Arcaim ezoteric

Este dedicat a doi oameni minunați, Îngerul meu Îngrijitor și spiritele strămoșilor mei - femeile din familia mea, care sunt întotdeauna cu mine.

LOCAȚIA PUTERII: ARKAIM

PARTICIPANȚI:

Clarvăzător și oameni care se aflau pe Calea dezvoltării spirituale, precum și oameni care se aflau în situații de frontieră - circumstanțe limită de viață sau în momente de nesiguranță fundamentală a existenței lor viitoare.

O dată pe an, purtând un capac vechi,
Un rucsac cu aspect foarte disperat,
Plecăm spre stepele îndepărtate,
Unde vârstele rămân tăcute.
Nu este un joc pentru copii "wrappers bomboane"
Nu este nevoie de noi îndoieli și dispute,
Noi nu suntem doar romantici,
Suntem povestiri ale voluntarilor.
L.V. Tuflenkov.

Vom găsi și înțelege doar,
Trebuie doar să o căutați și o veți găsi.
Nu am înțeles trecutul
Nu puteți înțelege în prezent.
L.V. Tuflenkov.

Mai întâi un pic de istorie.

în situații de graniță, sau nu se găsește nimic sau ceea ce devine autentic este real, în ciuda întregii trecătoare a lumii.

În Arkaim, o persoană își simte slăbiciunea și membrele, simte că lumea este gata să-l ajute, că există ceva în lume care să fie gata să-l salveze și să-l protejeze. Iar în înțelegerea situației de frontieră, se deschide înțelegerea reciprocă cu lumea - lumea ajută o persoană și înseamnă un pas reciproc - acesta este începutul interacțiunii ritual a omului cu lumea. Simțindu-și apropierea față de lume, percepându-și ajutorul, o persoană simte nevoia unui pas reciproc. Și în acest pas, recunoștința lui este arătată și bucuria pe care lumea la înțeles și bucuria comunicării este bucuria pură a comunicării umane cu puterea naturală. El nu se închină doar ei, el o respectă. Și el poruncește asta descendenților săi - celor mai dragi pentru el.
La ieșirea din oraș în fiecare persoană care știa ceva despre Arkaime, într-un anumit mod de a crea, chiar dacă se pare că nu au avut prea mult, dar am simțit ceva în aer, astfel încât au fuzionat într-o echipă mare de persoane diferite, unii dintre ei au venit de departe, și noi nu știam reciproc. Dar link-ul a fost un om - un clarvăzător, mulțumită ei și a organizat această călătorie. Ea a devenit pivotul în jurul căruia soarta întrepătrund pentru moment absolut diferit unul de altul sunt oameni - cu caractere diferite, soarta diferite și diferite credințe. Dar un lucru în comun - toate au primit nici o șansă - fiecare dintre noi a fost într-o situație de graniță - la un moment dat de echilibru, și fiecare a trebuit să aleagă - inerente numai lui.
Pentru a realiza acest lucru și a ajutat-o ​​pe Arkaim.

În aceeași zi, dar mai târziu, când toată mulțimea a mers să urce pe muntele Iubirii - am rămas în tabără și aproape imediat am început o ploaie torențială - o furtună.

Arcaim ezoteric

Și am simțit că nu trebuia să mă duc acolo deloc. Furtunul nu a durat mult, dar toți au avut timp să se ude când sa terminat, a existat un sentiment atât de clar că nu am nimic de făcut în acest munte încă.

