Recenzii despre timpul de patrulare al cărții

Paul Anderson a abordat un subiect dificil. Nu este atât de ușor să operezi cu o poveste, când ești veșnic. Puteți lua orice moment, din orice moment, pentru a combina toate acestea, în diferite proporții pentru a da un amestec exploziv. Este foarte dificil să se potrivească naturii multivariate a evenimentelor. Aceasta implică un număr foarte mare de neconcordanțe, care poate vorbi la nesfârșit. Nu este atât de simplu, când un eveniment poate apărea în circumstanțe diferite. Anderson se oprește la cele mai importante - toate poveștile din această colecție se concentreze pe lupta pentru păstrarea istoriei în forma în care sa întâmplat deja și încă se întâmplă. În cazul în care, înainte de mijlocul secolului XX, Anderson este bine manipuleaza date despre viitor, sugerează numai. Pentru resturi de informații în viitor, omenirea este în așteptare pentru un război cu Marte, trecerea la un matriarhat, exploziile renegați activitate de timp, care va beneficia de roadele primilor ani de la deschiderea de oportunități de a călători în timp, și, desigur, o dată la un milion de ani, oamenii au evoluat în alte creaturi, foarte distinse de la noi astăzi, este mult mai puternic decât o persoană poate fi diferită de maimuțe.

Paul Anderson va scufunda cititorul în poveste în această colecție de povestiri nu este viitorul - toate sunt despre trecut. Cititorul va vizita mai multe părți ale lumii antice: Iran, Roma, Cartagina, Fenicia; se confruntă cu o schimbare a realității: mongolilor capturat continentul american, la sfârșitul celei de a Doua cronicile Tacit, de asemenea, va fi punctul de plecare pentru anchetă, personalul de patrulare va face saga este gata și scandinavi, Anderson prezintă un exemplu perfect de gândire Conquistador în condițiile timpului nostru. Cititorul va vizita, de asemenea, un moment în Marea Mediterană a început să se umple, trecând prin Gibraltar gigant cascadă.

Pentru mine, notez cea mai de succes poveste "Tristețea lui Gotha Odin". Deci, nimeni nu scria despre goți.

Împărtășește-ți părerea despre această carte, scrie o recenzie!

Textul examinării

Review-uri de cititori

Dar sa dovedit a fi mai mult și nu despre asta. Foarte calm, narativ măsurat. Plătește despre trecut, despre umanitate, despre toate problemele lor, la fel în orice epocă. Povestirile, dacă sunt nefericite, vă rog să le spuneți completitudinea și caracterul complet al complotului. Deosebit de mulțumit și impresionat „întristarea Odin Gotul“, niciodată nu reușește să impresioneze scandinavi, și după cursul „Der Ring des Nibelungen“ Eu vorbesc despre aceste foarte Nibelungilor și nu au putut gândi. Se pare că subiectul meu bolnav și cum a fost povestea. Dar Anderson a surprins această parte a istoricului, dar nu există nimic ficțiune aici decât o lingură de ceai. Și mi sa părut reprezentantul părții grele a genului.

În general, cartea mi-a digerat creierul și rămășițele acestuia. Vă spun că nu este vorba despre cartea a cărei opinie va însuma 1 lectură. Pentru aceasta, trebuie să vă întoarceți și să vă așezați mai atent la momentele și faptele, nu prea multă atenție la complot. Dar merită citit.

Deci, impresia că fiecare poveste este ca un lexicon:
- de multe ori în fiecare poveste, repetăm ​​că nu avem dreptul să intervenim în istorie, trebuie protejată și că nimeni nu poate rămâne blocat undeva acolo. prietenii noștri, și slujitori ai Patrulei timpului;
- de multe ori în fiecare dintre poveștile anterioare crizei arată că în limba engleză nu există forme pe care cineva le-ar putea exprima: "Am ajuns în 1656 după ce am băut ceai în 1855 (oh, nu, eu deja beau ceai, oh nu, doar eu o voi bea, desigur) ". Dar în limbajul temporal al Patrolului, toate aceste forme sunt acolo.
- în mod clar și inteligibil în fiecare poveste, să explice partenerului întregul parcurs al istoriei unei perioade problematice, folosind multe cuvinte, astfel încât să confunde cititorul în mod specific.
- toate aceleași multe, de multe ori în prima poveste de 33 de ori încalcă regulile Patrulei timpului, pentru a scoate un fel de prieten care a fost blocat undeva acolo odată.
- adăugați un complot nemanipulat.

Și restul este bine, 4 stele!

Cuvântul este argint, iar tăcerea este aur! Din toate acestea ar putea obține o poveste dinamică mare în cazul în care pentru a stoarce apa, și mai bine să se usuce pe coarda.

Se pare că am obținut ceea ce vreau. Logica este. Ciclul de timp preferat, când vrei să corectezi trecutul și să faci exact ceea ce a fost, este și acolo. Dar, totuși, nu este încurcat. Probabil, încă nu-mi plac povestile scurte. Nu aveți timp să vă implicați și op! deja termină. Singura poveste care mi-a plăcut a fost "Fii Rege".

Astăzi a mers la cinema pentru filmul „Doctor Strange“ și filmul sunt doar incredibil de mult, și apoi m-am trezit gândindu-mă că personajele din film, în principiu, un bun dar ușor încalcă regulile atunci când este necesar pentru a cazului și apoi am realizat că aceasta îmi amintește ooooochen eroi Paul Anderson si mai ales timpul de caractere de patrulare. Am luat cartea în sine complet cu un „comerciant stea“, atât în ​​Capodoperele seria de ficțiune prin Eksmo și fericit ca un elefant, deoarece avea))) În general, la fel ca personajele, intriga cum ar fi. Sam patrula mai multe despre istorie decât despre ficțiune (precum și în cazul în care nu am cum știința poveste de ficțiune îmi place mai mult), așa că pentru mine este o aroma mare, dar fanii kriptofantastiki nu-l dau acolo, de asemenea, lipsește

Ce se va întâmpla dacă cineva decide să schimbe trecutul? Destul de o colecție interesantă de povești tematice.