Peisaje de toamnă în apropierea satului Kourovka, un blog al unui fotograf și călător

Localitatea Kourovka și satul Progress

În seara aceea, am condus prin sat, am găsit un pod suspendat pentru trecerea spre malul drept al râului Chusovaya. Fotografii profesioniști dau următoarele sfaturi despre cum să faceți fotografii peisagistice frumoase:

1. Este necesar să ajungeți în prealabil la locația de filmare pentru a selecta punctul corect de fotografiere, un unghi adecvat.
  2. Studiați online exemple de fotografii realizate de alți fotografi în acest loc.
  3. Imagini de peisaj, cum ar fi profunzimea câmpului. Prin urmare, sondajele sunt de obicei efectuate pe o diafragmă precomprimată f / 8-16.
  4. În timpul regimului, acesta este, de obicei, "încă" sau "deja" întunecat. Prin urmare, pentru fotografiere, utilizați un trepied profesional pentru cameră.

Pregătiți-vă pentru peisajul dimineața

Deci, în ordine. Timpul seara și dimineața amurgul, răsăritul și apusul soarelui verific pe site-ul Suncalc. Pe acest portal există o funcție convenabilă: puteți vedea în ce moment se va ridica soarele și în ce direcție razele soarelui vor străluci. Nu știam coordonatele exacte ale muntelui, așa că nu puteam să-mi dau seama în cazul meu în care soarele va străluci. Tentativă, ar fi trebuit să meargă în spatele meu. Iluminarea frontală nu este o modalitate bună de a fotografia peisajul, dar eram atât de nerăbdător să trag în lumină, încât am decis să plec oricum.

Începutul crepusculului este la 8:50. Dawn - la 9:33. M-am uitat din nou, cum să conduc spre satul Kourovka. Distanța de la Ekaterinburg este de 78 km. Pentru a ajunge acolo trecem prin Pervouralsk, Bilimbay, Dolomitiv și, trecând prin Novotkinsk, virați dreapta.

Am lăsat mașina în fața podului suspendat la biserica Sf. Gheorghe Victorii. Și pentru a ajunge la templu, rețineți că trebuie să opriți autostrada de pe a treia panou de afișare în satul Kourovka. Primul semn arată calea, după părerea mea, în satul de vacanță. Al doilea - la gara. Ambele sunt în pădure. Apoi, conduceți prin râu și peste râul Chusovaya. Imediat după aceasta, întoarceți-vă spre drumul vechi de la plăcile de beton, la intersecția din nou spre dreapta de-a lungul grundului și cu podul auto-construit dincolo de același râu. Aproape de stația de autobuz de la proflista virați la stânga și odihniți-vă pe râu. Din acest loc veți vedea un pod suspendat și Biserica Sf. Gheorghe Victorii.

Interesant, atunci când am călătorit independent pe o mașină închiriată în Mexic, prima noastră oprire a fost satul Progresso de pe țărmurile Golfului Mexic. Deci, în decurs de un an, am vizitat doi frați gemeni situați în diferite părți ale lumii.

În general, satul Kourovka este bine cunoscut în rândul turiștilor independenți. Aliajele de pe râul Chusovaya încep aici. Și nu este departe Observatorul astronomic Kourov.

Ceasul de alarmă a sunat la 5:45 dimineața. Mi-a lipsit, am mâncat și am plecat la 6:30 dimineața. Am venit la sat undeva la 8:45. La intrarea în așezare m-am bucurat că în zonele joase se răspândea ceața - ar trebui să se întâmple fotografii misterioase. Cu toate acestea, ceața a adus cu ea dificultăți de orientare - nu puteți vedea nimic. În întuneric era foarte greu să găsești locul în care se află biserica, pentru că numai lumina în întuneric putea fi văzută.

Cerul era limpede, ceața se prăbuși la pământ, totul era înghețat. "Astăzi ar trebui să obținem fotografii minunate", am crezut și, după ce am încărcat un rucsac cu fototeca pe spate, m-am dus în locul filmării.

