Wrestler, recenzii ale filmului și recenzii

În filmul Wrestler, învățăm povestea lui Randy Robinson, poreclit Taran, care în anii 80 a fost o stea de lupte. Odată, chiar în ring, a avut un atac de cord, iar la sfatul medicilor a fost forțat să se retragă din acest sport. Randy încearcă să înceapă o viață nouă cu o stripteasă, să-și găsească un loc de muncă în magazin și să-și construiască o relație cu fiica ei. Cu toate acestea, în mod neașteptat, are șansa de a relua cu cel mai vechi și mai important rival al său. În ciuda riscului pentru viață, Taran acceptă provocarea.

Larry Mercer, Nate Ură, Kit Cope, Oameni Jess Lloyd ANOA, Kevin Macdonald, Charles Renner, Pete Nixon, Billy vis, Bobby Dempsey

Regizorul filmului Darren Aronofsky.

Pe această pagină veți găsi recenzii despre filmul Wrestler și data lansării. precum și descrierea, recenzii ale luptătorului.

Barul cântec sună «rotund și rotund» rea trupa de heavy metal ratt, într-un carouri de grau de «gunoi alb» tricou dansa, tremura pergidrolnoy lui coamă înainte de patruzeci de ani destul de bruneta timpurie, care și-a scris pe fața lui trei divorțuri și de muncă plin de ură. „La naiba, nu sunt mai mult de a face!“ - „anii optzeci Ale naibii, amice. Cel mai bun rahat. - Și apoi. "Hanse'n'rouzes" este mai abrupt decât toți ". - „Cru“ ... „Def Lep ...“ - „Și apoi a venit acest vițel Cobain și toate -isportil ...“ - „E ca și cum nu poți doar bine.

Strict vorbind, toate fără reziduuri, sensul „The Wrestler“, filmul este prezentat într-un discurs scurt, personajul principal, pe care le va spune înainte de a grăbi prin corzi din - literalmente - vârtejul meciul final: „Când trăiești viu - trăi ca uzura: Burns lumanare la ambele capete ... „viață Bright pentru uzura - singura modalitate posibilă de existență pentru caracterul de acțiune Mickey Rourke în ring sub“ numele „al barei. Și această strălucire.

Spit pe "Oscaruri" - acesta este cu adevărat cel mai bun rol masculin al anului.

Un foarte distractiv atunci când regizorul fiecare film nou nu încearcă să rezume ceea ce a fost spus, și de a face ceva fundamental diferit. Se pare că Aronofsky aderă la această strategie. După debutul genial alb-alb, agitație talentat și manipulatoare și esoterismul pop pentru liceu, el a făcut un film despre un Luptătorul în vârstă, surd și sentimental, asculta Accept, Cenusareasa, Guns NRoses, și consideră că «anii '90 dracului supt!». Interesant și diferit: acest lucru este de înțeles înainte.

Deci, doamnelor și domnilor, întâlniți-vă! Înainte de inelul tuneresc! Premiul „Leul de Aur“ la Veneția, dar nu complet iertat nativ al Academiei de Film, și de aceea a plecat fără „Oscar“ ... El devine furios și ești speriat, el zâmbește - și sunteți sigur de a zâmbi. Dar să nu vă lăsați să vedeți cum plânge el. Nu veți uita niciodată acest lucru.

Și chiar dacă vii la o nouă bandă Aronofsky într-un circ medieval - uite în unele monstru ciudat transformat frumos Rourke - partenerul tau atinge rapid mai multe caracteristici civilizate. Pentru că tu crezi într-un erou, dar nu vezi un interpret după el mai des decât ar trebui cu munca unui actor de clasă.

Directorul a reușit să transmită cea mai grea imagine a luptei unui om cu el însuși și cu trecutul său într-un limbaj atât de simplu încât oamenii de orice vârstă pot viziona "luptătorul". Și e minunat.

De ceva timp, cetățeanul Aranofsky a făcut un film perfect de înțeles - și toată lumea este liberă să înțeleagă cum îi place.

P. S. Copia piratată a filmului este redată pe torente cu traducerea corespunzătoare. Rețineți că traducătorul este o oaie proastă. Nu este un berbec ca luptător de luptă, ci un berbec care nu cunoaște deloc engleza. Robinson la el nu este clar cu ce o mahmureala sa transformat intr-un ciocan. (Ram poate fi tradus ca „oi“ și ca un „berbec“, dar în acest caz este porecla înseamnă „oi“ -. Robinson intră chiar și inelul în poluperdonchike oi) Și cum genial traducător tradus nota primită.

Un film realist. Mickey este superb! Materialul ia permis să se descurce și să-și arate în mod adecvat abilitățile. Darren deține bara. Cei care i-au plăcut "21 de grame", "Requiem pentru un vis" sau filme similare nu vor rămâne indiferenți!