Și din nou așezat în jurul focului - vorbind și cântând cântece - sunt așa de obișnuit cu - un foc arde întotdeauna când cineva stă lângă el sau așteaptă pe cineva - ceea ce înseamnă că lemnul de foc ar trebui să fie în apropiere. Dar chiar în momentul în care focul a fost aproape stins, în afară de mine nu era nimeni în apropiere și am încercat să-l aprind. Dar plăcile, aduse cu ele ca lemnele de foc, erau foarte groase și, prin urmare, trebuiau tăiate. Și am luat toporul și apoi când mi-am luat-o în mâinile mele - dintr-o dată am simțit că era al Meu. Am inceput sa taie lemnul - la inceput nu a functionat foarte bine, dar dintr-o data am simtit-o ca o arma - iar centrul de greutate al acesteia este de asa natura incat a fost doar de nedescris sa arunci si sa simti. Și cel mai important, toporul a fost ușor și organic așezat în mâna mea și am simțit o mare plăcere din proces.
DAR. clarvăzător, din care am venit, dintr-o dată mi-a cerut să dea securea - pur și simplu nu am putut, și sincer pur și simplu nu a vrut să facă acest lucru, dar a fost într-un fel foarte rău. Apoi a venit bărbatul ei și i-am dat un topor. Și după un timp m-am încărcat foarte mult, o pierdere de energie vitală, pe care tocmai nu mi-o amintesc eu și aproape că m-am dus imediat la cort. Și apoi a existat un dialog intern permanent - nu sa oprit pentru o secundă și a fost foarte stresant. Și totul a fost dintr-o dată ciudat și chiar oameni cu care am venit să devin străini și dintr-o dată a simțit că am fost lipsit foarte mult un număr de o singură persoană, dar mai târziu am dat seama că acest lucru este ceea ce ar trebui să fie și acea persoană trebuia să fie în Un alt loc și alt timp. Când a ajuns să înțeleagă că trebuia să-mi dau seama și să fac ceva singur, imediat a devenit puțin mai ușor și a încetat să mă preseze în templele mele și aproape imediat a început o ploaie frumoasă. Apoi, în ordine, era un curcubeu în mai multe straturi.
Arcaim ezoteric

Toată noaptea a plouat, treptat în creștere și cădere, monoton și vâscos, a început seara și apoi a mers toată ziua - dar m-am trezit devreme și, dacă era destul de precis, atunci - noaptea. Cortul meu stătea aproape de marginea stâncii - un mic râu curgea deasupra - aproape o mlaștină, foarte murdară, aruncată în gunoi, hârtie și saci, dar în mod neașteptat, cu apă foarte rece și transparentă.

Și pe de cealaltă parte a pârâului - un autobuz și a scăzut o grămadă de oameni exotice au venit acolo, care toată noaptea strigând și înjurând un cântec - și aproape în dimineața nu am putut sta l - a ieșit din cort și a spus cu voce tare:
- "Alie, dragă, dar nu poate fi liniștită! Locul puterii este încă .... "Firește, foarte puțini oameni m-au auzit, dar apoi am înțeles lucrul principal. Am cerut patru lucruri când mi-am făcut o dorință pe Muntele Shamanikha și am intrat într-un cerc, al treilea și al patrulea - era Cunoașterea și Puterea. Cunoștințe să știe cum, și puterea de a opri gândurile celor care se lasă să se înjurături, aer stepa insultator, apă și chiar întreaga natura locului, să nu mai vorbim de oamenii - ale căror urechi - totul este perceput.

Dimineața, o ploaie frumoasă a mers și a mers, și nu a vrut să iasă din cort. Dar în cele din urmă m-am trezit și imediat am ajuns să înțeleg că totodată este necesar să ieși. Tot la fel, o mulțime de oameni din parcare peste râu, nu a permis să doarmă în mod corespunzător și am simțit că am nevoie pentru a obține în sus, nu pentru a asculta aceste strigăte și mat, și du-te la ea - muntele iubirii.
Arcaim ezoteric

Și, în ciuda faptului că a fost ploaie, am ieșit din tabără și a fugit în sus de munte sau de munte Love „Rooks“ ( „plin de har“) - înălțimea este de numai 367,2 m, a mers în jurul și a vorbit cu Rooks ei - există într-adevăr multe păsări. De aici numele original-l.

Pe muntele Iubirii, m-am urcat deja fără nici un fel de gânduri, lăsând mult sub agitația, muzica și fluxurile de covor, dincolo de râu. Am fugit - toți au fost deja ude, dar valul de putere era foarte puternic. Am venit la tabără, dar încă am adormit, iar eu am urcat din nou pe muntele Iubirii și apoi mi-am amintit cântecul lui V.Vysotski despre dragoste. Și în timp ce mă duceam în sus - cerring

Îmi place și asta înseamnă că respir. Respir, și asta înseamnă că trăiesc.

