Nantsy - armu - iman

Așa că a avut loc, care a devenit deja o tradițională pentru mine rafting, împreună cu clubul de pescuit și sport "Totem". Valery Shorin, cap și fondator al "Totem", unul dintre cele mai vechi "dealuri" din regiunea noastră. Timp de circa 30 de ani a organizat aliați pe râurile taiga din Teritoriile Primorsky și Khabarovsk. De ce îmi place să merg la camping cu el? Aici influențează o serie de momente individuale. În primul rând, acesta este principiul real al "capturii eliberate" și, în unele cazuri, este realizat prin ordinea coerciției. Legea "uscată" și, în general, o disciplină bună în cadrul grupului, permite protejarea începătorilor și nu numai a turiștilor de eventualele incidente neplăcute pe drum. În plus, Valery, unul dintre cei mai experimentați pescari din regiunea noastră, și are cu adevărat multe de învățat.

Sosind, dimineață, pe Nantsi, unul dintre cele mai mari afluenți ai Armu, aproape imediat a pregătit plute pentru a se retrage și a început rafting. Pe fluviu era un nivel scăzut al apei. Ceea ce nu se putea bucura decât că apa era limpede, ca un râu de munte. Desigur, cu un punct de vedere de pescuit, acest lucru nu este soluția ideală, pentru că în apă pentru a prinde podmutnennoy mai ușor. Cu toate acestea, prin abordarea corectă, cu o transparență absolută, pescuitul poate fi numit foarte interesant și eficient.
Nu-mi place să prind un taimen dintr-o plută, așa că am decis să mă concentrez asupra abordării ușoare. Principalele filare a Lag Mai puțin BORON D-Twitcher 53 la 10 grame, un favorit cu mine de la ultima călătorie. Momelilor accentul în principal pe Niakis 6 și 4 grame, D-Contact 50, 63, D-Incite 53. Acest set se datorează faptului că eu știu că trebuie să lucrez, ca distanțe lungi și adâncimi, și foarte mici zone.

Nantsy - armu - iman

Am încercat să acorde o atenție egală, atrăgând-o "de la picioare" și prinzând-o de pe plută. Pentru prinderea de la o plută, am decis mai întâi să folosesc un "rotativ" Niakis de 6 gr. Trecând prin câmpie, ca să nu fac vărsări inerte, am încercat să acorde o atenție doar locurilor cu o parcare presupusă a lenokului. Ar putea fi copaci căzuți, servind ca un adăpost natural pentru pești, agățat peste tufișurile de apă, cu insecte care cad în apă. Serviți momeala chiar în parcare. Așa cum am spus de mai multe ori înainte, una minore este nedreaptă, poate fi critică, adică nu va fi un rezultat. Trimiterea momeală, busteni tăiate sau sub tufișuri, „plantă“ și trolling la turații joase, permițându-i să îngroape, să efectueze cabluri. Bite se produce, aproape imediat. În cazul în care momeala face mai mult de jumătate, de obicei, termin terminalele și trageți afară. Deși se întâmplă acest lucru, Lenok, prins cu momeala și ataca deja lângă barcă.

Bineînțeles, trebuie acordată o atenție deosebită rezultatelor din groapă. În aceste locuri, de regulă, cea mai mare cantitate de lenok și, eventual, lăsată pentru vânătoare, este taimen.

Ieșind de pe pluta, și site-uri de oblavlivaya în jos, eu primul „procesat“ loc „spinner“, apoi a trecut deja mai bine o serie D. În cazul pescuitului în amonte pe parcele mici, a pus 50 de contact, pentru pescuit pe prunele utilizate mai profunde A 63-a contact și 53. Incite. Uneori, chiar schimbarea tipului de momeală poate provoca un prădător să muște. Așa-numita provocare.

Nantsy - armu - iman

Încă o dată, sunt convins că, atunci când lucrăm cu dansatorii din seria D, este foarte important să observăm regimul de jerks și pauze. Într-o pauză, wobblerul devine brusc o coadă în jos și începe să se retragă suficient de repede. Cu o smulgere, devine practic orizontală, apoi capul în jos. De fapt, ea trece printr-o animație destul de complicată. Cu toate acestea, este de dorit atunci când aprofundarea, "atingând" coada de pe fund. În această situație, se obține efectul maxim al cablajului.

Între timp, ne-am apropiat de confluență și am văzut o situație puțin diferită pe râu. Armu a fost buzzing cu un puternic "ruginit" flux. Cea mai curată apă din Nanza, la câteva sute de metri, împărțea râul în două locuri complet diferite. Uneori, privirea la asta dă impresia că există un fel de obturator între jeturi. Dar, în curând începe să prevaleze un curent mai murdar. Această situație poate fi adesea observată la fuziunile lui Iman cu Columb, Armu și Iman. În situația noastră sa dovedit că zona este sub influența unui ciclon.

Situația actuală nu poate fi numită inundație, dar a fost la cel puțin jumătate de metru mai mare decât ordinarul. Prin urmare, a fost necesar să se schimbe complet tactica capturii, și anume, să se găsească noi locuri de pescuit. Este clar că punctele anterioare nu mai pot "funcționa", deoarece într-un curent atât de puternic și din nou murdar, peștii deja localizați nu vor. Cel mai puternic șoc hidraulic are loc în locul rotirii sau devierea râului. În consecință, pe malul opus, unde, de regulă, "scuipa" se află în apele normale, există un "așezământ" cu un curent slab. Aici este cel mai probabil să găsim un pește.

