Adresa Fazenda, site-ul oficial, recenzii, program cognitiv în districtul Ostankino, 989132

Crearea "Fazenda"

În urma succesului programelor „Locuințe Problemă“ și „reparații School“ pe canal a existat o întrebare cu privire la crearea de programe de televiziune pentru cei care doresc să transforme apartamentul dvs., cabana sau teren. Ideea proiectului a fost născută dacha Masha Shakhova. Ea este producătorul ei. Masha nu-i iubește doar dacha, ea trăiește pe ea! Și, în mod constant, ceva decorează, transformă, plantează, sevajează din nou, plante. Ea a făcut multe lucruri cu mâinile ei - acestea sunt imagini, oglinzi, valize.

Această dragoste dacha nu se limitează doar la posesiunile proprii. Proiectele ei originale de viață Maria au fost expuse de mai multe ori la Săptămâna Decorului și la Săptămâna grădinilor revistei Mezonin. În multe reviste ilustrate, lucrarea sa de proiectare a fost publicată în mod repetat. Masha a amenajat deja și a decorat casele de țară ale tuturor prietenilor și cunoscuților ei.

Dar, la un moment dat, darea de prieteni și cunoștințe care au nevoie de reconstrucție sa încheiat. Și ce să fac. În cazul în care să pună în aplicare ideile în continuă creștere de transformare a casei. Și apoi sa născut ideea de a face un program în care să decoreze casele oamenilor obișnuiți. Deci a apărut emisiunea "Fazenda".

"Fazenda" pe primul

Fiecare program de vizualizare „Fazenda“ de pe prima poate folosi pur și simplu ideile ei. În emisiunea de televiziune „Fazenda“ cont foarte detaliată a diferitelor nuanțe de construcție: unele vopsea si tencuiala este mai bine să folosească, cum să se aplice în mod corespunzător, care să pună pe podea și tavan pentru a decora, cum de a decora peretii, modul de a face un frumos interior și individual. De asemenea, în „hacienda“ sunt modificate dincolo de recunoaștere lucruri vechi. Aceste lucruri reconstruiesc de masterat transforma și respira viață nouă în ele!

În fiecare număr al „hacienda“ al echipei de program încearcă ceva nou, în schimbare stiluri, caută soluții originale, dar aproape întotdeauna aveți opțiunea dacă doriți să repete ceea ce au văzut la televizor. Ei bine, toată lumea are șansa de a deveni eroul "Fazenda" de pe Canalul Unu, doar contactați organizatorii și încercați norocul. Cu "Fazenda" colaborează bine-cunoscuți arhitecți, designeri și decoratori. Toate proiectele sunt făcute cu dragoste pentru oameni și casele lor de vară!

Un lider program de televiziune „Fazenda“ - actorul Serghei Kolesnikov, onorat artist al Federației Ruse. Cei mai mulți telespectatori îl cunosc din filmele „secretele St. Petersburg“, „ambulanta“, „lucruri mici de viață“, „tata“, „Blood Sisters“, „Viața de Dr. Selivanova“.

Site-ul Fazenda.ru

Pe site-ul "Fazenda" există totul interesant nu numai pentru locuitorii de vară, ci și pentru designeri și arhitecți. Site-ul "Fazenda" conține un catalog de proiecte implementate. În „în spatele scenei“ Vei vedea fotografii ale persoanelor care fac un program de televiziune „Fazenda“, într-un mediu de lucru informal, precum și fotografii ale momentelor de lucru filmare. Aici veți găsi chipuri familiare: producător Mary Shahs maestru Serghei Kolesnikov, unii invitați „hacienda“. În rubrica „Master Class“, a prezentat colecții de cadre și rame foto, corpuri de iluminat și lămpi, scaune, mese și alte atribute de decorațiuni interioare case de tara. De asemenea, site-ul „Fazenda“ oferă o oportunitate de a întâlni designeri care au participat la filmare, pentru a aprecia munca lor și să le pună întrebări, bine, desigur, lăsați profilul dvs. „Fazenda“ element de transmisie.

Puteți vedea emisiunea TV "Fazenda" în fiecare duminică pe primul canal și pe site-ul oficial Fazenda www.fazenda-tv.ru.