Recenzii ale cartii de pui negru, sau oameni subterani

Odată ce mi-a întâlnit în cartea Korosteleva „Flori de scorțișoară, aromă de prune“ comparație basm „The Black găină, sau trăim în subteran“ cu romanul Li Gong Zuo, „Povestea lui Nanke“ Am vrut să „perie“ familiar de la locul de muncă copilărie Pogorelsky. Am dat seama că, dacă - lasă imaginația mea și sa lovit povești de text și desene animate de păpuși somptuoase - a ratat o parte importantă a sensului.

În general, "puneți o bifă" - recitiți.

Și apoi la ochii mei - aleatorie nu este accidentală. - această colecție a fost prinsă. Mici mici. Numai două povestiri - familiare "Pui negru, sau Underground locuitori" și un nou pentru mine - Lafertovskaya makovnitsa.

Ce pot spune?

Am citit-o într-o singură suflare!

"Găină neagră sau locuitori subterani"

Locul de amplasare - Sankt-Petersburg, în jurul anilor 1790

Principalul personaj este băiatul Alyosha, care nu are mai mult de zece ani, a studiat la o școală internată.

Scena de acțiune este Moscova, "cu cincisprezece ani înainte de ardere"

Principalul personaj este Masha, de șaptesprezece ani, o fată în căsătorie

Nu stiu cate nopti am petrecut fara somn, am citit povestea aceasta in copilarie! Chiar și acum - în lumina nervilor de zi și destul de "temperat" - "Makovnitsa" ma adus la "tremurul înfiorător"! Am înghițit paginile, tremurând de la fiecare rugină! Pentru a fi sincer, nu am fost la "rezonabil, bun, etern" la momentul citirii, dar după - totul a fost surprinzător la locul său.

Povestea este neechivocă. - în iubit.

În general, un diptych foarte interesant a fost obținut de la editura "Literatură pentru copii". Cred că această combinație este o alegere ideală pentru cunoașterea lucrării lui Antony Pogorelsky.

Va fi interesant pentru copii și părinți!

Sunt, uneori, un pic regret că literar copilăria mea a fost foarte scurt - într-un fel de repede părinții transplantat mi-a basme din „Contele de Monte Cristo“ și „inimile Trei“, iar acum nu-mi amintesc, că odată citiți povești. Ehh, Chiar acum mâncărime pentru a colecta o bibliotecă pentru copii viitoare - că într-adevăr pur și simplu nu dor de toate farmecele, care se află în povești și aventuri.

"Nu credeți că este atât de ușor de corectat de vicii când ne-au preluat deja. Defectele intră, de obicei, în ușă, dar intrați în alcaline și, prin urmare, dacă doriți să vă reformați, trebuie să vă supravegheați în mod constant și strict asupra dvs. ".

În ceea ce privește "Puiul Negru" - cartea însăși este foarte interesantă, scurtă și destul de instructivă. Băiatul Alyosha, datorită capacității sale de a face prieteni, salvează puiul de la cuțitul bucătarului, care în cele din urmă se transformă într-o călătorie într-o nouă lume magică pentru el. Mulți oameni se înșeală atunci când spun că o persoană nu se schimbă - el se schimbă, chiar dacă: sub influența circumstanțelor, a experienței, a evenimentelor în desfășurare, a oamenilor din jurul lui. Toate acestea lasă o amprentă asupra persoanei, și chiar mai mult - asupra copilului, astfel încât Alesha nu putea rămâne același băiat și calm, din păcate.