Review alianță jagged înapoi în acțiune - revizuire joc pentru pc

Știți de ce știrile despre revenirea neașteptată a XCOM sub forma unei strategii bazate pe turnuri au atras atât de mult comunitatea de jocuri? Da, pentru că tocmai asta așteaptă fanii de mai mulți ani: revenirea proiectului legendar într-o formă modernizată, dar fără schimbări fundamentale în mecanică și, mai ales, genul. La urma urmei, chiar și în cele mai reușite dintre imitatorii de joc, un OZN din trei părți de la dezvoltatorii cehi de la ALTAR, nu au existat cele mai importante bătălii tactice pe bază de ture.

Când și cui prima dată când a avut loc, că trecerea la un sistem cu bătălii în timp real și capacitatea de a întrerupe jocul extinde publicul proiectului, - greu de spus. Dar timpul și din nou a fost posibil pentru a vedea modul în care această abordare înfuriat doar fanii de strategie tactice și nou-veniți fără experiență în genul nu este încă lua parte - aceasta în lipsă de fapt și alte subtilități, cum ar fi selecția de soldați și echipamente, precum și în prezența componentei de rol - și chiar corecte dezvoltarea lor. Ei bine, fanii doar de dragul acestui lucru trebuie să îndure în mod reticent bătălii atât de interesante - nu este prea mult de ales.

► Ca și în original, o mulțime de rezidenți locali se alătură echipei tale în cursul trecerii, este suficient să îți îndeplinești instrucțiunile simple. Ira încă nu știe cum să tragă, dar chiar și morții se vor vindeca.

Toate acestea se aplică pe deplin Alianței Jagged: Back in Action. După aventura marca uimitoare, și-a schimbat mai mulți proprietari și aproape renăscut sub diferite nume în momente diferite (inclusiv Rusia), primul joc complet al seriei a lansat un studio german puțin cunoscut Jocuri bitComposer, cu mândrie că a numit creația sa „remake-ul tridimensional» Jagged Alliance 2.

Începe și adevărul ca o idee bună - o hartă familiară „republică bananieră“ Arulco, laptop-ul, prin care poți recruta soldați în armata lui de Eliberare și de a face achiziții în brațele magazin online. Se pare că picioarele în mână și înainte, pentru a lupta împotriva dictaturii reginei Deidran, autoproclamată, Dar deja în acest stadiu începe să surprindă ciudățenia categoriei "de ce sa schimbat?", Care v-a văzut în tot timpul jocului. Creați-vă propriul personaj este imposibil, mercenarii nu necesită plăți orare și sunt cumpărați o dată pentru totdeauna, bazele de date ale lui A.I.M. și M.E.R.C. fuzionate împreună și complet diluate.

Faptul că ordinea unor evenimente este schimbată în comparație cu originalul (de exemplu, comandantul rebel Miguel vine doar în cea de-a doua treime a pasajului), puteți totuși să îndurați, dar alte simplificări provoacă o încurcătură. Caracterele necesare pe niveluri sunt marcate cu semne de exclamare și semne de întrebare, ca în cazul anumitor MMO, este imposibil să alegeți o frază greșită în conversație (cu excepția abandonării cesiunii). Jeep sau elicopter pentru o mișcare accelerată între orașe și site-uri strategice? De ce - luptătorii vor merge acolo unde trebuie să meargă, trebuie doar să includă accelerarea timpului și înainte ca destinația să le dea puțină respirație - forțele reginei nu încearcă oricum să împiedice mica ta revoluție.

► O imagine tipică după bătălie. Oponenții lanțului au fugit din spatele adăposturilor și au pierit în mod nemaipomenit sub focul mercenarilor. Acum rămâne doar să jefuiască cadavrele.

Dar lucrul cel mai important, desigur, este ocazia de resentimente - bătălia. În loc de una dintre cele mai bune baraje pe bază de turnuri - un "timp real trivial cu o pauză". Tactica? Uita-te. Includem modul de fotografiere automată atunci când un inamic este detectat și curățarea metodică a hărții, toți dușmanii pot fi văzuți imediat după încărcarea nivelului. Am văzut cel mai apropiat soldat al guvernului, l-am împușcat, apoi am stat pe loc și l-am împins pe complicii care au venit să alerge la sunetul arderii. Faceți un singur grup - mergeți la următorul. Complexitatea este livrată doar de dușmani care s-au așezat în clădiri și dețin toate intrările sub arma, dar sunt ușor de fumat cu grenade de gaze și de fragmentare.

