Biograd munte și original kolashin, un sfat de la un djek turistic pe

După ce am locuit în Budva timp de 5 zile, m-am dus mai departe spre nordul Muntenegrului. În cadrul acestei călătorii sa planificat vizitarea orașelor Kolasin, Zhabljak, a rezervațiilor naționale Biogradska Gora și Durmitor.

Am cumpărat un bilet. Cu autobuzul, a condus la capitala Podgorica, apoi - la orașul Kolasin. Nordul Muntenegrului este izbitor de diferit de coastă: clima, în ciuda dimensiunilor mici ale țării, este destul de diferită. Acest lucru este de înțeles - munții sunt la fel!

Mutarea de Nord, doresc să se uite involuntar pe fereastră, doar natura frumuseții: munți, canioane, stânci, râuri ... Cea mai mare parte de-a lungul traseului ruleaza serpentine abrupte, asa ca cineva poate parea ca o excursie la gustul de adrenalina. Înainte de sosirea lui Kolasin timp de 4 ore, timpul a zburat fără să fie observat. Este o altă chestiune, dacă mă îndrepteam pe terenul monoton, atunci timpul s-ar trage încet. Păi, înainte de Kolasin.

Biograd munte și original kolashin, un sfat de la un djek turistic pe

Ne oprim la stația de autobuz și ... șoc! La început nu am înțeles unde locuiam ... era o clădire neterminată (o construcție evidentă), un teritoriu zdrobit și nu un suflet. Da, aceasta este stația de autobuz! În general, stațiile de autobuze sunt partea slabă a Muntenegrului, chiar și în orașe mari, care par a fi destul de depășite.

Când am ieșit din autobuz, am simțit imediat cât de rece era aerul aici. Și poartă pantaloni scurți și tricou. Dar pe valul de noi impresii și specii neobișnuite în jurul valorii de, răcoarea nu a fost simțit deloc. Se îndreptă spre hotelul preînchis. Aproape toate orașele turistice din Muntenegru au puncte de informare a turiștilor. Ele arata foarte bine si frumoase, simt doar Europa.

Kolasin este un mic oraș confortabil în stil alpin, cu o populație de doar 5 mii de oameni. Acesta este situat la o altitudine de 954 de metri și este înconjurat de lanțurile muntoase Komovi, Sinyavina și Belasitsa. Orașul a fost întemeiat în 1651 de către turci și a fost fondat ca o stație de traseu de caravană de la Istanbul până la coasta Adriaticii.

Kolasin este o stațiune de schi. În timpul iernii, este bine să puteți schia și să vă bucurați încă de priveliștea pădurilor centenarului din parcul național.

Am rămas într-un hotel, o casă frumoasă și confortabilă.

Biograd munte și original kolashin, un sfat de la un djek turistic pe

Limba rusă nu este bine cunoscută în Muntenegru, aproape toată lumea comunică în limba engleză. Am o experiență de bază, așa că învăț activ, ca să nu mă pierd în jungla barieră lingvistică.

Ora este de 11:00 dimineața, toată ziua este înainte și am decis să vizitez imediat rezervația naturală Biogradska Gora. De la Kolasin la 15 km. Este necesar să se ia un taxi sau o mașină, faptul că este pe drumul spre a ajunge în parc, atunci trebuie încă să urce pe munte, și un design robust, în regiunea de 3-5 km. Dar a existat o cale de ieșire: hostess-ul a sugerat și a condus :)

Marea valoare a parcului național este că cele mai vechi păduri din Europa au fost păstrate aici. Lacul Biogradskoe, situat la o altitudine de 1094 de metri, este considerat un "card de vizită" al rezervației. Parcul atrage fanii ecoturismului, aceștia sunt cei cărora le place să meargă foarte mult și cei care trăiesc în corturi.

Trebuie remarcat că aici cresc aproximativ două mii de iarbă! Copacii sunt surprinși de varietatea speciei și dimensiunilor (giganții ajung la 45 de metri înălțime și 1,5 metri în circumferință). Loc elegant!

Au sosit. Totul este curat și civil. Există o casă pentru turiști, a închiriat biciclete și a vândut o varietate de suveniruri turistice. În apropiere se află faimosul lac Biograd.

Biograd munte și original kolashin, un sfat de la un djek turistic pe

Calea pentru cei care au un dyhalki bun și picioare, bine, a avansat, și puteți merge pe jos și turiști nepregătit. În locuri, izvoarele coboară din munți, există arbori giganți care au mai mult de 1000 de ani. Sentimentul că a intrat într-o altă lume, dar apoi începe să se plictisească - un peisaj monoton. Drumul urcă printre pădurile înalte, iar în spatele lor - nu este vizibil, așa că niște anvelope. Dar în timp ce sunteți singuri cu natura, în jurul sufletului, întâlniți ocazional numai ecoturisti. Statul de pace vine la tine, mintea devine calmă și clară, toate problemele și agitația par fictive și nu mai există. Îmi place această condiție. Mergeți în pădure!