și apoi se mișca deja în gândurile ei tot timpul în care m-am rătăcit în jurul muntelui și al împrejurimilor.
O ploaie tot mers și a mers, pentru hrebtiku mici m-am mutat la un alt deal și a început să urce în jos - există un bun tarabe de parcare și un zid din piatră, pe care se afla o lumânare, probabil, cineva care se roagă, cel puțin așa părea. Apoi, ea a început să urce un alt deal - pe partea de sus, care, exact în mijlocul unui cerc dublu de pietre prevăzute rovnenko și în centrul acestui cerc a crescut un copac mic.

Arcaim ezoteric

Și atunci este o înțelegere clară că această nouă lemn - și iată ce am simțit în sfârșit că în cele din urmă sa oprit „Georgia“ și a devenit ea însăși - simțit răspuns. Într-adevăr tocmai a început o putere de ridicare incredibilă și asta în ciuda faptului că ploaia se întâmplă, aproape fără oprire - mic și urât, și am avut mult timp tot ud leoarcă. Am cerut din nou lui Odin doar că - aceleași patru lucruri pe care la Shamaniha durere, dar acest lucru este în cazul în care am ceva pooschuschala - chiar și îngenuncheat sub copac mic - deși eu sunt în viață niciodată nu a făcut, și sa întors la Dumnezeu Odin. Și a fost foarte bun. Am cerut înțelepciune pentru a face mai puține greșeli în viață, dragoste, pentru că numai iubirea creează, cunoștințele să știe și să fie capabil și puterea să se apere și să oprească gândurile și cuvintele rele.
Și apoi am alergat jos și prin pădure în sus mai mult pe urmatorul deal, iar când trebuie să-l - în partea de sus a fost săpat o bucată de țeavă de metal și lângă o piatră zăcând l-am găsit - am desfăcută era o foaie de hârtie și pictat un semn - am fotografiat :

Pe foaia a fost scris: "Purificare-Restaurare semn". Dosarul era umed, iar semnul era greu de văzut - era ud, dar în centru era un cerc și o săgeată înăuntru. Și puțin mai departe era un șemineu vechi și o piatră a fost așezată din pietre - un simbol, un fel de simbol fals.
Arcaim ezoteric

În depărtare, un alt deal era vizibil - foarte asemănător cu dealul celui de-al șaptelea sigiliu - este necesar să-l vizitezi în cele din urmă, pentru a înțelege cât de mult a existat o purificare pe Arkaim. Nu am avut prea mult timp - a venit timpul să mă întorc la tabără, dar am alergat până la poalele dealului și am văzut înainte gardul - era granița rezervației. Din anumite motive, am decis să las ascensiunea pe acest deal pentru ca "mai târziu" să vină din nou. Și din nou, am urcat dealul, care tocmai coborâse, iar când m-am dus la semnele de curățare-reducere, în ciuda faptului că a existat o ploaie, într-adevăr am vrut să merg doar prin iarba udă. Și m-am așezat pe pământ și am dat-o pe iarbă - mai târziu am învățat deja că acest exercițiu se numește Puterea lui Antaeus, dar în acel moment m-am gândit că m-am înnebunit. Dar senzațiile erau pur și simplu uimitoare - păreau să fiu născut din nou. Apoi am întins acolo, de odihnă și se uită la cer - era în nori, dar soarele ghicit prin ele, dar aproape imperceptibil, soarele a fost astfel, așa cum se obișnuiește în timpul iernii, astfel încât să arate prin nori.