Și uitați să dați ordinelor individuale fiecărui membru al echipei - cu astfel de management incomod și cu saloane stupide, ca și în Back in Action, doar să vă creați probleme inutile. Mai ales că soldații dvs. de noroc nu pot chiar să moară - un medic ar rămâne în picioare și folosirea unui kit de prim ajutor va reînvia chiar și o persoană subminată pe o mină antipersonal.

Ca în cazul în care nu a fost suficient, dezvoltatorii schimbat și sistemul de rol: caracteristicile personajelor nu mai sunt în creștere pe măsură ce utilizați (o mulțime de filmare - îmbunătățirea preciziei, care transportă o mulțime de lucruri - a adăugat el a fost în valoare, și așa mai departe). În schimb, ei câștigă experiență pentru uciderea dușmanilor și distribuie manual punctele de scor, pe măsură ce crește nivelul. O „conducere“ necesare pentru negociere și de formare a milițiilor din orașele capturate, și toate au dispărut - acum, pentru a crea armata unui popor, trebuie să se apropie de personal fiecare potențialii recruți (marcată de pictograme pe hartă) și predarea lor arme din propriile sale rezerve, „Acum ești în armată.

► Sortarea magazinului online Bobby Ray este actualizată în mod constant, dar puteți comanda parcela numai la aeroportul din Drassen, în colțul din partea de sus a hărții - sunteți torturați să livrați pe prima linie.

Vreau doar să împușc creatorul interfeței. Nu puteți învăța și reassigna tastele rapide. Pentru a vedea pe un ecran toate obiectele împrăștiate în jurul nivelului după sfârșitul bătăliei - în vreun fel (a fost în original, de ce sa tăiat? 33;). Se transferă elemente dintr-un mercenar angajat la echipament prin intermediul ecranului - chiar și atunci, folosiți funcția de transfer din mână în mână și să se bucure ca oameni călcând în apă, în imposibilitatea de a veni să se împerecheze din cauza calea de căutare a erorii. Total - aproximativ zece minute petrecute pe luptă și un alt patruzeci în curse pe un sector gol, selectarea trofee și se transferă tipul dorit de muniție sau de prim ajutor kituri pentru un mercenar care le utilizează.

Și lucrurile atât de enervante sunt peste tot. Vindem un comerciant rătăcit poate doar un luptător - trecerea imediat la altul nu poate, veni în sus separat. Într-o unitate pot exista doar șase mercenari - dar era necesar să se scape partea stângă a ecranului cu o bandă gri groasă, care să se potrivească cu încă câteva portrete. Mini-hartă nu poate fi mișcată făcând clic stânga pe mouse și trimiterea mercenarilor la punctul corect, ceea ce reduce utilitatea lor de trei ori. Nici nu vreau să continui: grafica nu este atât de rea, dar din cauza camerei care se află sub cer, nu veți putea să detaliați detaliile oricum, dar portretele eroilor par să fi fost tăiate din piatră. Pentru fiecare mercenar, așa cum era de așteptat, a pregătit câteva fraze înaripate pentru toate ocaziile - dar ele sunt puține, nu sunt amuzante, dar în versiunea rusă, ele sunt, de asemenea, exprimate teribil.

Cel mai trist lucru din întreaga poveste: când nu trebuie să lupți cu interfața și să scuipați simplificări inutile, Back in Action este destul de interesant de jucat. Echo-urile jocului foarte ingenios se fac simțite, iar un amestec de moduri globale și tactice, împreună cu conducerea personalului, nu și-a pierdut recursul. Ca o rutină, apuca toate sectoarele noi, a găsit o mașină nouă, ești fericită ca un copil, dai echipamentul și expedia-ți unitățile în toate direcțiile. Cu toate acestea suntem foarte plictisiți, nu există nici o dispută. Dar toate serviciile BitComposerului - au reușit să asambleze un motor stabil și inteligent și să salveze cel puțin unele dintre meritele originalului.

► Trupele lui Deidran rareori încearcă să învingă orașele capturate și pot fi întotdeauna interceptate de trupele lor.

