Akhtuba 2018

Ei bine, aici este vacanța. Uleiul sa schimbat, deci. echipamentul de gaze făcute, a cumpărat tot felul de lucruri

Remorcă încărcată, abia au urcat. Plus cutie pe acoperiș sub șir. Check out la 9-00! Campanie totală: eu, soția și fiica cu ginerele, precum și un câine și o pisică. Voi trece prin Orenburg, acum trei ani am trecut prin Ufa, voi compara traseul.

Volgograd ne-a întâmpinat cu un astfel de duș, încât portarii nu aveau timp la cea mai mare viteză, trebuiau să stea pe margine și să aștepte.

Akhtuba 2014

Pe cealaltă parte a drumurilor de câmp ca și câinii din "Coreea", unde nu merge un singur pointer. ca rezultat, coordonatele bazei

trehrechya și a plecat. Privind în perspectivă la 4 sau 5 zile a mers cu soția sa în Kharabali, care rulează de apă și pechenyushki, și a mers la Volga (dar plimbare pe floodplain Volga-Akhtuba). Au călătorit aproximativ o oră, până când au plecat pe țărmul Akhtuba, s-au oprit să se uite în jur, iar apoi primul necaz, benzina alerga de pe remorcă. Sa dovedit că, în timp ce mergeți pe aceste "drumuri", ați lovit un canistru. Pe malul poporului, unde există coborâre la oamenii de apă, pe țărmul corturilor mai mult decât copacii. L-au întrebat pe un țăran cum să ajungă la un loc de trei ruble, care sa dovedit a fi în jurul valorii de rândul lui Akhtuba. Am ajuns pe drumul cu trei râuri și am condus-o de-a lungul râului Kharabalyk, oamenii au devenit mai mici, era deja încurajator faptul că vom merge bine. Ne-am oprit la a doua rundă a râului Kharabalyk, timpul era deja în jurul orei șapte seara, am înființat tabără și am mers la culcare.

Dimineata, dupa ce ma trezesc, m-am uitat la parcare mai bine, nu mi-a placut (pana cand apa este departe, nu sunt destui copaci si tufisuri), am decis sa merg in aval de Kharabalyk. Și un miracol a găsit un loc minunat, masa de cioplită, bănci pe malul unui groapă săpată sub un baldachin (l-am numit apoi frigider), până la coasta nu departe, în jurul valorii de copaci - acolo tenyok și plaja - încărcare. Iar poporul un singur țăran cu soția lui (sper), a vorbit cu el, sa dovedit a fi un fel de antrenor pentru copii și vine în acest loc în fiecare an. El se odihnea deja timp de 2 luni și a plecat mâine, cerându-i să țină locul și să-l tragă singur. Au scăpat rapid totul în remorcă și înapoi. Locul a fost verificat și mi sa permis să nu particip la distrugerea taberei și am început imediat să ajustrez echipamentul. Glumă: a stat la pământ, a luat toată mâncarea în frigider și a început. dar din moment ce eram singurul "prieten" al lui Bacchus în companie, totul a mers singur la mine: un litru de whisky, un litru de rom, un litru de coniac. IR, IR, IR.

După un pic de odihnă, au decis să înceapă explorarea ariilor locale de apă. După cum sa dovedit puțină apă în râu, uneori, de mică adâncime, astfel încât primele două zile a mers la râu cu precauție. În locurile în care se găseau puțuri de până la 10 metri, sondajul în astfel de locuri scânteia din cauza peștilor în mod constant. În Kharabalyk, toți practic sunt pești albi, așa că ne-am dus în mod constant la Akhtuba să căutăm pește, dar. În a treia zi de la Akhtuba apă vorbind cu un pescar, el a spus că în acest an, cu biban toate rele, el a venit de trei ori la Three Rivers și în mod constant activă Jora nu a fost, cu toate că el vorbește în fiecare an vin aici și păstrat prinderea salau. Dar speranța moare ultima și am căutat persistent o gălbui. In fiecare zi a adus una din două salau, dar ei nu iau pe adâncime și destul de ciudat în apă puțin adâncă, chiar și unul prins pe plajă, lângă tabără. Pike a luat lingura, nu regulat, dar noi nu suntem lăsați fără pește. Akhtuba are în sine o mulțime de bărci care sunt angajate în trolling. La Akhtuba, și peste tot (a mers cu barca la partea de jos a Three Rivers pe Akhtuba, și sa întors pe manghud) o mulțime de pește alb, care plutește burta în sus, în principal crap, deși mulți o numesc Buffalo (Guibril crap cu cineva). Când m-am dus la cea mai mică Trehreche trebuie să lupte asp, ancora a început să arunce kastmaster - o jumătate de tăcere oră, în timp ce faci cablarea prin „oala“, a înlocuit vertushok grame de 25 - tăcerea, „oală“ de fierbere, grade de soare 35C, înlocuit vertushok grame 7 - tăcere, "ceainicul" se fierbe, mă simt și în mine, începe să fiarbă. A își bate joc Chub și „oală“ se apropie și prokidav tot ce era în arsenalul (și a schimbat culoarea și dimensiunea, au încercat diferite cabluri) chiar nu au simțit impactul. După ceva timp, „potul“ sa mutat mai aproape de coasta și a plecat departe de țărm barca pe vâsle și băiatul din fața mea a luat două zhereshkov. Când „oală“ sa încheiat apropiat de tipul cerut să împartă un secret, este un astfel de bine-kastmaster, chiar deasupra muștele de tip legat (dvoynichok cu lână). I fără ezitare a mers la tabără, în beneficiul câinelui am lumină roșie, a trebuit să se recalifice în groomers (coafor canin), dar, din păcate, vremea sa schimbat. Și am luat-o zhereshka numai în penultima zi, și numai unul.