Filmul nu este clar pentru publicul larg. Și modul în care se joacă și ceea ce face Rourke pe ecran - nu toată lumea va înțelege. Din aceasta și geniul imaginii. Scriitorul geniu și regizor atât de mult Rourke a demonstrat, încă o dată a confirmat că el este - o stea, un adevarat talentat orice sau oricine nu rupt. Linia parcelei este simplă, fără complicații. Dar tragedia umană care se desfășoară în întreaga imagine pur și simplu ia, absoarbe. Nu numai reprezentanții show-biz-ului, ci și alți creatori, este prezentat procesul din această casetă. Vă recomandăm să vizionați un film fără bere, popcorn, vite.

Dramă uimitoare! Dacă cineva nu vede o parte din el în Randy, el este doar o persoană fără suflet. Aronofsky a stabilit un exemplu de modul în care pentru a trage teatru sport, nu ștampilat la Hollywood (în cel mai rău sens al cuvântului) a duzei despre riderii de îmbătrânire sau bokserov.Bam Bam Bigelow, Yokodzuna, Owen Hart. Mă întreb cum erau în viață?

Rourke este un actor minunat și minunat! Filmul este mediocru, dar este rustic! Este un popor care trebuie să se dedice muncii nerecunoscute! Îi dau, dar ce înlocuitori? Lipsa de bani și tragedii personale! Îmi doresc puterea, căldura și prietenii lui Rourke!

Filmul nu este rău. Mickey Rourke este bun Ca și în cei mai buni ani de joc. Și finala mea este doar tristă. Din câte am înțeles, a murit în ring.

Oh, luptătorul a ajuns la placa mea natvlyusovskaya în cele din urmă. Văzând numeroasele recenzii pozitive și locuri de frunte în toate ratingurile, am decis să vizionez spectacolul de premiere și am așteptat unul dimineața. Ce pot spune, am văzut filmul cu mari dificultăți până la sfârșit. Cinematograful este sincer plictisitor, neinformativ și fără complot. Cineva poate spune că acest film este despre altul, este instructiv, chiar spune în persoană, aici nu este timid. Dar adevărul că sunt obișnuit să privesc canalul documentar. Bucuria jocului actorului pe o creastă autobiogrofică-documentară nu am înțeles niciodată. Cel mai important film nu a cauzat emoții și nu te-a făcut să te gândești la asta. Întrebarea. Nafig acest film este necesar? Dar totuși nu l-am oprit, m-am uitat până la capăt. Asta e, pentru că fiica, Pam și Mickey Rourke au jucat în acest film. Deși uneori te întrebi cum au ajuns aici?

Marele joc Mickey Rourke. Întregul film pe care tocmai la tras. Plotul nu este adevărat despre nimic, dar Mickey Rourke este bine

Mi-a plăcut foarte mult filmul. Am luat un laptop în vacanță și nu știam ce să descărc pe drum - de la ultima care a fost, doar "Wrestler" și a atras atenția. Recenzia atașată a fost așa, și eu am decis că filmul este ceva de genul "Rocky". De fapt, am vizionat filmul, nu aveam nimic de făcut. Dar, în ciuda acestei stări pesimiste, filmul ma atins. Și nu ceva care rănește, dar chiar lovit! Filmul este foarte puternic! Prin emoționalitatea sa, se poate compara cu "Requiem pentru un vis". Dar cu filmele a la "Rocky" nu are nimic în comun! Uita-te neaparat pe cei care iubesc filmele senzuale! Dar kontsovochka dezamăgit: cu siguranță, am înțeles că acest lucru este o astfel ideea de regizor, dar eu nu sunt unul dintre cei care crede pătratul Malevici imagine strălucitoare: s-ar putea scrie chiar și o legendă la sfârșitul ceva.

În filmul meu nu este rău. Poate că există ceva zashtampovannost, dar Rourke se joacă rece. Și oricum, acesta este un excelent banter asupra luptei preferate americane "sportive", care nu este sport. Momente deosebit de reușite când personajul principal - un copil sănătos se află în spatele tejghelei într-un capac amuzant și atârnă cârnații. Acestea sunt cinci puncte. Singurul lucru pe care, personal, eu, această multă abundență de piept gol, Marissa Tomei. Deși, probabil, îi urmăresc pe bărbați așa.

Mi-a placut foarte mult sufletul cu semnificatia si jocul mare al tuturor actorilor, in special Mickey Rourke 5 bile!

Să fim sinceri. Toată lumea a mers la film pentru Rourke. Tot ce am văzut deja. Și mai mult decât o dată. Și nu doi, nimic nou, nimic geniu. Un film pentru fanii actorului, pentru cunoscători ai genului de drame sportive, precum și pentru cei care sunt uneori detașat de blockbustere popkornovy și încearcă să se alăture la cinema grave.

G. film plin abia a ajuns la final, kick, primul loc în mometru mea rahat personal =) Miki, probabil, a plătit o mulțime de aluat pentru a juca într-un film

Mare film. Cinci puncte. O drama a trecutului, o dată puternică, strălucitoare și magnifică, dar despre trecut. Prezentele uluitoare la ceea ce a plecat sau a plecat. Caracterul, onestitatea, slăbiciunea, durerea au jucat pe Rourke.

Un film bun ca să spunem sincer! Glorie! atunci consecința tuturor acestor actori joc este foarte colorat! Vă sfătuiesc să te uiți la ea!