Acceptați 14 din 14

La naiba, și speram că noul JA va fi un joc bun, și tu ești.
Ceva recent, mulți dezvoltatori distrug pur și simplu o serie decentă de jocuri. Da, au existat întotdeauna extensii inconsistente, dar în ultimii 2 ani prea multe serii au suferit în mâinile dezvoltatorilor.
Ia cel puțin Splinter Cell.Neskolko din nou reprelucrate și în cele din urmă joc neterminat lovește rafturi, și în același câteva zile aproape în fiecare forum pentru jocuri de noroc puteți citi despre ceea ce un igra.Vmeste prost primit cu Splinter Cell și iese noul Prince Of Persia, care se dovedeste a fi un joc incredibil de teribil in toate privintele, chiar si Flatout a reusit sa se blocheze, pentru a juca in curand nu va fi ceea ce va fi.

Sunt de acord cu 9 din 10

Un rahat absolut inutil, nu demn chiar sa descarcati. Dezvoltatorii, după aceasta, este, în general, interzis să joace jocuri!

Sunt de acord cu 1 din 1

Trebuie să spun că există un plus pentru joc. Mi-a plăcut că ceea ce puteți descărca folosind distribuția punctelor de experiență În vechime mi-a plăcut totul, dar aici abilitățile au fost balansoar prea mult pentru o lungă perioadă de timp. Eroul meu în precizia JA2 a marcat 93, iar jocul a fost deja încheiat, iar dictatorul a învins. Deși cea mai mare parte a abilităților sale și nu a rămas neclintit (acest lucru în ciuda faptului că el nu era în colțul ședinței). Am fost foarte supărat și acest sistem (care a ucis mai mult, a devenit mai bun), sunt mult mai multumit. Restul este rahat. Dacă doriți să oferiți un aspect nou clasicilor clasici, jucați online JA. Personal, Bărbații îmi plac mai mult. În acest moment, beta-ul este închis. Dar puteți găsi cheia și să vă înregistrați din America și atunci va fi fericire.

Sunt de acord cu 7 din 8

Sunt de acord 1 din 2

Site-ul "Igromaniya.ru" se află pe trei balene. Despre ei - în continuare.

AL DOILEA KIT: ARTICOLE
Previzualizare (joc în curs de dezvoltare) și recenzie (recenzii, comentarii) - creastă Igromanii.ru. Putem scrie despre PC, și despre Xbox, PS3, Nintendo și alte console. În plus, materialele speciale sunt publicate pentru orice subiecte legate de jocuri și de joc - acesta este rubrica "Special".
În domeniul atenției - e-sporturi (evidențiate într-o coloană separată), jocuri mobile (Android, iPAD, iPhone) și colecții de software. Și de două ori pe lună răspundem la întrebările cititorilor în rubrica "Tribune".
În afară de aceasta, ca de obicei, există "atelierul de fier". dedicat nu numai calculatorului, ci și oricărui dispozitiv care este interesant pentru jucători (nu doar șoareci, rulete și joystick-uri, dar și laptop-uri, tablete, cititoare etc.).
Ghidurile și jocurile de noroc de pe site sunt actualizate acum foarte rar, însă rubrica rămâne și sperăm că în viitor vom aborda acest lucru mai dens.

TREI CHINE: ALTE RUBRICI
Teren de joacă Giant: peste cincisprezece mii de jocuri. Datele sunt actualizate și completate constant. În bază vom include toate jocurile, cu excepția trasului franc. Recent au început să adauge și jocuri serioase pentru telefoane mobile. Puteți viziona seria de jocuri și companii.
Calendarul noutăților de jocuri. datează ieșirile jocurilor pe calculator și console.
Imagini și fundal: titlul vorbește de la sine. Actualizările tapetului și capturilor de ecran pot fi văzute prin banda de actualizare de pe site. Acolo puteți personaliza numai imaginile de fundal și capturile de ecran.
Conservarea, formatorii și codurile: o dată pe săptămână baza este reumplută și a atins dimensiuni deja impresionante. Cheatersky nook pe site-ul.
Jocul lunii: votarea pentru cele mai bune jocuri din ultimii ani. Se actualizează o dată pe lună. Fiecare vizitator are cinci puncte, pe care le poate distribui cât de mult îi place pentru cele mai importante proiecte pentru el.