Capturarea codului, a eglefinului și a flutului în Golful Kola și în Marea Barents

concurs de povești "Povești de pescuit"

Dragi cititori ai Școlii de Pescuit! Sunt cu siguranță mai mult un fan al pescuitului cu spinning, dar alte tipuri de această clasă fascinantă nu sunt, de asemenea, străine pentru mine, deși le fac mult mai rar.

Vreau să spun, în primul rând, metode legale și accesibile. Una dintre aceste specii este de a prinde peștele nostru de nord de cod, eglefin și flounder în zona de apă din Golful Kola și direct în Marea Barents.

În timp ce am ajuns la ea, în timp ce am vorbit pe plajă cu alți pescari, am stat lângă foc, am băut un pescăruș, iar zorii au venit. Și la ora 6.00, după ce au săpat vierii mării de la începutul valului, au ieșit pe o barcă gonflabilă, pe o vâlvă în golf. Au raked 150-200 de metri și ancorat. Adâncimea era decentă, de aproximativ 80-90 de metri. Bites a început după 20-25 minute și am reușit deja să obținem grăsime cu câteva cozi de cod mic și eglefin. Ca urmare, starea de spirit a crescut și speranța pentru o bună captura.

Dar dintr-o dată toată aria de apă era strânsă cu ceața cea mai puternică. Totul în doar câteva minute a devenit ca laptele. Vizibilitatea nu este mai mare de 10-15 metri. Cu toate acestea, am continuat pentru a prinde și foarte purtat de a face acest lucru, dar nu atât de cool, care aproape sa oprit, și cât de multe conversații și cazul nu a observat că ancora ne ține și ne-am suflat în mare măsură maree spre mare.

Ochuhalsya noi doar atunci când lângă noi a fost un zgomot asurzitor al navei urlătoare și a văzut ceața se întrevede la noi un întuneric „prost“, voinic placa, care a crescut și a pierdut în ceață, iar cabina nu a fost vizibil. Se pare că am fost purtați de curent până în canalul de-a lungul căruia se duc navele.

Aici, într-adevăr, nu am vrut să vorbim, și un întreg roi de tot felul de gânduri mi-a zburat prin cap într-o secundă secundă. Prietenul meu, și el este un fost parașutist, care corespunde tenului și creșterii. ca cel mai sănătos cazaci din filmul omonim despre cazaci, a luat paleta și a început activitatea în toate biceps sale desantskie și triceps că apar în acel moment în apropierea țărmului, tocmai ar fi fost pe partea de sus a celui mai apropiat deal.

Am reușit să strig către el că el a păstrat barca peste, o undă care sa mutat ușor de pe marginea acelei nave de marfă uscată. Lungimea lui era de aproximativ 200 de metri, cu un vuiet, ne-a trecut cu mândrie. Lodchenka noastre, prin eforturile paratrooper mea, aproape a ieșit pe o alunecare, cu o asemenea forță a lucrat vâsle. De asemenea, am rănit.

După aproximativ patruzeci de minute, prietenul meu sa ciocnit și a rănit până la țărm, trebuia deja. A luat o oră și jumătate în ceață absolută. Cât de fericit am fost când o briză mică a explodat și ceața a început să disipeze. Am văzut în cele din urmă pământul și golful din care ieșea golful. Prichaliv, sa dus pe țărm și, în primul rând, sa confruntat cu o mică nevoie. Erau obosiți și sub cea mai puternică impresie din experiență. Dar totuși, odihnindu-se, beau din nou ceaiul și făcuse mușcături cu sandvișuri, se așeză din nou într-o barcă și plutește departe de coastă.

De data aceasta au fost mai vigilenți, nu au mers prea departe, s-au atașat la unul dintre plutitorii special făcuți, ceea ce a fost suficient după fluxul scăzut și a continuat să prindă. Raiul se îndepărta, soarele se încălzea, vântul se lăsă jos. A fost un calm total.

Sau poate mergeți în Somalia și mergeți la pirați, nu? Nu mi-e teamă de colegul meu de parașutist.