Aeroportul din Verona cum să obțineți

Am vrut mult timp să vizitez Italia, dar într-un fel nu a funcționat ... Partea 1. Vilnius. Verona. Partea miraculoasă. Partea 1. Vilnius. Verona. Strălucire. autobuzul orașului, timp de 15 minute am ajuns la aeroport. Puteți ajunge la aeroportul Vilnius cu trenul. într-un apartament mare de două camere din Verona. Cum ajungeți la Verona de la aeroportul din Bergamo. Brescia, acolo pentru a schimba trenul spre Verona sau trecând-o, pentru că nu se potrivea atât de mult.

Carnavalul din Verona (partea 1). Viena, Kitzbuehel, München, iar acum pe pista au luat-o pe Verona. De fiecare dată când mergem într-un loc nou, în cele din urmă. adică căutarea unor bilete de avion reduse, apoi alegerea hotelului cât mai aproape posibil de ascensorul principal și dacă. mai des sunt promovate promoții preferențiale, iar acum, ca și clienți obișnuiți, primim mesaje pe această temă. Deci, zburam: Vnukovo-9-10, Frankfurt-9-55, Verona -13-40 - oriunde în ora locală. Treceți prin. Și aici este Aeroportul Verona.

Milano (1 zi) -Venice (3 zile) -Ozero Garda (6 zile) -Verona-Milano. Roma. A început să se întrebe cum să-și petreacă timpul cu copiii din Roma și pentru că datele pe care le aveam nevoie erau prinse. Domodedovo, cu plecarea la ora 9.00 și nu la ora 6, așa cum am avut, lucru pe care cu plăcere am fost de acord. pentru că călătoria este complet independentă, o întrebare importantă este cum să vă mișcați. Bilet de avion Milan. iar la ora 10 am plecat din clădirea aeroportului din Milano. Trenul spre Gara Centrală chiar acum. Fostul rus ne-a explicat cum să ajungem. Cu toate acestea, hotelul este atât de viclean localizat (casa din curte).

Bună ziua. aeroportul nu avea semnul, trebuia să merg mai departe. și căutați numele lui pentru a vedea care dintre ele. Autobuzul a fost, de asemenea, târziu pentru o întâlnire la aeroport timp de 20 de minute. erau meduze. Dar am înotat (după o anumită distanță începe "a doua parte") și acolo. A vizitat Padova, Verona. Veneția.Pentru a ajunge în orice oraș (Verona, Padova, Milano etc.), trebuie să faceți următoarele:

Pentru uz personal, fără să pretindă valoare turistică. Vă mulțumim pentru înțelegerea dvs. Cum sa întâmplat. sau Porto, dar, așa cum facem deseori. o reducere de 20%, deci împotriva Verona pentru 22 mii pentru două de la 9. uita-te la autobuze. Și există câteva cabine, dar Aeroportul - Termini este în mod clar scris doar pe unul. a cumpărat un bilet și, ca întotdeauna cu noi, toată mulțimea se află în acest autobuz (pentru 5 euro, apoi pe stradă, coincide cu dorințele restauratorilor, dar, din moment ce până când siesta nu era încă presantă, am decis .

nu a oferit un zbor foarte scump la Verona de la Moscova, iar pe 8 mai am aterizat pe cald. și s-au grăbit prin sala mică și zona de parcare ca o rutină. Prin urmare, în aproape 50 de minute. În curte era un deal, erau bile de fotbal, dar, ca întotdeauna, era mai mult necesar să existe și altul ... Pe timp de noapte dormeau pe paturi confortabile, ca și morții. După micul dejun, vom merge din nou pe insulă, să ne așezăm pe Vaporetti, să ajungem pe insula Burano. În soare, fațadele luminoase cu obloane colorate străluceau ca un pom de Crăciun. Orașul este un ambalaj de bomboane.

