Sărbătorile în vârful ciobanesc și fotografia plajei (delfinul gol)

În satul Shepsi, am căzut complet din întâmplare. Doar după 5 zile de odihnă în Lazarev ne-am decis să se mute într-un sat aproape de Gelendzhik, pentru că soțul ei a vrut să calmeze se arunca cu capul, cu un pistol și trage în același timp alți călători 😉 nu-mi amintesc ce motiv, dar mai întâi au fost selectate Betta sau Krynica .

Spunând la revedere casei de oaspeți "Katyusha" și stăpânilor săi, ei s-au mutat spre Gelendzhik. În cele din urmă, a decis să viziteze două locuri de interes în cartierul Lazarevsky - Cheile Mamedovo și Regatul Berendevo. În general, excursii se desfășoară în ambele locuri, dar am vrut să ne vizităm singuri.

Ashe, Krinitsa, Lermontovo.

După ce ne-am oprit în satul Asha. S-au scăldat, sunbat, pregătit să mănânce. Sa dovedit că am fost în mașină camping =), așa că am fost nevoit să plătească 50 de ruble. pentru parcare.

Sărbătorile în vârful ciobanesc și fotografia plajei (delfinul gol)

După o înot și o odihnă, s-au îndreptat mai departe de-a lungul serpentinelor spre Gelendzhik. Pentru a spune cel puțin, care a sosit în Krynica și mirosul de alge marine (acestea au fost uscate pe malul), soțul a spus, „Du-te înapoi!“ =)) După Vityazevo el nu poate suporta mirosul =))

Plaja centrală din Krinitsa

Plaja din Krinitsa

Sărbătorile în vârful ciobanesc și fotografia plajei (delfinul gol)

Ei bine, ce? O sută sau două kilometri pentru noi nu este o problemă =)), și ne-am mutat înapoi spre Lazarevka. Până atunci a fost deja întunecată și pentru a merge într-o noapte serpentină ceva nu a zâmbit, prin urmare, am convins soțul meu să petreacă noaptea în primul parc auto lângă Lermontovo.

Ar fi trebuit să oprim asta! Dimineața, când plecau, în apropiere se găseau o mulțime de locuri de camping mult mai decente.

Sasha găzduiește o jumătate de băutură pentru 200 de ruble. ne-a ajutat cordial să rămânem, am arătat unde apa și toaleta, chiar și-au oferit cortul. Apoi ne-a turnat vinul în ochelari fateți murdari și în cele din urmă a căzut în urmă. Mă pocăiesc - am vărsat vinul peste vicleșug =)), eram pregătit să mănânc și m-am culcat în mașină. Adevărat, era greu să-i numim un vis - două mătușe de vârstă nedeterminată se odihniseră "în cultură" în apropierea cortului. La început au băut, apoi au cântat, în cele din urmă, unul dintre ei sa îmbolnăvit. În general, noaptea a fost încă. =))

Sărbătorile în vârful ciobanesc și fotografia plajei (delfinul gol)

Vedere la plaja de la camping auto în Lermontovo

Restul în Shepsi (sectorul privat - GLK Dolphin)

Pe drum ne-am decis să sunăm pentru a vedea satul Shepsi. Soțul a pus un punct pe harta undeva în apropierea țărmului, iar Irka de la navigator ne-a dus prin sat. Apoi, aproape la albastrul Mării Negre, am văzut un unchiu cu un semn despre predarea locuințelor. Din motive de interes oprit pentru a întreba - ce, unde și cât de mult. El a răspuns că ne va da o casă plină de mii de ruble pe zi. Desigur, nu am putut refuza o ofertă atât de generoasă și am plecat să ne uităm.

Sărbătorile în vârful ciobanesc și fotografia plajei (delfinul gol)

Casa a fost la 2 minute de mare. Etajul 1 - garaj, toaletă și duș, 2 și 3 camere cu bucătării, etajul 4 - un foișor cu grătar și o masă mare, toate acoperite cu struguri și cu vedere la mare! Vis!

Foișor cu grătar pe acoperiș

Vedere la mare de la foișor

În general, după cum am înțeles, a fost odată o cooperativă de garaj, dar apoi localnicii întreprinzători au construit etaje rezidențiale deasupra garajelor și au început să le preia. Acest loc se numește Dolphin GLK. Condițiile sunt foarte diferite - cineva mai simplu, cineva cu reparații de calitate europeană.

Bucătărie la etajul 3

Cameră la etajul al treilea

Cameră cu șemineu la etajul al doilea

Desigur, mobilier și tot ceea ce a fost mai modest decât în ​​Duma de Stat în Lazarevka, dar nu stăpâne, suntem singuri în întreaga casă, marea în apropiere, foișor, struguri delicioase! Pur și simplu frumusețe! 🙂

Apropo, pe piață acolo, strugurii nu costă nimic mai ieftin decât în ​​Bashkiria - 80-100 ruble. per kg.