Piatra Rock a Sloboda este situată la aproximativ un kilometru în amonte de templu și este formată din 4 spurci, pe vârfuri ale căreia crește un singur pin. Stelele tăcute străluceau în cer (oh, cât timp eu, un locuitor al orașului, nu am văzut un astfel de cer înstelat!). În afara, e întuneric. Numai la orizont începe să apară.

Imagine fără prelucrare. Fotografiat pe SLR Nikon D5100 și zoom universal Nikon 17-55mm f / 2.8G.

De ce fac fotografii în format RAW

Fotografia de mai sus este o cameră NEF neprocesată. E aproape de ceea ce am văzut în momentul filmării. Ceață peste râu, ca în filmul "Râul Misterios", întunericul este în jur. Păcatul situației este atașat faptului că în stânga mea, la 50 de metri, există un cimitir vechi. Conform informațiilor de pe Internet, oamenii au început să-l îngroape în 1650, când au început să construiască Chusovaya Sloboda. Ce nu face un fotograf novice pentru a face un peisaj frumos! Ca un copil, eu, pentru nici un fel de mersels, nu ar fi de acord să-și petreacă noaptea lângă cimitir!

Ne întoarcem la întrebările de fotografiere în format RAW. Un pic pokoldovav în lightr și photoshop poate, pentru a obține această imagine.

Filmarea pe o cameră SLR Nikon D5100 în format RAW oferă oportunități ample de prelucrare ulterioară

Pe camera mea Nikon D5100 a fost instalat un zoom universal Nikon 17-55 / 2.8. În timp ce este întunecată, am încercat să fac o panoramă de la 8 cadre verticale la o distanță focală de 38 mm.

Harta 8 cadre luate la reflex Nikon D5100 cu zoom reportaj Nikon 17-55mm f / 2.8 (setare: F / 8, DF = 38 mm, t = 30 secunde, ISO 100)

O anumită problemă a fost lipirea împreună a cadrelor în Photoshop, deoarece toate aveau o iluminare diferită (felinarele străluceau din lateralul râului). Prin urmare, pentru diferite fotografii, atunci când se dezvoltă într-o cameră de lumină, expunerea a fost adăugată sau scăzută.

De fapt, originalele cadrelor sunt, de asemenea, aproape negre, ca exemplu pe prima imagine, din moment ce cele 30 de secunde nu au fost suficiente. Pentru a face extractul mai mult de 30 de secunde, trebuie să mergeți la modul manual sau de prioritate a declanșatorului, roata vykrutitBULB, ridicați oglinda cu ajutorul telecomenzii, ceasul de la momentul potrivit, și încă o dată apăsați butonul de pe telecomandă. Am vorbit despre utilizarea telecomenzii într-un articol despre o excursie de weekend în Parcul Natural "Deer Streams" și filmarea în peștera Prieteniei.

Apoi am decis că obiectivul Nikon 17-55 / 2.8 este bun, dar Samyang 14mm / 2.8 se poate descurca mai bine cu peisajul. Iată o fotografie din același punct, dar împușcată pe un obiectiv cu unghi larg de pe croșetat.

Rock piatră Sloboda, împușcat pe obiectivul Samyang cu unghi larg de 14 mm și cultura Nikon D5100 (parametrii de fotografiere: f / 8, FR = 14 mm, t = 25 secunde, ISO 100)

Ori un mic zori (între cele două fotografii a trecut 15 minute), sau desenul de la Samyang îmi place mai mult. Pe aceasta puteți vedea cât de frumos toate cartierele sunt acoperite cu o pătură de ceață.

Așa cum am scris mai devreme, piatra Rock of Sloboda este formată din 4 spursuri, așa că am încercat să arăt exemple de fotografii preluate din diferite puncte. Aici este pinul din prima imagine, dar dintr-un unghi diferit. Au trecut încă 15 minute de la împușcarea lucrării anterioare, iar cerul era plin cu purpuriu.

