Ce să citești o recenzie a cărții din magazin - toate sunt gratuite, camera neva

Trimiteți-vă prietenilor

Plimbați printre rafturi și să aleagă lectura pentru următoarele două săptămâni, trăgând dintr-o carte la întâmplare, - ocuparea forței de muncă, desigur, plăcut și chiar meditativă. În nici un caz nu îndoială intuitia ta, dar uneori este atât de frumos să aibă încredere în recomandările. Am cerut magazinului de cărți "TOATE GRATUIT". unde deseori refacem biblioteca acasă, sfătuiți ce să citiți. Privire de ansamblu pentru noi a fost Dmitri Khryapov. De data aceasta a preluat 3 cărți de scriitori germani și, ca întotdeauna, a oferit recenzia sa cu o recomandare spirituală pentru lectură.

Recomandare pentru a citi: cartea este ideal pentru citirea în timpul opririlor în campanie, și să ia o pauză în studiile de arhivă, cu excepția cazului, desigur, să fie în măsură să se rupă de ea atunci, și continuă să facă.

Cartea de scriitorul austriac Thomas Glavinicha - nu este doar un thriller despre uciderea monstruoasă copiilor în plină zi, dar, de asemenea, o reflecție asupra în cazul în care pentru a trage linia de demarcație dintre autocenzură și evenimente de iluminare de mass-media la cald și încălzit pofta ei uman pentru divertisment violent.

În cartea sa Glavinich nu dau nici un comportament estimări de caractere, el spune pur și simplu, mai degrabă demis patru persoane sub un singur acoperiș să se comporte astfel de audiere vești proaste: cineva se teme să iasă până în jurul orașului în căutarea pentru ucigaș, cineva basculează în mod constant canale în speranța de a da peste noi informații, cineva încearcă tot posibilul să se comporte ca și cum nimic nu sa întâmplat și să continue să se distreze, și cineva închis în sine - pe scurt, perfect familiar fiecăruia dintre noi imagini și acțiuni.

Recomandare pentru citire: includeți canalul de știri pe fundal sau mai bine "NTV" imediat.

Firma germană pentru producția de textile "Titien și Fii" a fost fondată la începutul secolului al XX-lea. Fondatorul său, Justus Titien, devenind prompt furnizor de prosoape pentru armata Kaiser, a condus rapid compania la prosperitate. După moartea lui Justus, conducerea fabricii a trecut la fiul său cel mai mare Kurt Titien. Poate că nu este o afacere de familie a dus la poziții de lider pe piata, dar „Titen și fii“ vor sta ferm pe picioare, până când propriul său fiu Kurt - Kurt Jr. - nu a început o luptă juridică cu societatea, acuzând consiliul de funcționari mituire. Procesul nu sa terminat cu nimic altceva decât reputația distrusă a companiei. O aventură de familie este o afacere de familie, iar câțiva ani mai târziu, când Kurt cel bătrân moare, Kurt Jr. stă în fruntea firmei.

De ce a vrut Kurt Jr. să distrugă compania când a fost condusă de tatăl său? De ce nu a abandonat-o când tatăl său a dispărut? De ce a fugit în cele din urmă, lăsându-și compania și familia în America, și nu a luat legătura cu nimeni altcineva decât cu fiica lui Louise? Și de ce, ascunzându-se de peste tot, trăind într-un mic apartament ieftin din cartierul muncitoresc din New York, nu-i dădea nimănui dreptul său de a gestiona compania? Și ce va face Louise, succesorul "Titian și Fiii", văzând fermul complet și tatăl său nu are nici o afacere?

Nora Bossong carte - aproape o poveste polițistă scrisă de o limbă medie (nu sunt sigur, în mod intenționat sau nu, nici un motiv obiectiv pentru a face acest lucru personal nu am găsit în carte), dar cu o psihologie bine construit din personajele principale - Kurt și Louise.

Urmărind modul în care personalitățile lor se transformă după diverse evenimente, punând constant întrebarea: cât de mult o persoană își formează îndatoririle? Și este posibil să fii fericit, după ce ai scăpat de viața predestinată, dar fără să știi ce altceva în această viață o poți face?

Librăria "TOATE GRATUIT"