Recenzii filmului dogmatic (1999)

Știri ale cinematografiei Contribuții Prezentate Acum vizionați

Filme în serii HD în desene animate HD în format HD

Toate raspunsurile Стать pro pro +

Deși acest lucru este o parodie, plină de sarcasm, a ridicat probleme destul de importante: problema credinței, ispășire, Dumnezeu, sensul vieții în cadrul legilor Bisericii pământești și adevărul. În acest film, se ridică problematica standardelor duble pentru diferite structuri ale societății. Descrisă obiectul acelei credințe fiecărei persoane, indiferent dacă el este la acest san sau nu, trebuie să fie sincer și să vină din inimă, fără a se baza pe lucruri materiale. Tema principală a filmului este în mod clar vizibil ideea că toată lumea se exact ceea ce el crede, că credința noastră creează lumea din jurul nostru. Pe fondul parodie flagrant toate aceste probleme sunt de profunzime și putere. Cred că "Dogma" nu ar trebui să fie luată literalmente. În opinia mea, Kevin Smith, folosit în scenariul său, o metaforă mare, și este bine în valoare în considerare această poveste.

Kevin Smith este un om foarte talentat, un film de neuitat, cu toate acestea, după cum a trecut timpul, am început să realizez, pe skolkoon religiei pervertit, nu este surprinzător faptul că au existat proteste din partea organizațiilor religioase. În mod literal, dogma nu numai că nu trebuie luată, dar este imposibil! Acest lucru este ficțiune pură, Kevin, care este genial și demoralizat, în același timp.

Nu am fost niciodată atras în mod special de filme care implică teme creștine, Dumnezeu, îngeri și relația lor. Dar acest film, acesta este un caz unic și unic. Aici totul a fost confuz, și o parodie și o satiră caustică și gânduri despre etern, despre mare și despre iertare. La urma urmei, îi revine doi îngeri căzuți. Actorii sunt întâmplător, de asemenea, a luat un bang, care corespunde pe deplin personajele lor și de a face filmul chiar mai mult în viață, forțat să creadă în ceea ce se întâmplă în ecranul de poveste.

Recenzii filmului dogmatic (1999)

Un film grozav, unul dintre cele mai bune din cele 100 de cele mai bune filme, îl puteți include cu siguranță.

Oh, cât de amuzant și înfricoșător, acest film este mai mult decat o comedie. Aceasta este o reflecție teologică. și un apel pentru Biserică să se concentreze asupra lucrurilor care contează (cum să trăiască viața la maxim, pentru a ajuta la cei nevoiași, chtish și să respecte tot ce chtozhdesh ca răspuns), mai degrabă decât ceva care (cum ar fi. Ei bine, doctrina legilor bisericești sau de orice credință, care ne obligă să „trage o linie în nisip“, condamnat la iad și distrugere pentru oricine care nu este de acord cu noi). Când l-am urmărit (prima și toate timpurile ulterioare), am fost sigur că filmul a fost scris de un om care iubește cu adevărat biserica sa -, dar destul de inteligent pentru a înțelege, de a recunoaște neajunsurile lor, locurile lor oarbe, chiar și eșecurile și ipocrizia lui.

Un mod interesant de a vă justifica lipsa de credință și neîncrederea bisericii este o imagine a aceluiași ateu. Filmul a căzut cu siguranță în istorie, a urmărit o dată pe 20. Dar încearcă să găsească în el, ceva instructiv. nu poate fi decât de la cel rău. )

La prima vedere, "Dogma" este o comedie obișnuită pentru tineri, dar această bandă nu este deloc primitivă. Kevin Smith a creat un film unic în care umorul negru coexistă organic cu probleme teologice serioase.

Bravo, actorii. Pentru umor, Damon-Loki, Rock Rufus și Rickman-Metatron sunt responsabili. Ultimul nu este mult, dar scenele cu el sunt luminoase. Chiar și Jay nu a înfuriat, acesta este singurul film cu acest personaj, pe care l-am privit fără scuipare.

apostol negru al treisprezecelea, Dumnezeu-femeie, grandniece stră-stră-stră (și mulți „mare“) a lui Hristos, care lucreaza la clinicile de avort, modernizat „rece“ Isus și „catolicismului - este rece.“ Cineva va spune: "Blasfemie". Spun: "Mâncare pentru gândire".

- E mai ușor pentru tine, ești evreu, ce să iei de la tine.
00:11:20

Filmele favorite: uporotyh îngeri Metatron uporotyh uporotyh muza și doi profet ukurkom - tot ce ai nevoie pentru o femeie corectă, și să caute pe Dumnezeu