. Mystic River ... (aparat de fotografiat Nikon D5100 Lens: Samyang AE 14mm f / 2.8 ED AS IF UMC Setări :. 1.3 expunere sec, diafragma f / 10, distanța focală de 14 mm, ISO 100, compensarea expunerii -2 eV, modul de fotografiere „manual ", Flash-ul nu a funcționat).

Ceata a început să se topească în ochii mei. Acum îmi pare rău că nu am făcut o fotografie cu un teleobiectiv. Ar fi putut fi foarte spectaculos: copacii de pe acea parte au aruncat umbre misterioase în ceață.

Cu câteva minute înainte de răsăritul soarelui a devenit destul de ușoară și m-am mutat la alt copac.

La cel de-al treilea rampă nu există copaci și am încercat unghiuri diferite.

Satul Kourovka. Exemple de fotografii pe Nikon D5100 cu un unghi larg fix Samyang 14mm f / 2.8.

Satul Kourovka, pe malul râului Chusovaya. Camera Nikon D5100 și Samyang 14mm f / 2.8.

Satul Kourovka la râul Chusovaya. Ar trebui să fie minunat să plutești aici în primăvară, așa cum fac mulți turiști. Fotografiați camera Nikon D5100 și obiectivul Samyang cu unghi larg 14 / 2.8.

Apoi sa hotărât eliminarea din același punct a peisajului la o lungă distanță focală. Am înlocuit Samyang 14 mm /2,8 cu Nikon 70-300.

Biserica Sf. Gheorghe Victorii din satul Kourovka. Carcass Nikon D5100 și Teleobiectiv AF-S VR Zoom-Nikon 70-300mm f / 4.5-5.6G IF-ED. Setări pentru fotografiere: timp de expunere 1 / 1,2 sec, diafragma: f / 10, distanța focală: 70 mm, ISO: 100, compensarea expunerii: 0 eV, modul de fotografiere: prioritate diafragma, blitz: nu este declanșat).

Cea de-a unsprezecea oară, am ridicat deja subiectul că fotografiile realizate la o distanță focală mare sunt diferite de cele fotografiate pe balene de 18-55 mm și arată mai interesant.

Feedback pe trepiedSiruiT-2204X

Vreau să spun câteva cuvinte despre trepiedSiruiT-2204X cu capul G20X. În articolul "De ce am nevoie de un trepied" cu o trecere în revistă a trepiedului, am scris că am folosit un trepied ușor din aluminiu pentru o lungă perioadă de timp. Baieti, nu am folosit-o. Se pare că am suferit cu el tot timpul! Cât de convenabil este să ai un cap de trepied de tip minge! Fără tortură cu alinierea orizontului. Voi uita acum instrumentul "aliniere foto" în camera de lumină. E frumos că nimic nu se învârte oriunde și camera este turnată la fel. Capul cu bilă vă permite să amplasați trepiedul în orice unghi. Viteza de setare a camerei pentru a fotografia peisajul a crescut uneori. Și acum pot trage cu ușurință peisaje pe un obiectiv teleobiectiv, fără teama de estompare la expuneri lungi.

Iată un exemplu de fotografie făcută pe o croșetă cu un televizor Nikon 70-300.

Kourovskie pastorali ... Fotografiați peisajul camerei Nikon D5100 și telefotografia Nikon 70-300mm f / 4.5-5.6G.

Distanța față de subiect era probabil de aproximativ un kilometru. Vedeți o punte suspendată? Se află lângă biserica Sf. Gheorghe Victorii, pe care am văzut-o în fotografiile anterioare.

Apoi m-am dus la râu și am făcut niște poze pe plajă.

Râul Chusovaya. Un exemplu de fotografie pe o cameră oglindă Nikon D5100 și un Shamik Samyang 14 / 2.8.

Acest tip de vedere pe piatra Slobodskaya este văzut de turiști, plutind de-a lungul râului Chusovaya pe plute.

