Strada Lyudmila - biografie, cărți, recenzii, citate

Lyudmila Evgenievna Ulitskaya (născut la 02/02/943, Davlekanovo, Bashkiria) este un scriitor rus. Soția sculptorului Andrei Krasulin.

Ocupația: Scriitor și scenarist

Ani de creativitate: de la sfârșitul anilor 1980

Lyudmila Ulitskaya sa născut în Bashkiria, unde familia ei a fost evacuată. După război, Ulitskii s-au întors la Moscova, unde Lyudmila a terminat școala și apoi biophak-ul Universității de Stat din Moscova. Ludmila E. a lucrat timp de doi ani de la Institutul de Genetică Generală, Academia de Științe a URSS, unde a fost concediat pentru retipărirea samizdat în anul șaptezecea. Din moment ce Ulitskaja propria admitere nu a mers la serviciul public: ea a lucrat zavlitom evreiesc Camera Teatrul Muzical, a scris eseuri, piese de teatru pentru copii, dramatizări, radio, pentru copii și teatre de păpuși, a criticat piesele și poeziile traduse din limba mongolă.

Ocupația: Scriitor și scenarist

Lucrările lui Ludmila Evgenievna au fost traduse în douăzeci și cinci de limbi. Criticii literari o numesc proză "o proză de nuanțe", menționând că "cele mai bune manifestări ale naturii umane și ale vieții cotidiene sunt scrise cu mare grijă. Povestirile și povestile ei sunt împodobite cu o viziune asupra lumii foarte specială, care, totuși, se dovedește a fi foarte apropiată ". Ulitskaya ea însăși caracterizează munca ei într-un astfel de mod: "Sunt scriitor de scriitori care sunt în mare parte respinși din viață. Nu sunt scriitor, ci scriitor viu. Nu mă construiesc o schemă rigidă pe care o înregistrez, dar eu trăiesc. Uneori nu funcționează, pentru că nu mă duc acolo unde aș vrea să merg. Acesta este modul meu de viață. " În același Lyudmila E. - oamenii îndoiesc nici un secret că el este încă suferă de „un sentiment de diletantism“: „Aș dori scriitor temporar scrie totul si merge sa fac altceva.“

Titluri, premii și premii

Versiunea de ecran