Kaifolonia, sfat de la turismul ella_pyhova

Și așa a fost. M-am așezat liniștit la locul meu de muncă și nu mi-am sufocat umerii, așezând o cruce de grăsime mare în vacanța mea, care a căzut în program la 10 mai. Toate planurile au încălcat Comisia ministerială, care este, de asemenea, pe plan, dar deja sa, a venit la noi pentru revizuire, exact în momentul în care trebuia să se bucure de sărbători în unele bungalouri la modă de peste mări. "Ei bine, ei nu au trăit bogat, nu vă obișnuiți cu asta și vă obișnuiți cu asta" - am spus mental și am liniștit. Și pe Internet, am suferit doar de dragul pro forma. Așa cum spun ei, să fie într-o tendință, să știm cât de mult acum opiul pentru popor.

Șapte ani și jumătate tyshschschschschsch .......... Rubla.

Am aruncat un strigăt. Am fost râs la. Advanced a calculat imediat kilometrajul și, având în vedere costul energiei, mi-au spus că voi fi aruncat din avion în mijlocul drumului. Cei mai plini de compasiune sugerează că ar putea să-i ducă în locurile lor, dar nu s-ar fi așezat într-un bungalou la modă, ci într-un vestiar cu o extensie fără apă și o toaletă de facilități. Încă alții au adăugat că nu vor hrăni cu siguranță și vor trebui să trăiască pe furaje. Dar numai ei au avut dreptate. Dar totul este corect - nimeni nu ne-a promis să ne hrănească.

Simțind că șansele de a fi în două săptămâni pe insulă se topesc exponențial, am sunat pe prietena mea Lenka. De asemenea, și Lenka, scăzând rapid costul zborului, transferul, asigurarea din suma sunetului în minte, a împărțit rezultatul timp de opt zile și, după ce a obținut un rezultat negativ astronomic, a dat o verigă.

Kaifolonia, sfat de la turismul ella_pyhova

La aeroportul din Kefalon, în numele guvernului grec al poporului, am fost întâmpinați de ofițerul serviciului de pază a frontierei. Unul. Absolut unul. Pentru toți cei care sosesc și pentru a umple boeing-ul. Pașaport pentru a deschide, o viză pentru a găsi, cu persoana a sosit pentru a verifica, pune într-un computer, o ștampila de a palmă, doresc o odihnă bună. Total - de 130 de ori. Bun venit, bun venit, bun venit ...!

Apropo, a fost singurul neplăcut pe care l-am experimentat pe insulă. Apoi a venit singura plăcute, și, prin urmare, Kefalonia am redenumit rapid Kayfaloniyu, oficializarea ei numele unui litru de vin grecesc de casă, bea un pic mai târziu pe balconul adăpostului temporar.

Tour operator ne-am întâlnit ca oaspeți de onoare, în primul rând a condus câțiva kilometri pe autobuzul turistic standard și apoi transplantate într-un taxi Mercedes, încă 300 de metri, pentru unitatea la apartamentele noastre în autobuz nu este permis dimensiuni. Nu am avut timp să ne lipim de măgari pe scaunele confortabile din piele, deoarece trebuia să le distrugem. Și ce vedem? Un hacienda tipic ca și în cazul în care descind din picturile despre americani ori sud plantațiile de trestie de zahăr, este faptul că nu suficient de sclavi dansând în cinstea sosirii noastre unele capoeira.

Kaifolonia, sfat de la turismul ella_pyhova

Apartamentele, în care ne-am așezat, erau un studio de dimensiuni de douăzeci și cinci de metri pătrați, cu toate facilitățile și o chicinetă. Plus un bonus chic sub forma unui balcon uriaș și o vedere reală la mare, fără consola laterală.

Curățarea zilnică a camerei și schimbarea periodică a lenjeriei de pat. O astfel de lenjerie albă și albită și în primii cinci, nu veți aștepta mereu. Acest Eden este numit "studiourile Evans" și este situat în satul Lassi. Strategic excelent Locul de amplasare: 3 minute la plajă, la 3 minute la strada principală a satului, formate în totalitate din magazine, taverne și toate tipurile de vehicule de închiriere, la 20 minute de mers pe jos capitala insulei Argostoli. Pe jos, pentru că transportul public pe Kefalonia, că umbra tatălui lui Hamlet, așa cum este, dar puțini l-au văzut.

Între cele două culturi situate pe plajă se afla o inspectare a cartierului. În jurul peisajelor clasice mediteraneene, krasotischa - nu vă rupeți ochiul. Și dacă peisajul puteți adăuga, de asemenea, mental aerul umplut cu aroma de ace fierbinte picante la soare si infloreste lavanda munte, puteți înțelege cățeluș entuziasmul pe care în fiecare zi, am experimentat pe insulă.

Oh, da, aproape că am uitat. Suita de pe insulă include de asemenea vinul de casă grecesc de casă de trei ori pe zi și preparate culinare incomparabile din Grecia.

