Orașul Erice, o altă perlă din Sicilia

Când ne-am dus la Trapani din Catania, nu am avut nicio idee că găsim aici o perlă ca Erice. Doar am vrut să fim mai aproape de mare și de nave, să ne bucurăm de vântul african al Cirocco, în zilele deosebit de calde. Pe drum spre oraș, nu mă puteam rupe departe de cadrele din afara ferestrei. munți incredibili, case înecate în verdeață, răscruce nesfârșită a drumurilor rurale intercalate cu calea ferată - totul ma captivat. Zâmbetul fericirii nu mă lasă atât de departe de ceea ce am văzut, deoarece conștientizarea fiecărui cadru va dura ceva timp și va fi unică.

La intrarea în Trapni, am văzut un semn pe Muntele Erice. În partea de sus a muntelui, norii negri s-au ciocnit greu, care uneori s-au rupt și a plouat peste Trapani. După cum am aflat mai târziu, potrivit unor legende, că norii de deasupra castelului lui Venus Eritsaiskaya înseamnă doar că preoteasa este nemulțumită de plăcerile ei, că plăcerile sunt extrem de inadecvate. Despre ceea ce se întâmpla în timpul vieții Zeitei dragostei și fertilității, ar trebui doar să ghicim, pe baza schițelor istorice.

Se spune undeva că templul de pe Muntele Erice (fostă Erica) era un templu deschis al prostituției sacre pentru marinari și toți venind în portul Eriks. În schimbul diverselor oferte, marinarii au primit partea lor de dragoste și plăcere de la preotese din castelul lui Venus. Cineva susține că în orgiile permanente au implicat toți cei cărora nu lenea. Misterele vechii Sicilii vor rămâne nerezolvate, cel puțin, atâta timp cât trebuie să atrageți turiștii pe acest teren fertil.

Timp de două săptămâni am încercat să văd cel puțin o bucată din vârful muntelui și chiar castelul norman din Pepoli-e-Venus, care păstrează secrete seculare la o altitudine de câteva sute de metri deasupra nivelului mării. Dar norii de lapte, îmbrățișând constant Erice, au ascuns întregul munte. Era imposibil să o abordez în vreun fel. Iar norul constant de vânt și de furtună făcuse imaginea castelului norman, pe care nu-l cunoscusem încă, amenințător și înfricoșător.
Două săptămâni mai târziu, soarele a inundat întregul Trapani și zona înconjurătoare, vântul a fost ușor și plăcut dimineața, împingând astfel drumul.

Cum să ajungeți de la Trapani la Erice în timpul iernii și al verii:
• telecabina de la Trapani la Erice: 9 euro dus-intors, deschis sezonier, practic, trebuie să se întoarcă și verificați locale nu au știut sigur, deși, și va ajuta să fie sigur, fără îndoială, el are dreptate;
• pe autobuzul AST de la stația de autobuz spre Erice, așa că am făcut-o. 4,8 minute;
• pe jos - pe vreme bună.

De la stația centrală de autobuze AST folosește 5 zboruri pe zi de la Trapani până la Erice și înapoi.

Am mers pe primul zbor. Am început deja să mă obișnuiesc cu faptul că într-un non-sezon, în direcția unor repere, călătorim cu încă 3-4 persoane de străini. Și noi și alți trei turiști, asemănători cu englezii, am plecat de la autobuz și am urcat de la soarele Trapani într-un nor rece. Am trecut puțin și ne-am găsit în Giardino del Balio, care se află lângă castelul lui Venus. Trebuie să spun că eram nori umed fericit, fără de care castele, biserici - și toate clădirile au radiat o dispoziție foarte diferită.

Orașul Erice, o altă perlă din Sicilia

Nu este deloc greu să vă imaginați cât de mulți oameni sunt aici în vară - străzile înguste nu vă permit să faceți o măturică specială. Am rămas în mod constant peste trei tovarăși din autobuz și aceste întâlniri în întunericul norii erau ciudate, ridicole și ridicole. Doar începeți să vă scufundați în sacramentul antichității, vă imaginați doar cum marinarii merg în curte, lângă castel, cântă muzicieni și preoteze de dans ...