Sărbătorile în vârful ciobanesc și fotografia plajei (delfinul gol)

Sa dovedit că unchiul Borya (numele proprietarului) era un vânător subacvatic. doar bolnav cu aceste lucruri! El și-a arătat sotului toate locurile secrete, a învățat cum să tragă pe mare, a spus când și unde se află peștele și multe alte lucruri utile. Ca urmare, restul rămas fără pește, nu am trăit =)) Andryusha prăjită în mod constant pentru prânz și cină, un ciorchine delicioase sau o altă viață marină.

Soțul cu unchiul Boreas, pe pescuitul cu sulițele

Mullet și marfă de mare

Sărbătorile în vârful ciobanesc și fotografia plajei (delfinul gol)

Zelenukha (așa cum sa dovedit, ea nu este mâncat 🙂)

Sea ruff - bine, foarte înfricoșător!

În Shepsi, am mâncat exclusiv acasă, așa că am fost întors în siguranță la cei pierduți în kilograme Lazarevski =))

Sărbătorile în vârful ciobanesc și fotografia plajei (delfinul gol)

Și am mers doar la "Magnit". restul timpului petrecut pe plajă - scăldat în largul mării și răcit la soare, privi delfini plutitori, jucat cu fiul în nisip, mergea de-a lungul plajei.

Dacă urcați pe scări, vă aflați în pensiunea Mayak

Plaja din stânga centrului - cu diguri

Sărbătorile în vârful ciobanesc și fotografia plajei (delfinul gol)

Plaja din dreapta centrului - fără diguri și aproape pustie))

Vedere la plaja de sus, de pe teritoriul pensiunii Mayak

Aleea din pensiunea Farului

Sărbătorile în vârful ciobanesc și fotografia plajei (delfinul gol)

Am plecat departe de oameni

Pietricele sunt, de asemenea, normale))

Shepsy Beach - vedere de sus

Dar a fost și așa. Nu înțeleg acești oameni: (

Casa Turnului

În Shepsi pretutindeni fructe, fructe.

Apropo, în shepsinskom „Magnit“ prețuri oarecum mai mari decât în ​​Lazarev, dar intervalul, pe de altă parte, este mult mai modestă. De la GLK "Dolphin" la "Magnet" este suficient de departe. Dar mașina nu a vrut să iasă din nou, așa că au mers. Makar stătea într-un cărucior, altfel nu se mai întorcea din magazinul forțelor. De asemenea, căruța de transport, trebuia să fie cumpărată special pentru călătoria, tk. deja disponibil în lucrurile noastre masina gem-ambalate nu a funcționat =)) Cu toate acestea, Makar în acest cărucior nu este plasat în mod special, și dacă adormiți dintr-odată, trecătorii se uită cu milă pe bălăbăneală capul lui. Dar ce poți să faci, atunci încă nu aveam un lucru atât de confortabil ca o pernă de călătorie. Mai degrabă, de câteva ori am cumpărat ceva de genul ăsta în Auchan, dar pernele chinezești nu miroseră foarte mult și nici nu erau confortabile.

Sărbătorile în vârful ciobanesc și fotografia plajei (delfinul gol)

După cum am înțeles, aceasta este strada centrală a Shepsi

Există aici magazine mici, precum și un mini market. Există ceva ca o stradă comercială, unde sunt vândute suveniruri și accesorii pentru scăldat. Mai mult, din păcate, nimic despre Shepsi nu pot spune - nu am vrut să plec de la mare deloc.

Deoarece am trăit lângă mare, înseamnă că nu departe de calea ferată. Prin urmare, primele două nopți s-au trezit cu sotul ei din coarnele trenurilor trecute, dar apoi s-au obișnuit și nu le-au acordat atenție. Dar Makar nu a reacționat la trenuri în nici un fel - era atât de obosit pentru ziua în care dormea ​​fără picioarele din spate =))

Eh, nu am vrut să plec, dar trebuie să ...

Drumul spre casă (Shepsy-Ufa)

Pe drum, am planificat să facem un ocol și să mergem până la Gelendzhik - am vrut cu adevărat să merg la telecabina și la Safari Park. Dar în ultima zi înainte de plecare, a fost o briză rece, Makar, aparent, a suflat și a avut o febră. Deci ne-am grăbit să ne întoarcem acasă. Vremea a strigat cu noi - pentru prima oară în toate zilele, tunetul a răsunat deasupra capului și ploaia a fost turnată din găleată.

Aceasta este vremea care ne-a însoțit Marea Neagră

Pescuitul în Volga, desigur, a eșuat din nou. Pe drum, temperatura fiului său sa ridicat la 39,6 și nu a coborât. A devenit întuneric, din teamă a început să caute un spital în Zimovniki, unde micuța noastră a primit o injecție și a prescris un medicament. Desigur, am avut comprimate, dar am decis să nu experimentăm și să cumpărăm ceea ce a numit medicul.

"Irka", care trăia în navigator, ca noroc ar avea, nu știa nimic despre Zimovniki. Așa că a trebuit să caut o farmacie, cerând locuitorilor locali.