Kaifolonia, sfat de la turismul ella_pyhova

În ceea ce privește vinul, concepțiile Greciei și vinificației sunt inseparabile. Cel mai faimos vin din Cephalon este "Robola" - un vin alb făcut din același soi de struguri. Foarte puternic, cu nuante de gust diferite și foarte plăcut. Cunoscut pentru o gamă largă de oameni, a fost după lansarea filmului "Mandolinul căpitanului Corelli", în care, pe lângă Penelope Cruz și Nicolas Cage, a împușcat o bună jumătate din locuitorii insulei. Ei sunt încă foarte mândri de acest fapt.

- Cum, nu ai văzut povestea asta de dragoste a Pelagiului nostru și a ofițerului italian Antonio? Ei bine, atunci nu avem nimic de vorbit cu tine)))

Și am reușit să urmărim filmul și să obținem opt sticle la fabrica după degustare. Și, prin urmare, au fost înzestrați cu încă doi. Aici este, este afacerile grecești, ospitalitatea greacă. Poate de aceea nu vor pune capăt crizei. În plus, asemenea cadouri s-au făcut destul de des. Mergeți să luați o gustare în tavernă, puteți comanda un litru, un alt vin și acestea sunt deja al treilea prezent. Pe scurt, ne-au lipit fratele, adică sora, nemilos.

Kaifolonia, sfat de la turismul ella_pyhova

Și, în final, am fost lovit de un tur al orașului, după care am decis fără echivoc că acesta este unul dintre cele mai bune locuri pentru a vă relaxa pe o rază de trei mii de kilometri de casa noastră.

În ceea ce privește excursia, există patru opțiuni posibile. Primul este de a profita de oferta tour-operatorului, care te-a adus la acest basm. euro pe persoană Șaizeci de bot, pyatidesyatimestny (sau cam asa ceva) de transport cu autobuzul turistic timp de opt ore (ghidurile și șoferi, prea, ore de lucru fixe), la un loc simbolic al insulei și masa de prânz, pe cheltuiala ta. Desigur, la fiecare oprire au ieșit cincizeci, au intrat cincizeci. Dacă cineva întârzie, așteptăm.

A doua opțiune este de a rezerva o excursie într-o agenție de turism. Binecuvântarea lor pe strada centrală a satului în care am trăit, deja câteva bucăți. Pro - prețul scade drastic la douăzeci și opt de euro fără a pierde confortul, iar numărul de locuri vizitate dintr-un motiv oarecare crește. Cons - excursie se concentrează pe turiștii vorbitori de engleză, care sunt, de asemenea, mulți. Să spunem doar că pe această insulă există o majoritate covârșitoare.

Opțiunea trei, cea mai bună. Închiriați o mașină și conduceți-vă în jurul insulei. Costul chiriei în regiunea de patruzeci de euro pe zi, plus un bonus sub forma unei zile libere patra, benzina - 1,70.

Și a patra opțiune, un compromis. Am fugit în el, și în sensul literal al cuvântului, destul de accidental. În supermarket. Cumpărau chefir (da, în Grecia, totul este acolo), ne-am întâlnit cu un fost compatriot care a trăit în Kefalonia de mulți ani. Și de la el a venit chiar propunerea, pe care nu am putut să o refuzăm. Pentru aceiasi bani ca si operatorul nostru turistic, el sa angajat sa organizeze o excursie individuala in jurul insulei. N-da, am uitat să spun că erau patru dintre noi. Acestea sunt copiii noștri. Dar, deoarece sunt deja capabili de noi din punct de vedere legal, ei au trăit separat de noi într-un alt hotel și nu ne-au deranjat deloc. Ei bine, la fel ca noi, sunt. Dar ne-am folosit pentru excursie. Fără o inimă răsucire, pot spune - turneul a fost magnific. Am urcat în cele mai inaccesibile și frumoase locuri, ne-am oprit la toate platformele de vizionare, am mâncat, am băut și am scăldat când a apărut dorința și am văzut mult mai mult decât într-un tur de clasă clasică. Ziua a început pentru noi la opt dimineața și sa încheiat mai aproape de miezul nopții și a fost cea mai bună zi petrecută pe insulă. Apropo, am salvat toate contactele pentru descendenți și le pot da în mâini bune.

Și apoi vă voi spune câteva lucruri despre locurile pe care le-am vizitat, ei bine, și trebuie să decideți dacă insula este atenția dumneavoastră. Voi începe cu capitala insulei Argostoli. Așa arată de la o vedere a păsărilor.

Nu departe de mânăstirea Sf. Gerasimus există două atracții naturale ale insulei - peștera Dragoratti și Lacul Melissani. În ceea ce privește peșteră, atunci nimic special, suntem mai interesante pentru a vedea. Dar lacul nu este doar frumos, este uimitor. Multe legende și mistere sunt legate de acest loc. Vechii greci au considerat că acesta este locul unde nimfele se găsesc. În peșteră există un lac care sa înecat în cutremur. De atunci, razele soarelui, care intră în interiorul și refractară în coloana de apă a lacului de peșteră, îi dau o culoare neobișnuită.