Călătoria mea în India

Înainte de zbor, învățam în mod activ engleza. Folosit pentru asta # xAB; engleză timp de 16 ore # xBB; ca bază, Lingualeo.ru (învățați cuvintele individuale) și cântece în limba engleză. Companiile aeriene Quatar au zburat, deoarece intenționau să schimbe data de plecare, dar din anumite motive nu ar fi putut. Au refuzat.

În timpul întâlnirii, am fost plăcut surprins să aflu că mergeam în India cu lucruri indiene. Am avut lucruri indiene - pantaloni, pungi și chiar un e-mail, pe care i-am spus când am aplicat la agenția de turism Shivalingam, care a ajutat la obținerea vizelor - pralaiya @. ru - și el cu sanscrita. Pralaya este tradus ca inexistență între Yugas. Sudul în traducere din sanscrit înseamnă epoca.

Cu puțin înainte de călătoria în India, am citit cartea lui Walter Isaacson # xAB; Steve Jobs # xBB; De acolo am aflat că Steve Jobs a trăit mult timp în ashrame indiene și a decis să-și urmeze exemplul. Am ales ashramul lui Amma. E în Amritapuri.

Călătoria mea în India

Am avut încredere în intuiție când m-am uitat la fotografia lui Amma și am decis să merg la ashramul ei.

În avionul de lângă mine stătu un însoțitor de zbor. Asian de la liniile aeriene quatar. Am vorbit engleza. Am vorbit cu ea brusc. M-am bucurat că am învățat engleza atât de mult. Zborurile în acest, așa cum am aflat mai târziu, un avion de cinci stele, au loc cu un transfer în țara Qatarului. El trăiește cu petrol și gaze. Aeronavele de la această companie au întotdeauna un transfer în Qatar. India a început când am urcat cu avionul de la Qatar la Trivandrum. O mamă cu un copil în brațe și un copil ca Krișna!

Când am ieșit din aeroport, la ieșire așteptam o mulțime de indieni care arătau urâți. Apoi, pe forum am citit că nici unul din mine nu are un sentiment de la hindușii din acest oraș. Am fost întâmpinat de o mulțime de hinduși neplăcuți și de un miros urât de săpun. Am văzut că am văzut această mulțime, a fost surprinsă. Era noapte, dimineața devreme și era înfundată. În ghidul Planeta singuratică sa spus că ricșa pentru 7 rupii te va duce la gară. Adevărat că ricșa nu era acolo. Am mers cu mașina cu 100 de rupii. Se pare că informațiile depășite.

A sosit. Când am luat biletul de tren, nu aveam destule rupii. Casierul și-a fluturat mâna și a dat biletul așa. În tren, mi-au explicat cum să ajung la ashramul lui Amma. Acolo, indianul a răsunat cu voce tare, distribuind-o. Mi-a fost frică să beau. A strigat # xAB; Ceai, ceai! # xBB; M-am gândit că spune asta în mod special pentru mine, așa că am cumpărat, de când sunt străin. De fapt, ei sunt chemați # xAB; Ceai # xBB; ceai cu lapte și condimente. Apoi am băut-o de mai multe ori.

Dar setea sa simțit simțită. Amintirea avertismentelor despre apa din India nu am cumpărat-o. Chiar lângă ashramul pe care l-am cumpărat. capace # xAB; corectați # xBB; apă învelită cu folie de plastic.

Când am întâlnit o persoană non-hindusă, m-am bucurat. Prima întrebare a fost # xAB; Ești rusă? #BBB; El a răspuns negativ, dar nu a jucat un rol important. Ziua în care am ajuns a fost ziua de îmbrățișare a lui Amma, dar nu m-am ciocnit cu ea, pentru că am crezut atunci că cel iluminat nu are emoții, iar Amma avea acea față tristă în acea zi. Amma este cunoscută sub numele de # xAB; îmbrățișarea mamei # xBB; Am fost tratat la mâncare cu ocazia acelei zile speciale.

Mi sa dat o cameră cu rușii.

Călătoria mea în India

Firește, toată lumea era în spirite înalte, deoarece există un element de sectarism (acesta este ashram!).

Colega mea de cameră, o femeie asiatică care vorbea rusă, a fost fericită că Amma ia chemat-o # xAB; chin-tyan # xBB ;. Aparent, asiaticul nu știa ce însemnau aceste cuvinte (o fată chineză în engleză). Probabil credea că era sanskrită.

După ce toți oamenii vorbitori de limbă rusă mi-au părăsit camera, în cameră au intrat numai oameni vorbitori de limbă engleză. De exemplu, aici este această femeie americană. Ea a spus că lucrează la Hollywood. N-am verificat - nu mi-a adăugat-o la Facebook.

Călătoria mea în India

Teritoriul ashramului a mărginit Oceanul Indian. Din fereastra camerei mele era o vedere frumoasă a podului și o grămadă de palmieri și dacă te duci la platformă fără acoperiș (ai putea pune haine pe frânghii) - oceanul.

Sunetul valurilor lui, bătându-se împotriva pietrelor, mi se părea a fi metalic, nu sunetul undelor oceanice.

M-am dus într-o ricșă la un loc de baie cu un bărbat, se pare din Tașkent, (lângă ashram era imposibil să înoate, pentru că este necesar să se dezbrace pentru asta.) În ashramuri despre acest lucru strict). Baia nu ma impresionat. Și din anumite motive a fost nisip negru.

Călătoria mea în India

Apa în ashram, nu am fost frică să clătiți gura în timpul periajului, deoarece ar putea întreba dacă asiatice este posibil să se facă acest lucru, deoarece unele surse scrie că aveți nevoie, chiar si pentru spalatul pe dinti sau de a folosi butillirovannuyu sau apa fiarta. Mai mult, oriunde eram, am neglijat această regulă și totul era în ordine (nici măcar în ashramuri).

Teritoriul ashramului este, în general, foarte bine îngrijit și frumos.

Am cumpărat un card SIM acolo. Din nefericire, ei au în roaming și se deplasează de la stat la stat, trebuie să cumperi o nouă cartelă SIM pentru ao face mai ieftină.

Cultul simbolului Om (hindușii sunt foarte devotați). De exemplu, aici este grila de pe fereastră cu acest simbol.

Călătoria mea în India

Yoga în ashram, în opinia mea, a fost de numai 2 ori pe săptămână, și nu a fost același cu cel în care am fost angajat. Versiune prea ușoară.

În ashram am întâlnit trei ruși. Această companie mi-a povestit despre ashramul lui Sai Baba. De parcă mă va ajuta cu piciorul.