Pre-spawning zhor

Ne-am gandit mult timp si ne-am intrebat daca sa mergem sa pescuim de data asta sau nu. Aceste gânduri au vizitat fără motiv: în ajunul zona noastră sa prăbușit norma aproape lunar de precipitații sub formă de ploaie torențială, rulare în zăpadă umedă și însoțite de rafale puternice de vânt. Iar a doua zi, procurorii promiteau o scădere bruscă a temperaturii, până la minus cinci. Ce se va întâmpla dimineața pe drumuri. Se pare că este suficient deja în acest sezon de aventuri rutiere!

Apelați dimineața devreme cu prietenii săi și am decis să amâne plecarea noastră pentru câteva ore, drumul a trebuit să fie curățată de gheață. La nouă mă opresc pentru camarazii mei, încărcăm de viteze, și - merge mai departe pentru prădătorul toothy. De la discuții, am decis să aduc cu mine o tijă complet nouă pentru Norwood Spiker 752ML. Având în vedere faptul că captura a avut rupturi în plămâni momeala, mi-ar aștepta de la un nivel ridicat aborda tactil și sensibilitate vizuală, posibilitatea trecerii la crankbaits minnow, Jig, precum și fiabilitatea și subminează vyvazhivanii. Deci, cu toate sarcinile, tija a reușit foarte bine. Cu toate acestea, după prima pescuit am avut unele sentimente amestecate, foarte mult „spiker“ mi-a amintit de o singură tijă de clasă superioară. Dar este doar prima mea pescuit cu 752 m. Puțin mai târziu, voi împărtăși cu voi verdictul meu final și să ridice vălul secretului asupra acestui model. Modul de data aceasta ne-a luat mai mult timp decât de obicei, dar acest lucru este de înțeles: în drum, de fapt, a avut o gheață teribilă. Am ajuns la locul din jurul amiezii. În timp ce toate ajustate lent uneltele lor și am băut ceai, Dima ambalate rapid și a spus: - Eu sunt acum. O să-mi las locul la datorie! Într-adevăr, în mai puțin de zece minute, el a luat prima stiuca, grăsuț, în aparență - un kilogram și jumătate, ei bine, poate un pic mai mult. Stomacul este umplute cu caviar, o culoare strălucitoare în pre-spawn - doar o vedere. Peste foarte frumos! După ce am făcut repede câteva fotografii, l-am eliberat înapoi la elementul nostru nativ.

Încurajat de succesul Dima, ne-am grăbit să termine afacerea noastră și s-au grabit sa cutreiera țara în speranța frumusețile același, sau poate chiar mai mare. Băieții au început să muste pe primele filme. La Alexander Pike kg pentru doi ani și jumătate a trecut dincolo de nada de două ori, dar a treia oară a făcut-o prins, dar centrarea lui o femeie de grăsime peste un jurnal nu a putut. Ca rezultat - o descoperire enervantă. Și undeva în depărtare au existat periodic explozii și exclamații victorioase ale lui Dima. "Se pare că este o pierdere", ne-am gândit. Vladimir nu și-a pierdut timpul. Folosind activitatea înaltă a peștilor, el a strâns mușcăturile unul după altul - și a considerat adunări ofensive. Toate în timp ce el a fost ghinionist: stiuca musca dvadtsatisantimetrovy lesa din oțel, se va îndoi într-un arc de filare și du-te sub un obstacol. Evident că nu a fost ziua lui. stiuca mare, în nici un fel nu este dat, numai „șireturi“ la 600 de grame, iar cele deja la sfârșitul pescuitului seara, când am terminat producția de stiuca „gros“. Și despre mine? Și am fost în stare să vadă în prima oră a unei muscatura urât, după care i-am scos din apă rupt în bucăți de cauciuc și lesa spiralată, și prinde un schurenka de 400 de grame. Constat că Vladmir și Alexander prins numai pe jig, dar Dima ... prinde cu noi, el a spus despre rezultatele lor decât ne-a lovit pe loc. El a prins șapte pikes, și toată lumea era în jur de două kilograme. Și m-am prins pe wobbler. În timpul povestii sale, Vladimir a avut o muscatura pe jig, și, în conformitate cu senzațiile, peștele a fost foarte bun. Am așteptat câteva minute, sperând că ar putea prinde știuca, dar nu era acolo. Apoi Dima sa coborât la apă și a început să-și arunce miracolii. După mai multe tranzacții, Norstream Areal Pro 732L sa îndoit sub greutate. Stăteam în apropiere, iar prin buiță am fost perfect vizibilă toate etapele unei lupte scurte. Conform expresiei lui Dima, era clar că el a primit o doză bună de adrenalină.

Chestionarea Caracteristici wobblers catchability, am pus imediat Timon GT Tricoroll 72MD-F. Jocul are un foarte realist, mai ales în twitchy agresive, urmată de o succesiune de labagii reduse de amplitudine (de exemplu, un nemernic, și imediat după două sau trei cele scurte zdrobitoare puternice). Nu am părăsit acest loc de mult timp, era o certitudine că ar trebui să existe un alt pește aici. Și instinctul meu nu ma dezamăgit. La următoarea cablare, la o pauză după o serie de jignițe scurte, am simțit o lovitură puternică și puternică. De data aceasta am fost gata să se confrunte cu un adversar demn: de frână aplicată, cablu # 1.2 - toate ca ar trebui sa fie pentru prinderea în obstacole. Pike s-au grabit imediat sub un tufiș, dar puterea de filare meu suficient pentru a rambursa labagii sale, păstrați-l și nu dau să ajungă la adăpost. A fost o singură problemă - cum să o luăm, pentru că stăteam pe o margine mică, cam la un metru de apă. Am decis să ridice tija să stiuca cel puțin parțial târât pe uscat, pentru a ridica capul, și abia apoi să se târască branhiile ei și „să ia cravată“ apele. Dar va fi puterea platformei? Oricum, nu a existat altă cale.

Pike este deja destul de obosit și am înăsprit și mai mult frâna de fricțiune și am început încet creșterea frumuseții de trei kilograme. Sa dovedit! Ei bine, și apoi - câteva fotografii cu primul trofeu al noului sezon.

Și vremea? Era în acea zi. frumos. Nu mă pot gândi la alt cuvânt. Aceasta va arăta izvorul strălucitor, care deja încălzește soarele, apoi vor veni nori grei gri și toate acestea împotriva cerului albastru. Excelent! Și apoi un vânt puternic va sufla și va zăpada, dar nu simplu, dar granule, foarte asemănătoare cu bilele de spumă. Apoi soarele și totul se topește.

Dar înapoi la pescuit. Băieții au trecut rapid la vrăjitori și au început să curețe site-ul din nou. Într-adevăr, în cazul în care nu a existat nici o reacție la jig, stiuca a mers foarte ușor la peștii de plastic.

Mai puține au fost mușcăturile și mușcăturile goale, procentul de tăiat pește a crescut, iar numărul de pești prinși a crescut de mai multe ori.

Cu toate acestea, după cum am menționat deja, producția de stiuca „gros“ a fost scurt, nu mai mult de câteva ore, astfel încât să înțelegem predilecții gastronomice locale toothy târziu. Dar oricum, fiecare dintre noi a primit o mare plăcere din acest pescuit.