Nunta victoria și oferta romantică eugenia, vacanță plăcută, tragere de fotografii în Praga, căsătoriți-mă,

Nuntă victoria și eugenia romantic oferta, vacanță moale, tragere de fotografii în Praga, mă căsătoresc,

Apoi am fost într-o poveste reală! Am ajuns pe un chrysler alb în zăpadă în parc. Salavat Yulaev, unde o cale de la lumânări arzătoare a dus la un foișor, decorat cu flori proaspete. Un saxofonist se juca în apropiere. Este imposibil să spui în cuvinte cât de interesant și frumos a fost.

2. Programul de nunti

Nunta noastră sa dovedit exact așa cum ne-am imaginat. Această zi a fost incredibil de romantică și emoțională. Și da, am fost incredibil de norocoși cu vremea! Întreaga săptămână ploua și mă pregăteam pentru cel mai rău în același timp și credeam că vremea se va îmbunătăți. În zilele noastre a ieșit soarele, a fost destul de cald și nici măcar nu aveam nevoie de o mantie călduroasă, pe care am luat-o cu atâta sârguință pentru stilul rochiei!

Registrul de birou din districtul Ordzhonikidzevsky

Nuntă și sesiune foto

Am fost fotografi în vechea parte a orașului. și, de asemenea, pe teritoriul clubului de țară "Fazenda".

Program de conferințe și spectacole

Sărbătorirea zilei de naștere a familiei noastre poate fi împărțită în trei părți.

Prima - colecția de vizitatori, bufet, muzica live, mimi ( «De Bufo» trupa de plastic), photoset Acest cadru de baghetă pe fundalul peretelui de presă în stilul nuntii noastre.

Al doilea - o ceremonie de înregistrare, pe care am făcut schimb de la primele astfel de jurăminte de benzi desenate destul de grave, apoi, ca o „promisiune de a tolera hochei antrenament în fiecare luni“ și „îți promit să urmăriți filmele preferate de groaza.“

A treia parte a nunții este un banchet în restaurantul clubului de țară "Fazenda". Scrisul pentru felicitările prietenilor și rudelor a fost dat un pic de timp, cea mai mare parte fiind dedicată numerelor de divertisment și dansurilor. Părinții ne-au sprijinit în acest sens.

Programul de seară a fost destul de intens: dansuri de zeițe grecești, mimi-număr interactiv Nasty și Alex ( «De Bufo»), Dance Battle, felicitări costum de la prieteni (încă o dată văzut modul în care acestea au un simt minunat al umorului). Nu fără aruncarea tradițională a buchetului și jarțului miresei. Când scriam scenariul, ni sa părut că cinci ore de banchet - este mai mult decât suficient! De fapt, nu am observat deloc cum a zburat timpul și acum ne tăiem tortul de nuntă ...

Nu pot să nu notez cel mai înalt serviciu și atitudine atentă față de solicitările și dorințele personalului restaurantului "Nurse" din clubul de țară "Fazenda". Și ce mâncare bună acolo! Oaspeții au fost încântați și am fost încântați de două ori că acest restaurant a fost ales.

Sosire la o zi la un club de țară „Fazenda“ și a văzut motive sale uriașe amenajate cu flori și copaci plantați frumos, am într-adevăr, într-adevăr a vrut să aibă nunta aici. Pentru stilul ceremoniei alese de noi, acest loc este, de asemenea, potrivit cât mai bine posibil.

3. Asistenții mirelui

Cu lucrarea Juliei Akatieva am întâlnit datorită site-urilor Mywed.ru și Wedlife.ru. Cât de important este atunci când ideile și ideile dvs. coincid cu stilul și viziunea fotografului! Julia este o persoană talentată și extraordinară, ne simțeam confortabilă. Întotdeauna observă ceva interesant și atrage atenția mirelui și mirelui asupra lui, ajustează în timp la un val pozitiv.

Lead și DJ

La nunta noastră, echipa agenției de vacanță "LiLu Co " Multe mulțumiri liderului Lilă (Aigul Mudarisova) și asistenților săi pentru o organizare clară, atitudine inspirantă față de toate capriciile noastre și o atmosferă plină de suflete la nuntă!

Decorator și florar

Decoratorul și florarul nunții noastre Mila (agenția "Vizitarea unui basm") mi-au întruchipat în mod miraculos ideile. Totul a fost gândit la cel mai mic detaliu! A fost cea care a fost executoarea decorului de basm în ziua când Zhenya mi-a făcut o ofertă. Când a venit la designul nunții, nu am avut nici măcar îndoieli cu privire la alegerea noastră.

Marina Knyazeva mi-a făcut exact genul de machiaj pe care l-am pictat în gândurile mele. M-am uitat bine toată ziua și până târziu noaptea. Nimic nu trebuia să fie corectat, cu excepția faptului că a reîmprospătat rujul după o serie de strigăte "Bitter!".

Coafura a rămas în stare perfectă toată ziua, dar pentru a fi sincer - și toate celelalte!

Compania care a furnizat mașina mirelui și mirelui

Agenția "Vizitarea unui basm" a fost prevăzută cu un chrysler alb-zăpadă.

