Browser heaven game - recenzie, începeți să jucați pe serverul oficial

Raiul este un joc în care totul este elaborat până la ultimul detaliu. Asemenea elemente precum grafica, animatia, coloanele sonore sunt executate la cel mai inalt nivel. Toate componentele sunt preluate în mod surprinzător perfectă și capabil să treacă o atmosferă fascinantă, care intră în frumoasa lume în care cerul este casa ta nou în nori. De acum înainte, deveniți Gardian și una dintre numeroasele insule în creștere devine a ta. În partea centrală a unei astfel de insule este Arborele, care este centrul întregii vieți din Cer. Este necesar să-l dezvoltați pentru a avea ocazia de a-ți dezvolta casa și de a descoperi oportunități suplimentare de joc pentru tine. Destinul tău este acum legat în mod inextricabil de Tree și insula în sine.

Înscrieți-vă acum!

Înainte de a intra într-o nouă lume neexplorata și să devină un adevărat tutore, trebuie să aleagă între protecția zeilor. Din timpuri imemoriale, luptă lupte nesfârșite pentru dragostea adepților și a puterii asupra lor. confruntare veche de secole, a atras o linie între zei și împărțit în două tabere: cultul Fecioarei, și sărbătoarea protecția împotriva distrugatoare, groază și durere. Zeii recompensa supușii săi loiali abilități unice, care adepții lor diferă de alte Gardieni.

Sistemul de luptă al "Heaven" combină un joc logic, utilizarea de abilități active și utilizarea de artefacte. Datorită acestei combinații, luptele au devenit dinamice și incitante.

Regulile luptei pentru surpriză sunt foarte simple - trebuie să mutați diferitele tipuri de pietre care se află pe terenul de joc pentru a pune trei identice într-un singur rând. Dacă reușești să colectezi 5 sau mai multe, primești o mișcare bonus, care poate da o șansă suplimentară să scufunde inamicul. Fiecare tip de piatră are scopul său, unele pietre vă restabilește sănătatea, în timp ce altele - dăunează în mod semnificativ inamicului.

Pentru jucători există și un fel de distracție specială. Participarea la numeroase turnee care au loc în Arena. Turneele sunt doar ceva de neuitat! Aici oricine se poate încerca singur ca gladiator, luptând cu rivali pentru premii uriașe. De asemenea, oricare dintre spectatori pot paria pe un războinic care le place și să urmărească progresul luptei, după ce a primit o recompensă considerabilă după ce a câștigat favoritul lor.

Dacă deveniți brusc plictisit cu lupta Guardians - puteți încerca mâna în lupta împotriva monștri diferite, care sunt abundente în lumea cerească. Lupta cu ei poate părea o simplă divertisment, dar acesta este cel mai bun mod de a obține numeroase realizări și medalii. "Este mai bine să vezi o dată decât să auzi o sută de ori" - aceasta ar trebui să fie ghidat dacă vine vorba de jocul Cerului. Înainte, pentru a cuceri lumea nouă!