Când dintr-o dată oamenii ieșesc din tufișuri care nu corespund atmosferei din jurul lor. Ar fi frumos să trăiești aici în așa fel încât măștile civilizației să se culce și zâmbetele oamenilor să devină sincere și să nu fie tensionate, cum ar fi: Oh, și tu ești, bine, trebuie să te duci din nou, haide. Sentimentul de incomoditate care apare în astfel de cazuri, distruge toate imaginile nafantazirovanny. Este bine, dacă colegii care s-au întâlnit astăzi în lumea modernă nu decid să vorbească politicos cu tine, ci să treacă liniștit. Asta, știi tu, ca și cum ai ajuns la un concert al unei orchestre simfonice și cineva a decis să bată în timpul unei pauze muzicale, care este doar o parte a întregii opere, și nu coarda finală în ea. Deci, aici, un râs în plus, întrebarea și toate - fără magie! Dar merită păstrată tăcerea, deoarece magia va da tuturor vizitatorilor imagini luminoase.

Am avut noroc și a fost doar că - un bărbat și o femeie să se uite la care vârsta până la 60, iar fata cu ei de ani 16, a zâmbit și a trecut, dar a fost văzut ca un om care incearca sa inteleaga: este necesar să ne salute sau ceva pentru a cere sau nu merita? Odată ce câinele a izbucnit dintr-o dată în viața noastră cu lătratul sălbatică, arătând că ea este gazda, am adulmecat, și apoi de la luat undeva oasele din apropiere.

Orașul Erice, o altă perlă din Sicilia

Întregul oraș poate fi traversat în două ore, cu condiția să mergeți la magazin cu ceramică colorată, vin și asigurați-vă că aveți o gustare undeva. Avem o pizza foarte delicioasă, care ne-a încălzit din interior și am reușit să continuăm să ne bucurăm de pereții umedi rece ai orașului Erice.

Dar aceasta este cea mai frumoasă biserică din oraș - Chiesa Madre.

Am petrecut toată ziua pe munte, și a prins trei niveluri de atmosfera din jurul evenimentului: Erice în ceață dimineață, soarele Erice, Erice în lactate, nori agile, care se ridica din Trapani.

Orașul Erice, o altă perlă din Sicilia

Am mers de-a lungul traseului de pădure din spatele zidurilor orașului, iar din ceață a apărut mirosul ascuțit de lac, se pare că una dintre biserici este restaurată înăuntru. Aici, printre ceață, biserici, copaci umedi, am decis să încercăm faimoasa băutură "Lapte de Venus".

În cazul lichiorurilor și al tuturor băuturilor dulci, sunt foarte atent și este foarte dificil să mă mulțumiți aici. Deci, în acest caz, nimic extraordinar sa întâmplat, mi-a plăcut faptul că lichior „lapte Venus“, fără aditivi: în cazul limoncello, care este uneori imposibil de a bea deloc, este de obicei prea dulce pentru mine. Între timp, soarele a decis să ne răscumpere cu aspectul său.

Mai aproape de cină în oraș a devenit mai aglomerat - a venit un autobuz cu obiective turistice cu turiștii.

Orașul Erice, o altă perlă din Sicilia

Nu o voi ascunde, ne-am bucurat că am depășit orașul deja de departe! Chiar și în timpul iernii, Erice este atât de populară încât la ora trei după-amiază, când am urcat pe pereții castelului lui Venus de la frig, a început o minge aici, de unde apare brusc o mulțime de oameni.

Poate că acest lucru este sufletul cel mai marinarii din imaginea de turiști moderni, care au fost în căutarea în această lume, drumul spre unde au fost foarte bine cu mult timp în urmă, iar acum, după ce a ajuns în orașul Erice, au aruncat într-un basm medieval și tot din nou, a fost, de asemenea, aici Ei bine, cât de multe vieți în urmă.