Și apoi mi-am amintit unul dintre filmele mele preferate ale vikingilor, și m-am aventurat să pun o întrebare - dacă ceea ce fac este corect, și dacă da, să-mi dea un semn și dintr-o dată, în același moment soarele a disparut in spatele norilor, la toate, și un vânt ascuțit, rece, a suflat. S-a auzit un cântec din Valkyries, care s-au repezit prin cer în căruțe. Am rămas puțin mai mult și am alergat înapoi în tabără, pentru că era deja o lungă perioadă de timp și am plecat. Dar când am aproape a căzut în jos - am văzut trei femei tinere - au venit la Arcul de Miass și acum, aici se întorc de la locul de pocăință, dar mi-a arătat în direcția opusă - sa dovedit că există un alt loc de pocăință, ci despre ea, puțini oameni știu. Acesta este situat printr-un deal dublu, nu departe de pădure, lângă granița rezervației - undeva mai aproape de poalele Muntelui Seventh Seamount - adică acolo, unde am coborât deja. Și mi-au spus că trebuie să merg cu siguranță acolo. Că acolo au podschuschali ciudat fluxuri de energie - dar eu nu am avut timp să-l facă - a trebuit să mă întorc. Le-am spus, la rândul său, a vorbit despre deal cu reducerea semn și un simbol al pietrelor epurării - ei nu au fost niciodată acolo - și am început să le explic - în cazul în care este acest loc, dar dintr-o dată a simțit că era mai bine să-și petreacă. M-am urcat repede și m-au urmat și când ne-am ridicat, ei au hotărât că am fost deja de mai multe ori, așa că am fost exact acolo unde aveam nevoie. Dar eu sunt aici pentru prima dată - doar m-au condus. Am simțit că acesta este locul meu - asta e tot - de aici încrederea. doamnelor Lăsarea meditând lângă un semn, am fugit fugit prin dublu deal într-un alt loc de pocainta - oboseala dispare, un sentiment minunat de aripi pe spate. El a urcat pe deal și imediat a mers la un mic deal în formă de ceva alungit, cu două „ochi“ ale movilele - în acest moment, este necesar să mediteze și să ceară iertare. Dar nu am fost mult timp - a existat un sentiment puternic că așteptam deja și din nou alergând în direcția opusă - a sărit pe drum - pentru o lungă perioadă de timp nu am alergat. Apoi, pe drum cealaltă parte a Iubirii de munte și a coborât în ​​tabără, am fost cunoscut exact, iar ploaia nu sa complet terminat si eu, chiar și fără a fi nevoie să se schimbe hainele, am intrat în mașină și am mers înapoi în oraș.
Pe drum, pe drum destul de un pic, am condus - am avut un sentiment ciudat - foarte mult stors în temple, dureri de cap - ea a simțit că locul nu am dat drumul, chiar dacă am spus la revedere deja - sau, mai degrabă, am spus: - „Înainte întâlniri ". Știam că mă voi întoarce.
Puțin mai târziu, în zadar, iar apoi, când m-am dus la drumul principal - chiar am aventurat să mănânce ceva, și dintr-o dată o fată care la volan spune ceva de genul asta, avem o roată care nu este de tip chiar acum doem tip sandwich - opri - și vezi. Dar, pentru a termina manca sandwich ea nu a putut, a trebuit să încetinească rapid - roata sa prăbușit complet, și abia am avut timp să frâneze, dar nimic nu sa întâmplat, speriat nici măcar nu au într-adevăr timp - mai târziu am realizat - a fost lovit de prețul plătit pentru un câine, atunci când ne-am dus la Arch.

Așa sa încheiat călătoria mea cu Forța.

Din această călătorie am făcut pentru mine anumite repere globale, care au fost înțelese de mult timp. Este necesar, în orice situație, să rămânem în sine și să avem un nucleu interior al voinței și să facem în mod constant alegeri că aceasta este prioritatea în acest moment.
Miezul interior este abilitatea de a menține echilibrul mental și de a gândi în mod adecvat chiar și în cele mai dificile situații de viață. Atunci când se formează, ea nu numai că poate rezista calm, dar, în ciuda tuturor lucrurilor, avansează, depășește obstacolele, nu implică emoții și nu extinde în cantități mari energia vieții lor.
Se pare că Castaneda a spus că voința este ceea ce te face să câștigi, când mintea ta îți spune că ești învins.
Iar modul în care vă pare că vă înconjoară pe oameni nu este întotdeauna corect - este doar propriul tău mod. Ca și în V.Vysotski:

Traseul este doar al meu. Alegeți piesa.

Bine, la revedere, Arkaim. Până data viitoare.

WISDOM, IUBIRE, CUNOAȘTERE, PUTERE.