Temperatura bebelușului era adormită și ne-am oprit pentru o ședere peste noapte într-un motel din Kotelnikovo. Camera triplă era de 1000 de ruble. cabină de duș și toaletă în cameră, doar slab spălată, iar instalațiile sanitare au nevoie de reparații. Da, și lenjerie de corp pe senzațiile unor nu foarte proaspete (Dar personalul este politicos, mai jos există o cafenea cu plăcinte destul de gustoase.

Motel în Kotelnikovo

Dimineața, am mâncat micul dejun într-o cafenea și am condus-o, temperatura nu sa ridicat atât de înaltă, dar nu sa oprit complet.

A doua noapte a dormit 2 ore, au trecut 2 ore, apoi au dormit din nou, apoi au mers din nou. Nu mai vreau să mă duc la motel, acasă repede acasă!

Polițiști, întâmplător, pe drumul înapoi nu am atins deloc. Aparent, nu mai eram interesați de el =))

Dacă aveți întrebări, întrebați. Cum pot ajuta?

P.S. Începutul poate fi citit aici:

P.P.S. Acum am nostalgie și vreau să mă întorc. Nici măcar nu știu ce fel de odihnă mi-a plăcut mai mult - civil în Lazarevski sau în sat în Shepsi. Probabil unul a completat celălalt 🙂

Bună Victoria! Foarte detaliate despre casa noastră de oaspeți pot fi găsite pe site. kudanamore. și în Shepsi, formați casa de oaspeți. Delfinul. acolo puteți vedea prețurile și fotografiile. Avem șase camere, 4 studiouri, care au duș chiuvetă scaune de masă frigider satelit splitsistema TV noptiera dulap dulap de vase electrice două canapele moi 152 și 140 cm lățime. La bucătăria intercity - sala de mese cu cuptor cu gaz, cuptor cu microunde și chiuveta pentru mâncare. În parcarea stradală, parcați mașina la mare, 2 minute în linie dreaptă, le schimbăm după 5-6 zile. Numărul 5 este un apartament cu două camere - o camera cu pat dublu și o canapea, în timp ce al doilea - două canapele, iar restul camerei are totul într-o singură cameră. Și numărul 6 este de tip cabana pe spațiul parter pentru mașini separa WC duș, iar a doua cameră de bucătărie-sufragerie și două camere separate. Dacă aveți mai multe întrebări, scrieți, voi răspunde cu bucurie, cu deosebită atenție, Valery.

Bună ziua! Spuneți prețul acum.

Bună ziua! Te-ai dus la Shepsi cu copiii. Există divertisment pentru copii? Nu vom "arăta", dar seara aș vrea o sărbătoare: să mănânci, de exemplu, înghețată. Există chiar și un mic dig? Mulțumesc.

Dame desigur 89287188799 și 89182571595 Ninyn nu amintesc a cărui, și a cărui Segreya.Zvonite pe oboim.My erau în garajul lor, în cazul în care bucătărie cu bar pentru mic dejun (este ca un semn) ne-a placut mai mult. (Au închiriat 2 garaje și 2 etazhnyzh încă etaj separat 3, dar a permite intrarea în curtea lor. Una din aceste zile, voi pune o fotografie pe pagină și colegii lui ca arata ostanavlivalis.Zahodite .Svetlana Kartashov g.min-apă, 40 let.Sama Nu știu cum să arunc o fotografie, aștept în timp ce soțul va face%)%)

Desigur, Valentine zahodite.Budu bucuros dacă fotografia modesta noastră pentru a ajuta pe cineva să decidă vyborom.Edinstvennoe ne-am dus să se odihnească și să nu facă un reportaj foto, așa că fotografierea (acum am înțeles), din păcate, nu este deloc (copilul este bolnav și nu înainte de a deveni) 😉

Ella, vă mulțumesc foarte mult pentru povestea ta! Deci, în Shepsi a vrut din nou să))))) Soțul meu, de asemenea, visează o casă de la mare =) Ei bine, chiar dacă în jurul garaj))

Meduze în Anapa nu este văzut, dar nu am înota - a doua zi după sosirea noastră, era un curent rece în apa de intrare a fost pur și simplu imposibil%) Prin urmare, cu privire la adâncimea de aceeași nu știu)) Suntem pe înot Azov a revenit în ultima zi au putut înota în Utrish (s-au dus la delfinariu) - apoi marea sa simțit mai caldă, bine, nu era nisip acolo)))

Dacă aveți nevoie să înregistrați o cameră de hotel. Am văzut o suită, o fereastră uriașă în podea cu vedere la mare, vederea este cu siguranță minunată.

Casa de oaspeți pe ul.Sadvay 18a în satul Shepsi doar super. Pe teritoriul foișorului, mangalchiki, o mică piscină, precum și o bucătărie spațioasă, dușuri în curtea de pe podea, copiii au un loc pentru a vă relaxa. În curte o mulțime de verdeață, În apropierea magnetului, marea, calm calm excelent și nu scump, 350 ruble pe persoană. Grupuri de oameni cu mâncare 800-1000 ruble pe persoană.