La un moment dat, mi-am dat seama că nu mai vreau să mă duc în sus și m-am întors. M-am dus la lac. Pentru o plimbare în pădure a luat 4 ore, vedeți, o mulțime. Mai târziu, am dedicat o parte din timp expediției de-a lungul malurilor lacului Biogradsky. Există multe magazine, oricine poate să stea și să se relaxeze. Sunt mulți aici mai mulți turiști decât pe traseele superioare ale pădurilor. Acest lucru nu este surprinzător, există un nivel ușor :)

Pe mal există o cafenea, în gama de băuturi și înghețată. La urma urmei, după o plimbare naturală bogată, stați la masă, savurați înghețată și admirați natura naturală.

Timpul vizitei mele a durat până la sfârșit, o mașină a venit pentru mine și sa îndreptat spre Kolasin. Mi-e foame! După sosire, sa dus la pizzerie. Știi, aici am încercat pizza cele mai delicioase din Muntenegru, și a fost în valoare de numai 2,5 euro, în alte orașe în valoare de un minim de 6 €.

Diko a fost obosit și, prin urmare, a decis să treacă seara în hotel. Pentru mine, am remarcat un punct foarte important: în călătorie este mai bine să rezervați o cazare confortabilă, deoarece afectează în mare măsură călătoria în ansamblu. Ei bine, cui, spune-mi, este plăcut să vin după o excursie aglomerată într-un loc murdar și rece? Nimeni. A fost o experiență, va trebui să fie testată în următoarea călătorie în orașul Zabljak, voi spune despre asta în viitor.

A doua zi, conform planului, a fost o cunoștință cu Kolashin. Micul dejun plin de fructe, cu optimism, a mers pe jos în jurul orașului. Ușor pentru stomac, micul dejun oferă o dispoziție și o dorință de a crea.

Kolasin este un oraș mic, centrul său fiind strada principală de 300 de metri lungime și două pătrate de ambele părți.

Biograd munte și original kolashin, un sfat de la un djek turistic pe

Asta e tot. Alte case suburbane. Pe strada principală există pub-uri, restaurante și magazine. Mulți europeni. De obicei stau în pub-uri, savurează bere. Am observat că în oraș există o mulțime de copii la vârsta de 11-14 ani, o tabără de vară? Nu am înțeles.

Trecând pe strada centrală, m-am dus în jurul cartierului. Interesant acest Kolasin, este foarte diferit de realitatea rusă, aici este un amestec de cele mai moderne clădiri frumoase și case cu adevărat sat. Originalitatea și autenticitatea culturii muntenegrene este foarte simțită. Este agățat.

Un alt ochi a prins mașini interesante, pompieri și polițiști. "Niva" nostru este aici cu mare stimă :)

Biograd munte și original kolashin, un sfat de la un djek turistic pe

Apropo, în nordul Muntenegrului, o mulțime de mașini "Niva", acest lucru se datorează terenului montan.

Clima. Sincer, nu mi-a plăcut. În orașul Zhabljak, despre care voi spune în următoarea poveste, nu mi-a plăcut nici mai mult. Ce pot spune ... acest loc montan, clima este foarte schimbătoare și rece. Pentru un amator.

În cea de-a doua jumătate a zilei, norii au ars și o ploaie torențială a căzut, dușul natural a durat 3 ore. Și știi ce este o furtună? Foarte tare, pentru că orașul în munți și aproape de cer. Aproape surd :) Atât de neobișnuit cu urechile rusești a fost tunetul. Apoi a ieșit soarele blând. Am decis să aștept ploaia într-o tavernă locală, răsfățând gustările cu preparate din bucătăria națională.

Am ales un cartof de casă cu brânză moale Kaimak (500 de grame 7 euro). Felul a fost servit într-o oală de lut cu o lingură de lemn, pentru servirea a 5 puncte. Am uitat să fac o fotografie, apetitul meu mi-a eclipsat toată munca creierului. Dar vă imaginați în imagine o imagine, este delicios. De asemenea, a comandat un pahar de vin roșu muntenegrean "Vranac" (2 euro), complet displăcut. Gustul lacului acru ieftin. Poate că sunt un expert laic? Și felul de mâncare nu era rău, cartofi și brânză cu adevărat gust de țară!

Pentru ziua de mâine, am plănuit să plec pentru Zabljak. Acesta este situat la o altitudine de aproape 1500 de metri deasupra nivelului mării și este pe bună dreptate considerat cel mai înalt sat montan din întreaga Europă. De asemenea, mă așteaptă pe celebra rezervație Durmitor. În cum!