4. Frumusetea nuntii

Mi-am găsit foarte rochia în colecția Natalia Romanova în salonul de nuntă "Elsa". Nu am vrut nimic mai luxuriant și am ales printre modelele cu o siluetă mai restrânsă. Ca rezultat, m-am oprit la prima rochie aproximativă, deși am călătorit în jur de o duzină de saloane de nunți.

"CorsoComo" - Îmi plac pantofii pentru naturalitate, confort și greutate.

Accesorii si decoratiuni

Sunt pentru minimalism în bijuterii, așa că am luat doar un pandantiv cu un pandantiv de cristal Swarovski.

Cea mai dificilă a fost alegerea voalurilor. Complet ocazional a găsit ceea ce dorea, în salonul de nunți BELLADONNA.

Rochia de mireasă nu a fost văzută de mire și a plecat să aleagă un costum împreună. Ceea ce voiau - un costum albastru închis de tunsul necesar dintr-o țesătură mată de calitate - găsită în magazinul HugoBoss pe stradă. Trebuie să fie Karima.

Codul de îmbrăcăminte pentru prietenii de onoare și prietenii groomului

Nu a fost prevăzut un anumit cod de îmbrăcăminte. Prietenii mei la ceremonia de nuntă erau în rochii diferite, dar florarul pentru ei a făcut buchete identice, legat de o panglică de sticlă de fuchsie. La rândul său, prietenii mirelui s-au bazat pe boutonnițe de flori și panglici de satin de aceeași culoare. Arăta foarte bine!

Soluție de nunta color

Pentru nunta, stilul european a fost ales. Inițial, am vrut să proiectez detaliile de bază în tonuri albe, diluate cu unele elemente de culoare roz pal. Dar în ultimul moment, cu decoratorul nostru Mila am definit ca principala culoare a fuchsiei. Poate fi urmărită în multe elemente de design și mai ales în decorarea ceremoniei de înregistrare.

Chiar am vrut să încerc să aranjez invitațiile însă, dar din cauza lipsei timpului liber, acest proces a fost încredințat fetei talente Antonina Gorlitsyna. Am cunoscut-o la recomandarea prietenului meu. Invitațiile s-au hotărât să se facă la o scară albă blândă.

5. Sfaturi pentru cei care au o nunta inca sa vina

Nu vă fie frică să puneți în practică ideile cele mai îndrăznețe și nu acordați atenție opiniei altcuiva, dacă este în contradicție cu a ta!

Chiar dacă vă gândiți prin toate detaliile nunții și fără ajutorul, aceasta nu este o scuză pentru emoții. "Dacă vrei să faci ceva bun, fă-l singur."

Cea mai problematică pentru mine era lipsa acută de timp. Este foarte dificil, după cum sa dovedit, să se combine cu pregătirea de lucru pentru nunta visurilor tale!

6. Călătorii de nuntă

Încă nu alegând un restaurant pentru un banchet, am știut că vom merge la Praga după nuntă. Ideea a venit de la sine - am vrut să merg acolo pentru o lungă perioadă de timp, în afară de aceasta este o ocazie excelentă de a organiza o sesiune foto de nunta într-unul din cele mai frumoase orase din Europa. Rochia, costumul și alte accesorii de nuntă au fost aduse cu ei. Fotografii găsiți prin Internet.

Cu ajutorul lui Xenia, ea a găsit un artist de machiaj și un coafor într-o singură persoană. Natasha, în ziua filmării, a venit la hotel devreme dimineață, mi-a dat o coafură elegantă și un machiaj restrâns. Rezultatul a fost foarte fericit! Cu vremea în acea zi, din nou, incredibil de norocoasă, deși în ajunul ploii torențioase și am fost foarte îngrijorat.

Sesiunea foto a durat câteva ore, dar totul a trecut printr-o singură respirație. Ksyusha este un fotograf excelent. De asemenea, am învățat multe lucruri interesante despre Praga: mentalitatea localnicilor, restaurantele cele mai delicioase etc. Deci am avut și un ghid minunat.

Am mers cu fotograful în locuri istorice și ne-am simțit ca un adevărat rege și regină! Aceasta este o emoție indescriptibilă când îți îmbrățișezi rochia de mireasă și, fiind în frumoasa Praga, te reîncarci în cea mai frumoasă mireasă din lume. Poziția devine cu adevărat regală.

După cum știți, mulți vin la Praga pentru a purta ceremonii de nuntă. În alte zile, am văzut deseori mirele fericite și mirele în oraș, dar nu ne-am întâlnit în timpul sesiunii foto. Probabil, prin urmare, trecătorii, dintre care majoritatea erau străini, ne-au acordat o atenție deosebită, au strigat felicitări în diferite limbi, fotografiate. Am simțit chiar și celebrități.

Am fost încă sub impresia fotografiei noastre pentru o lungă perioadă de timp și a vrut în mod nebun să se uite la rezultatul ei. Fotografiile au fost primite în mai puțin de o lună. Să spunem că le-am plăcut - nu spune nimic! Mulțumesc lui Ksenia pentru această amintire! "