Mă așteptam mult mai mult la film, dar, în general, dacă te gândești la asta, nu mai mult. și chiar și atunci mulțumesc lui Rourke

Un film despre soarta unei persoane, un atlet care a trăit în sport, gândindu-se că acesta este totul. care subminează sănătatea, încearcă să se găsească într-o viață obișnuită, dar înțelege că totul este pierdut. nici o lucrare, nici o familie, nici măcar fiica lui nu se descurcă bine Filmul nu se referă la sport, ci la soarta unei persoane în ea Un film foarte bun.

Filmul se agata cu adevarat sufletului. Miki Rourke a jucat un rol strălucit, probabil unul dintre cei mai buni în cariera sa, filmul arată o parte reală a unui astfel de spectacol ca lupta fără a distorsiona adevărul. Îi sfătuiesc pe toți să se uite.

Filmul în ansamblu este bun, dar nu-i plăcea capătul. Credeam că Iulot va mai avea un atac și că atunci fiica lui va veni să alerge. Și există deja un sfârșit fericit sau nu foarte mult (ciocanul va muri). Deci, sfârșitul este rău.

Da. un film bun, dacă uitați despre faptul că lupte se datorează faptului că filmul nu este cu adevărat lupte și îmi pare rău-D cuvânt Da Miki într-adevăr ca un luptător dur, dar trucuri pe care le face. chiar și în grădiniță face mai bine (serios am văzut cum portretizat bătălia de la Ortona și Sina), în mod serios din partea tehnicilor de luptă film bine, doar o mizerie completă în întregul film, a trebuit să ia în considerare „firmele private de securitate, Harikonranu da Chokslem și chiar ceva de genul Gorrily de presă „eu cred că filmul central despre lupte trebuie să fie de cel puțin de bază aruncă DDT Suplex Paverslem Paverbomb mai scurt, în acest caz, Rourke bine, doar ahrenitelny delitant, tot ceea ce face să lupte cineva razbirayushemsya par ridicol misfortună este că, în filmul The Wrestler otsutvuet P binele, și cine de la luptătorii de acolo arată stelele CZW? de mult, chiar dacă ANF ceva numit Vă mulțumesc, deși P-Tru arătat și Kota (Ron Killing Ernesta Miller), ci ca filmul Horsham, muzica rece sa „Titantrona“ Și eu însumi ca un actor Miki horosh.I „Taran“ este foarte original.

Wrestlerul este un film despre singurătate. Locuind pe marginea vieții și a morții, Rendi își reconsidă viața, schimbă reperele. El încearcă să devină necesar, să corecteze ceva, să iubească. Rezultatul Rendi este natural, deoarece viața este naturală. Nu se întâmplă într-un alt mod (cu excepția melodramele lacrimogene). Singuratatea este mai rea decât moartea. Cel care trăiește arde rapid. Filmul este foarte puternic! Vă face să gândiți și să îi apreciați pe cei apropiați și, cel mai important, vă învață să auziți un strigăt de disperare!

Un film minunat, în opinia mea, unul dintre cele mai bune roluri ale lui Rourke în cinematografie în ultimul timp

Un film dramatic cu patos hollywoodian inerent, el a fost interzis, dar el merge împotriva lui, aș spune chiar de prostia lui. Mickey Rourke, desigur bine făcut, a jucat bine un ratat și un ratat, ca să spun așa de vital și realist. Dar, de fapt, personajul principal este el însuși vinovat de necazurile sale și nu-l învinovățește pe nimeni. Este greu și neplăcut să te uiți la Mickey, vechi, furios, care a fost odată un simbol al sexului. În opinia mea, dramatic, dar destul de slab.

"Wrestler", un film cu adevărat original. El nu lasă nici o alegere, ci pentru a ma uit la ea neseparat. Fiecare moment pe care spune că are un înțeles, un mesaj și un monolog adresat abordare zritelyu.Nestandartny este evidentă în stilul sondajului, în care publicul părea să fie pe urmele personajului principal și, după o clipă, privindu-l cu storony.Rendi „Ram“ Robinson (Mickey Rourke) a dat lupte sale de viață, dar în același timp, devine clar faptul că filmul nu este doar despre lupte, ci despre valoarea timpului. Timpul, care nu se întoarce, iar situațiile în care este practic imposibil de a corecta erorile mari sau omisiuni proshlogo.Kartina, cu toate acestea, pune o întrebare, și dacă sunt sau nu să se uite înapoi, cu atât mai mult atunci când podul este foarte fragil sau doar ars? Există doar un singur, merge mai departe până la sfârșitul lui Randy, pentru care sensul vieții a fost vuietul publicului, iar publicul de marele său calm semey.Film, nu exagerată. Filmul este bogat în idei și povestiri. El face privitorul, în același timp, într-un observator extern și, în același timp, un participant direct la viața unei stele fading Randy „The Ram“ Robinsona.Talant Mickey Rourke, este într-adevăr, nu se estompeze, de-a lungul anilor, devenind mai bogată și mai multe fațete. „The Wrestler“ - acesta este un film excelent, demn de a merge din nou, după ani în spatele personajului principal și auzi vuietul mulțimii în onoarea lui.