice ar putea provoca nasmotrk și etc, și de acolo a fost mijloace prea viguroase (îmi place casa Thai muscă), în planul nu bea sifon - este o balonare sălbatică pe partea de sus, durere rezhushie sozmozhny in intestin. Și cu o stare de spirit bună și mai departe. noroc)))))

Sunt în vacanță în Franța, dar a fost zboară aici timp de 2 luni, a luat-o de tonul și rece medicamente papaverinchik necesar pentru drumeții, nimic nu a luat avionul pentru că zborul nu este lung 3:00, iar termenul a fost mic, voi zbura în curând înapoi îngrijorat acoperi mai mult, fără ajutor, deoarece la 12 săptămâni nu a fost necesară și nu gândit să se întoarcă la 21 de săptămâni, lenjerie de corp de compresie poate lua protejează venele (ea nu a refuzat acest termen)

De asemenea, sunt foarte interesat de această problemă. Cine a zburat, ei scriu că totul este bine. Cine nu a zbuit dezabonat negativ. Înainte de a zburat foarte des, zborul în sine era normal.
Este înclinat să creadă că nu există contraindicații, decât înainte. Vrem să zboară pe o perioadă de 22 de săptămâni. în Egipt, 4 ore de zbor. Vreau să mă odihnesc și sarcina nu este o boală. Cred că mai puține gânduri negative, trebuie să vă potriviți pozitiv și înainte. O mulțime de probleme se întâmplă din zbor, ci pur și simplu pentru că o astfel de soartă ... Sunt sigur că copilul nostru este destinat să se nască sănătoși și fericiți. și așa cum am scris mai sus, îl vom întreba - dacă vrea să zboare;)

Cu zborul este la fel de norocos, dacă poți, desigur, este mai bine să nu zboare, am avut acum să fie abandonat, deși am ginecolog spus, dacă este posibil, nu zborurile pe distanțe lungi, dar am decis să nu zboare, ei bine, mă tem de la prima sarcina a fost non-viabil, astfel încât am fost, probabil, frica de tot, chiar și așa doresc să zboare pe an nou înapoi acasă la mama mea, soțul meu și locuiesc într-o altă țară înainte de fiecare 2 luni de vară, iar acum nu se aventurează. Nu pot spune că am o atitudine negativă pentru a acoperi, dar dacă este posibil să se deplaseze atât călătoria cel mai bine este să se deplaseze pe atunci IMHO.

Totul depinde de modul în care se desfășoară sarcina. în general, în mașină, nimic bun: se poate agita pe drumurile noastre și Dumnezeu poate opri accidentul (ttt, dar probabilitatea este mai mare decât în ​​avion.)

A trebuit să zbor de 2 ori în primul trimestru. Am consultat cu medicul meu. Ea a spus ce comprimate să ia cu ea și ce să ia în caz de ce, dar totul sa dovedit. În general, căile respiratorii pot mări tonul uterului și sunt aceste zboruri periculoase. Așa că acum ar fi, de exemplu, nu a acoperi, pentru că am CIN (gât scurt), o amenințare permanentă (deși tonul nu este), dar nu mi-ar risca.

Dar dacă totul merge perfect si permite medicului - Aș prefera să zboare, desigur (nu în Thailanda, cu toate acestea, nu mai mult de 2 ore pentru a sta o lungă perioadă de timp, nu este, de asemenea, deosebit de util ..)

Pentru a fi sincer, am aceeași problemă ca și tine, vreau să merg cu mașina, mi-e teamă să zboare cu avionul, deși ca un copil să zboare și să nu vă temeți de ei. Dar sunt foarte îngrijorat de copil, așa că vreau cu mașina. A fost la doctor, ea a fost împotriva zborului, și când a văzut un rezultat pozitiv, Uzi a permis apoi. Deși am citit pe internet și tot mi-e teamă să zboare, am posibilitatea de a călători cu mașina, deși călătoria va dura 16 ore, și 1,5 ore de zbor. Sunt confuz, sunt foarte speriat de copil.

a zburat la ora 12 și 14 săptămâni de zbor 1h 45min. transferat în mod normal. la sosire a sărit pe uzi, pentru a vă asigura că totul este bine. iar în vreo 30 de săptămâni am condus 12 ore cu mașina, am plecat de la călătorie timp de 2 zile, tonul a început să fie teribil și să se întâmple cu un jurnal. și acest lucru este în mod individual. dar într-o excursie la mașină, un ginecolog mi-a spus că trebuie să am un medicament împreună cu mine. și când a zburat, a băut doar Magne.

Flying în această sarcină 16-17 săptămâni în Thailanda. Zbor 10 ore. Cel mai sigur este considerat al doilea trimestru. Cel mai periculos este primul. În cele din urmă, este posibil ca acestea să nu fie permise. Întotdeauna am zborul foarte bine, dar recent, cu un zbor lung, port șosete de compresie. Am observat că este mai ușor pentru picioarele mele.

Iradierea nu poate fi frică. Nu este radiografie. Sigur pentru femeile însărcinate.

N-am făcut niciodată plajă specială. Este dăunător nu numai femeilor însărcinate. Am o cremă cu un factor de 50.

Cu mine în bagajele de mână, iau câteva stocuri de tablete (din cap, vitamine etc.). Nu beți mai mult de 100 ml. într-un singur recipient. Tot ceea ce nu este necesar pe drum - în bagaje.

Restul și zborul au fost un mare succes. Acum 24 de săptămâni - fără consecințe negative. Nici unul dintre medici nu a încercat nici măcar să descopere.

a zburat pe 16 și înapoi pe 19.

zboruri cu transferuri 5h. - 1h. transplant - 5h. și tocmai înapoi. transferat calm, ca de obicei. chiar a dormit) înainte de zborul consultat cu o moașă experimentată, a spus că nu există niciun pericol ca avionul în sine să nu fie prezent și presiunea asupra copilului nu funcționează. singurul lucru - dacă sângerarea începe chiar în avion, nimeni nu va ajuta, dar zborul însuși, din nou, nu afectează acest lucru!

dar rama nu a trecut și ancheta nu a cerut pe nimeni, totul într-un cuvânt onest și fără coadă)

dacă zburați în încălzire - cremă, smântână și cremă din nou! datorită hormonilor, pielea este mai susceptibilă la razele ultraviolete, amenință îmbătrânirea prematură a pielii și alte tulburări.

de la tablete cu mine într-o pungă de talie era nu-shpa doar pentru caz, dar am uitat să beau prea)

Recent zboară. Se consideră în mod sigur nu mai devreme de 12 săptămâni și nu mai târziu de 28 de zile.

În ziua zborului, trebuie să beți 3 comprimate, dar vârfurile (nu numai sigur) și 3 valerieni. Chiar înainte de zbor, picurați-vă nasul cu picături (copil), trebuie să zburați în ciorapi speciali pentru femeile însărcinate.

Luați un certificat de la un medic și nu treceți prin poartă (nu puteți).

Pânza este închisă de soare și, în general, nu este necesar să se facă plajă. Tablete, vitamine în bagajele de mână. Luați un certificat de sarcină obligatoriu