Seeds from Martin "recenzie despre albumul coldplay - mylo xyloto (2018)

Mylo Xyloto este lansarea pe care lumea muzicii o așteaptă. În prezent, stagnant pentru scenă rock modern, noul album britanic Coldplay strălucește într-o înălțime inaccesibilă.

Pe chitaristul Mylo Xyloto, Johnny Buckland (Jonny Buckland), care seamănă puternic cu actorul Serghei Svetlakov. a ajuns, poate, la vârful lucrării sale. O chelnară veselă și memorabilă, Charlie Brown, repetă cu succes succesul piesei melancolice și de succes de chitară în "My Place". și munca sa pe album ca un întreg sa dovedit a fi mai multe goluri mai mari decât realizările sale din trecut. Un sunet echilibrat, atmosferic și cristal, ca un vânt răcoritor revigorant, înconjoară întreaga placă Mylo Xyloto. Mișcările pricepete ale degetelor lui Johnny au dat un farmec fără precedent tuturor cântecelor de lansare și, în special, ritmului Hurts Like Heaven și Every Teardrop este o cascadă. Fără eforturile lui Buckland, albumul s-ar fi dovedit mult mai uscat, așa cum sa întâmplat cu recenta lui Nole Gallagher. care și-a părăsit debutul solo cu aproape solo-uri de chitară.

Album Mylo Xyloto - este o poveste interesantă, a spus cu dragoste fără precedent și venerație. Acum există foarte puține grupuri care pot produce cu fiecare versiune mai multe înregistrări mai puternice. În acest an ne-a mulțumit cu eliberare bună și alți artiști demn, dar Mylo Xyloto lăsați toate cu mult în urmă, ștergându-nas chiar Kasabian și participanții părților dezasamblate ale unui cuplu de Oasis. Coldplay au fost întotdeauna capabil de a crea înregistrări care sună ca un întreg într-o singură faza lungă, dar cu muzicieni cincea placă, în colaborare cu Eno a atins perfecțiunea în talentul său. Luminoase, culori strălucitoare ale eliberării britanic - este una dintre creațiile ideale, care a văzut istoria muzicii moderne.

Pentru a înțelege sincer dacă albumul este bun sau nu este foarte simplu. Suficient pentru a realiza că, dacă fiecare joacă un cântec nu se poate aștepta să audă următorul, și că, în cazul în care, la momentul încheierii ultimului motiv este trist că albumul se apropie de sfârșit, este cu siguranță merită să recunoască în sinea lui, fără ipocrizie este că difuzoarele de sunet într-adevăr mare de înregistrare. Acesta este, de asemenea, Mylo Xyloto. care dă ascultătorul toate aceste experiențe pe deplin.

01. Mylo Xyloto
02. Doar ca Raiul
03. Paradisul