Într-o seară, a decis să pună o Donk pe boilies, sa mutat un pic pe lagăre mai mari, adâncimea sonar a arătat adâncimea de 3 până la 4 metri, au aruncat, și sa dus la „odihnă“. M-am trezit dis-de-dimineață, astfel încât seara ar fi un „prieten“ al lui Bachus si foarte sete, a băut apă și a decis să verifice Donk. Când se apropie de filare a văzut următoarea scenă: linia de pescuit întinsă împotriva curentului și vârful de spinning îndoite într-un arc de cerc, făcând feliere în jos a alerga în sus, există ceva bun, și net de aterizare în barca pe mal în apropierea taberei, tabăra de 100-150 metri, țipăt in-lege este inutil toate somn (așa cum sa dovedit a nu dormi, totul a fost prea leneș pentru a obține atât de devreme). Ce să faci, bine de-a lungul țărmului nu era un brusture și încep să-l duc de-a lungul țărmului în lagăr. Venind mai aproape de tabără obscenități deja tipat lucru bun la podsachek, a fugit în-lege, și într-un fel ne-am această „porc“ a luat. A fost kilogram de sazan pentru 8-9. Mai departe interesant: se agită mâinile (primul în viața unui crap), el a urcat pe uscat cu crap lăudat în fața soției și a fiicei sale (ei erau încă în corturi și nu au primit în sus), până la plajă condus stau filare în nisip îmbrăcat „Vasya“ (acest lucru Apoi i-am dat un nume) pe cucul și eliberat în apă. Am fost până la tabără, el a aprins o țigară, a asigurat tremurând în mâinile unui pahar de whisky și a mers să se spele (spălat direct în râu, deoarece apa a fost tot timpul ca laptele). Pe drum, m-am dus la prietena mea "Vasya" și am decis să-l pun pe spate, dar. este vizibil "Vasya" pentru acest timp a avut o odihnă și la atingerea mea ca a dat strekocha. Ca urmare, pe un stand pentru filare au doar un singur inel din Insulele Cook (incidental Kukan cumpărat în float, fără supărare se va spune) și totul. Cea mai ofensivă nu avea nici măcar timp să fie fotografiată. Dar acum prietenul meu "Vasya" este cel mai abrupt sazan de pe Akhtuba, înotând cu piercing.

Într-una dintre seri, ei au decis să cânte cu ginerele măgari în cele din urmă timp de 30-40 de minute câteva crapuri bune.

Akhtuba 2014

Dar fratele mai mic al "Vasya" am prins și am făcut următoarele

A fost foarte gustos.

Ca urmare, bine odihnit, cu toate acestea ne-am dus la feribot cu tensionarea (seara a trecut o ploaie bună și furtuni), dar 4 taxiuri WD. Și din moment ce natura este bună, caldă, apa este caldă, compania este bună, singura nuanță este o mulțime de șerpi și viespi. Pe drumul de intoarcere din oraș în Volgograd și a mers la alee de eroi (el nu a mers, a mers în drept și o fiică cu soția sa, pentru că nu era nici un loc pentru a parca masina, m-am întors pe banda de urgență a ridicat capota si se afla langa statia de autobuz). Și cel mai rău lucru din această călătorie a avut loc cu câteva sute de kilometri în fața casei. Revenind înapoi și se apropie de Zilair (Bashkiriya) seara (deja întuneric), pista a sărit elani. cu două uși, aripa spate, bara de protecție și două urme de lovituri mici ale remorcii: care ar putea un pic bou capota clar că nu a terminat radiatorului și substituie partea stângă, totală a face. Și aceste vite s-au sculat, s-au scuturat și au sărit în pădure. Fiica mea a fost foarte înspăimântată așezată chiar în spatele meu.

despre finanțe a cheltuit mult pe gaz, pentru că masina a fost puternic congestionate, bine, restul doar pe produsele + pe drumul înapoi la Harabalyah achiziționate bunătăți: unele somn afumat, cleanul afumat, sabrefish uscat, și de magneți. Singurul lucru ca-l pe feribot: Renault Duster trailerul în timpul orelor de lucru prețul de transport de 35 de ruble, 150 de ruble o pauză de masă și o pauză de prânz 11-00 la 14-00, dar masa de prânz pe drum, ceea ce face bani este mai scurt, cu toate că feribot publice.