Vedere a pietrei Slobid din satul Chusovaya. Fotografierea peisajului pe Nikon D5100 și Samyang 14mm 2.8.

Pentru a doua oară, admir claritatea fotografiilor realizate pe Samyang 14 mm / 2.8. Fiecare trestie este văzută clar.

Am văzut că soarele sa înălțat în cele din urmă deasupra orizontului și a inundat malul drept al râului. Grăbește-te să urci înapoi la munte pentru a ridica pinul într-o lumină.

Calmează-te. Pe măsură ce am plecat să trag peisajul pe Nikon D5100 și pe Samyang 14mm f / 2.8.

În jos, un pescar local pescuia. Mi sa părut că imaginea din fundal ar trebui să fie de 5 puncte ...

Căpitanul soarelui. Imaginea a fost realizată pe o carcasă Nikon D5100 și un obiectiv teleobiectiv Nikon 70-300mm.

Apoi, am decis să testați trepiedul de carbon Sirui T-2204X pentru rezistența la vânt la vibrații. Pe stâncă a suflat un vânt foarte puternic - condiții potrivite pentru testul nostru.

Se pare că nimic nu se agită și camera este stabilă. În mod natural, datorită largăi sensibilizări a "țevii" televizorului, trebuie să vă adaptați la o mică "peck" atunci când răsuciți mânerul de prindere.

În timp ce filma peisajele sale, zboară în jurul valorii de cyan, corbii, a alergat un voles mouse-ul și șuierat de bullfinches. Pe drumul spre mașină am încercat să-i fac o fotografie de vânătoare. Nu a funcționat, așa cum am scris deja că păsările trebuie să fie îndepărtate de la o ședință.

Ramurile din prim plan au împiedicat aparatul automat să se concentreze în mod corespunzător ... În curând iarnă, cu toate acestea ... Photobucket pe camera Nikon D5100 cu obiectivul teleobiectiv Nikon 70-300mm.

Deși fotografia nu este ascuțită, o voi lăsa în acest raport ca exemplu când este mai convenabil să focalizați manual asupra clarității. Vedeți că mașina se focaliza pe ramurile din fața păsărilor. În acest caz, ar ajuta să vă concentrați asupra clarității în modul manual. În articolul "Este în valoare de cumpărarea unei noi camere SLR Nikon D5300", cu o recenzie și o comparație a altor modele DSLR de la Nikon, am scris că nu știu bine sau rău când aveți abilitatea de a vă concentra pe 39 de puncte. Iată un exemplu, atunci când nu se vor împiedica mai multe puncte pentru a vă concentra pe claritate.

Celebrul pod suspendat deasupra râului Chusovaya din satul Kourovka.

Suspendarea podului - drumul vieții în satul Kourovka ... Fotografiere pe Nikon D5100.

Categoric, cele două fotografii de astăzi pe care le place foarte mult. Trebuie să organizăm cumva o lecție de fotografie pentru filmare într-o astfel de acoperire.

La această sesiune foto a terminat. În jurul mașinii mele erau mai mult de 15 mașini. Se pare că există încă unele atracții în vecinătate, despre care nu știu. Cum altfel să explicăm o astfel de congestie a mașinilor într-un mic sat?

Pe drum spre una dintre așezări am oprit din nou să-mi despachetez trepiedul și Nikon D5100 și să împușc peisajul industrial cu un obiectiv teleobiectiv.

Peisajul industrial ural. Fotografiere pe o cameră SLR Nikon D5100 cu un obiectiv teleobiectiv Nikon 70-300mm.

Aici, distanța focală este de 135 mm. Îmi place peisajul de pe televizor!

post-scriptum

Am încercat, de asemenea, să explic cât mai mult posibil cum să ajung la satul Kourovka și la stânca pietrei Sloboda. Am pictat despre satul Progress.

Fotografiile de succes, prieteni!

Articole care vă pot interesa: