Grand fantasia - data lansării, recenzii și știri despre joc, videoclipuri, capturi de ecran și imaginea de fundal a jocului online grand

Revizuirea jocurilor online Grand Fantasia

Noul proiect multiplayer Grand Fantasia pentru viața sa scurtă a câștigat o popularitate uriașă în rândul persoanelor de orice vârstă, dependente de jocurile pe calculator. Despre el au scris deja în mod repetat pe site-ul IMO13. Pentru a juca acest joc, trebuie fie să fie descărcat pe hard disk și instalat pe un computer, fie pur și simplu să meargă pe site-ul oficial al jocului și să se joace online. Ambele se pot face astăzi absolut gratuit.

Începeți jocul

Jocul Grand Fantasia provine dintr-o insula mică, dar foarte frumoasă numită Siwa. Aici puteți decide alegerea eroului dvs., care va juca în viitor. În primul rând, trebuie să faceți o alegere între sexul masculin și feminin. Apoi, hainele sale sunt selectate și, cel mai important, selecția Sprite.

Acesta este un animal de companie fantezist destul de interesant, care va juca rolul animalului dvs. de companie și al tovarășului său credincios. Sprite va fi întregul joc pentru a vă urma personajul și pentru a vă ajuta în orice mod posibil. De exemplu, are abilități foarte utile în crearea de arme. Atunci când se deplasează în jurul insulei, începătorul va putea să înțeleagă esența jocului și să se ocupe de punctele sale principale. El va înțelege cum se desfășoară setul de experiențe și cum se desfășoară interacțiunea cu alți jucători.

Dezvoltarea de caractere

Pe măsură ce depășiți toate aventurile fabuloase, personajul își va îmbunătăți nivelul de calificare. După atingerea celui de-al cincilea nivel, eroul primește dreptul de a vizita Lumea lui Safela, care este cea mai importantă din acest MMORPG interesant. În Grand Fantasia există anumite stări ale eroului, care depind de nivelul său. El poate fi un Servant, un Soldier, un Hunter și un Caster. În timpul jocului, personajul obține o întâlnire bună și poate chiar să flirteze cu eroii sexului opus. În acest caz, puteți crea bresle sau să vă alăturați clanelor existente.

gameplay-ul

În timpul jocului despre lumea Grand Fantasia, puteți călători nu numai pe jos, ci și pe animale de echitație. Ele devin disponibile în jocul online. Pe aceste animale, nu numai că puteți călări un cal, ci și să-l folosiți.

Este interesant faptul că mișcarea din jurul lumii lui Safela este posibilă nu numai pe suprafața pământului, ci și subterană. Există multe temnite misterioase, cu capcane insidioase și mulți dușmani. Prin urmare, Grand Fantasia are adesea situații în care este necesar să ceară ajutor din partea partenerilor sau să folosească credincioșii Sprite.

În procesul de joc online, eroul are ocazia să cumpere arme și diverse lucruri utile. Acest lucru se poate face prin călătorii prin licitații, care se desfășoară între bătălii.