Nantsy - armu - iman

De asemenea, nu uitați că "krupnyak" începe să se hrănească cu creșterea apelor.
De obicei, rotirea UL, L nu este recomandată atunci când pescuiește dintr-o plută. În plus față de lungimea scurtă, motivul este, de asemenea, că le este dificil să se facă dispunere rapidă, ceea ce este extrem de necesar. Cu toate acestea, mi sa făcut o excepție. Eu însumi mă prind de gândul că, odată cu un mediu standard, nu devine deloc interesant. În general, într-una din secțiunile râului, am trimit Niakis 6 grame de vending spațiu și partenerului despre Blue Fox №4. Ambele au o muscatura. Dându-și seama că am fost ședinței că ceva serios, el a decis să nu-l risc și a decis că ar fi ceilalți doi membri ai echipajului aterizat pe țărm, care de fapt nu a fost. Noi sări la talie în apă, trăgând de pe Lenca cu jeturi, căutând o parte din ea pentru ei înșiși, să repare mâna sub burta și ridicați afară din apă, dar se confruntă cu o problemă. Pântecele este mai lat decât palmele. Am înțeles că trebuie să acționăm rapid, în caz contrar, și-a revenit respirația, lovituri pe jet și probabil să se rupă linie, astfel încât după o încercare nereușită de a lua mare Lenca, poate dura cincisprezece metri de pescar. Și acest lucru este deja foarte mult. Îmi scot mâna mai adânc în apă și o apuc în zona cotului, apăsând-o ușor pe corp. Ușor se face cu intenția de a nu zdrobi organele vitale, precum și să nu provoace prea mult entuziasm în pește, ca urmare a care ar putea sari. Mă întorc la plută, l-am pus și după o scurtă fotografie, bineînțeles, l-am lăsat pe adversar.

Ciclonul a mai rămas timp de câteva zile și a început treptat să se retragă. Apa a căzut, aproximativ cinci centimetri pe noapte, adică zece centimetri pe zi. Pescuitul a continuat în același regim. Valery Shorin uneori a practicat pescuitul cu zbura cu o zbura uscata. Și, uneori, foarte bine.

Nantsy - armu - iman

Și am continuat să surprind lumina.

În unele locuri, peștele a început să ocupe locurile obișnuite pentru el. Cauzată de apariția apei, mișcarea nu a afectat tehnica capturii. Numai componenta tactică a fost schimbată.

Adesea se întâmplă ca, atunci când nivelul apei fluctuează, Taimen începe să arate activitate. Toată lumea a început să vadă o mică tameshata.

Nantsy - armu - iman

Tipii din echipa noastră au fost prinși în două exemplare, cântărind aproximativ patru kilograme. Într-o zi, prin radio, ni sa spus că Valera avea ceva serios asupra ei. Am trecut peste locul unde a avut loc meciul. Valery a luat un taimen cântărind 8-10 kg. O copie bună. În timp ce sesiunea foto se desfășura, m-am hotărât să fac rotația "grea" pe care stătea Saruna 125F și a început să o înfrâie. Râul aici era sub forma unei țevi, cu un curent rapid și o depresiune uniformă spre mijloc. Tarmul meu era suficient de adânc pentru a face imposibil să se miște mai ales. Aici am ales tactici comune pentru astfel de locuri. Distrugeți și cablați ușor cu demolarea sub țărm. Am făcut cam douăzeci de distribuții goale. Era o zonă mai liniștită, dar nu puteam ajunge acolo. Fac o lungă lovire peste râu și, de îndată ce vrăjitorii "au mers" în liniște, a avut loc un atac. După ce am așteptat puțin, când obositul taimen, am început să mă întorc, în locul în care, Valera, și-a scos trofeul. Era doar mai mică. Am trecut de Taimen cu două plute, cât mai mult posibil de ele. Dacă îl apropii, peștele va fi ghidat de instincte și vrea să intre în adăpost. Taymen a făcut mai multe lumânări, dar a fost luată în curând.

Apoi a fost prins un alt tip.

Am mers să fuzăm cu Iman. Am legat două plută pentru prânz. În acest loc, Iman are o scurgere largă. Prin urmare, acest site nu este deosebit de interesant pentru pescuit și, de asemenea, nu prezintă dificultăți de trecere. După cină, o parte din echipă sa dus la culcare, doar pentru caz, lăsând însoțitorii la datorie. Așa că au continuat să se alăture împreună. În aval, trebuia să mergem în canalul de spike. Am decis să mă pregătesc, să pun Jib 90 SP. Am decis să verific cum se combină cu lumina mea. Am făcut mai multe turnări în mijlocul râului. Petrec o conexiune ușoară cu pauze lungi. Studiez comportamentul vrăjitorului și al formei. Și apoi legea răutății a funcționat, dar numai invers. Vrăjitorii au atacat taimenul. Eu numesc aceasta "dimensiunea lumina". Mici, dar totuși a fost frumos să o duci într-un loc ca acesta.

Nantsy - armu - iman

Vă mulțumesc pentru atenție.