Rezumatul filmului de la olegi - recenzii ale filmului - despre critica de film și recenzii - catalog

Anul fabricației: 1972
Gen: Drama, Crime. - Nașul este o dramă de gangster condusă de Francis Ford Coppola. O versiune de ecran a aceluiași roman de Mario Puzo, publicată în 1969. Sloganul: "Puterea reală nu poate fi dată, poate fi luată. "

Aceasta este o saga criminală, care dezvăluie despre familia Mafia din Sicilia, New York, Corleone. Se referă la perioada 1945-1955.

Filmul a câștigat „Oscar“ trei premii: Cel mai bun film, cel mai bun scenariu (adaptare), cel mai bun de plumb de sex masculin (Marlon Brando) - și alte 19 premii diferite și 17 nominalizări. de asemenea, ocupă locul al doilea în lista celor mai bune filme din istoria cinematografiei americane, „100 de ani ... 100 de filme (10-a aniversare Edition)“ (eng. AFI a 100 de ani ... 100 de filme (10-a aniversare Edition)), publicat anual de Institutul American de Film, în al doilea rând doar la filmul "Citizen Kane".

După revenirea familiei Hagen se întâlnește cu Virgil „Turk“ Sollotstso (E Letteri) a sprijinit familia rivala Tattalya. Acesta oferă Don Corleone importurile de finanțe de heroină, precum și pentru a asigura o protecție politică și juridică în acest caz. Dar, în ciuda suma mare de bani, care pot fi obținute cu această tranzacție, Corleone refuză, explicând că influența sa politică ar fi pusă în pericol în cazul în care implicarea sa în traficul de droguri. Dar fiul cel mare al lui Don, Sonny (James Caan), exprimă un punct de vedere diferit - aceasta reprezintă o cooperare cu Tattalya de familie și încurajează implicarea importurilor de droguri clan Corleone. Don Vito, nu un pic supărat dezacorduri cu fiul său în fața unei familii rivale, Sonny face o observație ascuțită singur, și apoi trimite cel mai bun om lui Luca Brasi (Lenny Montana) pentru a Scout tot pe „Turcul“.

Curând după ce a refuzat să îl susțină pe Solozzo pe Don Corleone, se face o încercare, în care el a fost împușcat de mai multe ori. Între timp, Solotstso și Tattalla o ucid pe Luca Brazilia și l-au răpit pe Hagen să-l convingă să îl convingă pe Sonny să accepte o înțelegere oferită tatălui său. Sonny furios refuză să revizuiască cazul și pune un ultimatum clanului Tattalia - fie că îl dă lui Solozzo, fie că familia Corleone merge la warpath. Tattalia refuză și trimite în schimb Santino o dovadă a morții lui Luke Brazil.

* Don Stacci a fost împușcat împreună cu oamenii săi pe scările din casa lui Clemenza.
* Don Cuneo a fost împușcat de Willie Cicci în lift.
* Don Tattalya a fost împușcat de Rocco Lampone în pat cu un prostituat.
* Don Bardzini este împușcat și ucis de Alfredo (Al) Neri, care și-a pus uniforma poliției vechi pentru asta.
* Mo Green a fost împușcat de un asasin necunoscut în timpul unei sesiuni de masaj.

Diferențe față de roman

Una dintre principalele diferențe față de romanul filmul este o retrospectivă a vieții timpurie a lui Don Corleone, inclusiv circumstanțele în care emigrarea în America, o descriere a vieții familiei sale, uciderea lui Don Fanuchchi, dezvoltarea carierei în lumea Mafiei. Toate acestea au fost folosite mai târziu în continuarea primei părți a "Nașului 2".

Mario Puzo însuși scria scenariul pentru întreaga kinotrilogie, așa că era conștient de toate discrepanțele.

Regizor: Francis Ford Coppola

În filmul "Nașul" au fost împușcați:
Diane Keaton, Al Lettieri, Richard Conte, John Marley, Sterling Hayden, Robert Duvall, Richard S. Castellano, James Caan, Al Pacino, Marlon Brando

"Nașul -2"

Anul fabricației: 1974
Gen: Drama, Crime

Continuarea "Nașului", filmată ca expert. împletindu Pricepere scene din trecut și prezent, Coppola dramă Centrul aduce o nouă generație de clan gangster - Don Corleone și fiul său, pentru care nu există obstacole morale în realizarea scopuri postavlenyyh.

Ei transformă mafia, construită pe legi patriarhale, încă siciliene, într-o corporație foarte pragmatică și rigidă, integrându-se fără probleme în afacerea mare a Americii. Filmul a câștigat șapte "Oscaruri", inclusiv pentru cel mai bun film și pentru cea mai bună direcție. Director: Francis Ford Coppola