ajungând acasă - vom zbura spre Verona. zboarăm din Napoli și astfel salvăm. și termină - în Verona. Dar nu am putut face nimic, a trebuit să acceptăm totul așa cum este. în Napoli, a trecut prin vamă, a primit bagaje. Ca de obicei, vom căuta o firmă de întâlnire - și asta-i tot. care ar trebui să ne întâlnească. Fata a găsit o listă de turiști ruși, dar nu am fost în ea. de la aeroport. pe parcursul zilei n-am obosit niciodată să repet că nu suntem turiștii ei și nu pentru niciuna dintre ale noastre. o femeie rusă, a distribuit bilete pentru metrou și a fugit. Așa cum sa dovedit a doua zi, a fost a noastră.

Și din nou Italia. Acum este continental. Cum a fost. REST este necesar. Călătoria a fost minunată, o să scriu despre ea într-un fel, dar ... o tranziție perfectă. gânduri de a vizita orașele și multe altele, cum ar fi Verona și Veneția. Acum, cel mai dificil este să-ți dai seama. nu a fost suficient. Totul sa dovedit foarte bine. Am zburat la Verona la ora două după-amiaza, iar avionul a revenit. aeroportul Verona. Trebuie să găsim o ieșire la autobuzul care merge pe calea ferată. nu la fel de mare ca mi-am imaginat să fie. cu cuvintele italiene, sperând să știe cel puțin cum arată mielul mielului în italiană, dar ... aici sunt ale mele.

Raportați "Cum am încercat pe" boot-ul italian ". Voi descrie în detaliu cât de tehnic a fost organizată călătoria dată, ceea ce a avut. am vrut să continuăm și să continuăm această listă. Și cum mi-a spus odată un turist în vârstă. la prima opțiune. Numai la sfatul prietenilor noștri, așa cum am scris deja mai sus, am adăugat în cazul nostru. Zbor: Moscova - Rimini. Întâlnire la aeroport cu un asistent vorbitor de limbă rusă. Colectarea de grupuri. Vizitați. Micul dejun. Transfer la aeroport. Zborul de la Rimini - Moscova.

Florența de la Veneția am ajuns repede și cu mare confort pe Eurostar, au fost cumpărate bilete. Înălțimea dealului pe care este rupt acest parc minunat. Cât de minunat a fost ca Medici să meargă în această privință. dar se așteptau mai mult. În opinia mea, această loterie, la fel de norocoasă, toate fripturile din oraș nu vor fi testate. deoarece Am avut un atac de critică topografică doar în Florența, imaginea generală a orașului. a fost necesar să aflăm pe care autobuz putem ajunge la destinație. Pentru că apartamentul. euro (au fost returnate în ultima zi), a spus cum să închidă și să deschidă ușa, dorit plăcut.

biletele achiziționate au fost dezvoltate (Milan-Verona-Veneția-Milano) și au comandat toate hotelurile. Așa cum a fost scris mai sus, biletele au fost cumpărate pentru acțiune, care a fost deținută de compania aeriană Alitalia la 15. cafea / apă și brioșe / croissante în barul aeroportului. Renunțați după 1,5 ore după cum a promis, în mod aparent. De la Aeroportul Malpensa la Milano și înapoi Există 3 opțiuni posibil, de la aeroportul Malpensa la oraș. așa cum am înțeles fiecare jumătate de oră, costul. Mi-am dat seama că trebuie să treacă puțin prin clădirea aeroportului, aparent acolo.

De la Milano la Verona cu G.Morton (Sirmione Verona - Brescia-Cremona-Milano-Monza-Certosa di Pavia-Bergamo) Ziua bună pentru toți. Această poveste este dedicată. cunoscute în catedralele lumii, și Verona - orașul faimosului. Orașele italiene nu au adus asemenea emoții. de exemplu, Santiago de Compostela, Cuenca sau. Transferul de la aeroportul Bergamo la Brescia costă 10 euro. Autobuzul spaniol), după cum mi sa părut. meniul turistic costă 15-25 de euro (și, de regulă, fără desert și vin) și degustare.