Odihnă în Moscova comentarii de turiști

Moscova este unul dintre cele mai frumoase orașe în care am vizitat, cu toate acestea este cel mai agitat, zgomotos. În primele minute ale șederii mele în capitala rusă, am fost speriată de traficul pe drumuri. Nu am văzut multe mașini. Era dimineață, zi a săptămânii, toate într-o grabă, care în cazul în care, mașinile sunete atemporale signalyaschih, mulțimi pe treceri de pietoni, grăbindu-se pe undeva, gata de a transporta reciproc, dacă numai să traverseze rapid drumul, e tot atât de speriat și, în același timp, fascinat.

Trecând prin oraș, am observat că Moscova este un oraș ciudat în ceea ce privește clădirile, casele, centrele comerciale. Surprins de faptul că între vechile clădiri arhitecturale se pot opri, un centru de afaceri modern, nou construit, care pare, în opinia mea, ciudat. În general, dacă vorbim despre clădirile Moscovei, atunci nu am observat nimic, bineînțeles că este reconstruit, dar unde fără ea?

Am venit la Moscova pentru plimbări, de dragul atracțiilor, am vrut să vizitez și să văd acele locuri pe care le-am văzut doar pe imagini sau pe televizor. În primul rând, a fost Piața Roșie. Judecând după modul în care a fost prezentată la televizor, mi sa părut puțin diferită. În Piața Roșie, există întotdeauna o mulțime de turiști, din cauza căruia era imposibil să faci o fotografie normală, în mod constant cineva a stricat împușcat, intră în ea. În general, nu am avut nici o admirație pentru a vizita piața principală a țării, dar m-am bucurat că am vizitat-o ​​acolo.

Elena Mikhaylenko

Evangelina

Recent s-au întors de la Kaluga la Moscova de-a lungul autostrăzii Kiev și în față au văzut o congestie mare de mașini. La început, gândi accidentul. Dar, de fapt, a fost o întoarcere pe vrăbii în "împărăția Berendevo". Se pare că locul este destul de popular, mai ales în rândul copiilor. De ce nu am auzit încă despre asta?

Odihnă în Moscova comentarii de turiști

Ce este acest "regat Berendevo"? La început am crezut că era o clonă a parcului tematic cu același nume, în vecinătatea orașului Sochi. Dar nu sa dovedit deloc. Lângă Moscova "regatul Berendeevo" este semnificativ diferit de fratele său de pe litoral. Aș spune chiar că este mult mai bine. Pentru mine, acest parc a amintit chiar ceva despre "Whale Quay" din Zyuratkul (care, din păcate, a fost totuși demolat). Am fost într-un adevărat oraș de basm și complet gratuit. Pentru noi înșine, "împărăția lui Berendevo" au fost botezate Disneyland-ul rusesc. Este foarte frumos aici. Dar există mai multe nuanțe.

Evangelina

Recent, destul de accidental, am vizitat una dintre minunile regiunii Moscova - Piramida Istra. Sincer, el nu a auzit-o deloc, și numai după vizita a început să se intereseze puțin de piramidele rusești. Ele sunt radical diferite de cele egiptene (destul de norocoase pentru a le vizita), dar cu siguranță demne de atenție. Prin urmare, dacă vă aflați "întâmplător" pe cel de-al 38-lea kilometru al autostrăzii Novorizhskoe, răsuciți puțin într-o parte și mergeți în acest miracol modern. Exact nu regretați.

Odihnă în Moscova comentarii de turiști

Toate piramidele Foamei sunt energice, iar Istra nu este o excepție. Din drum păreau gri și rece, când am intrat, am văzut că piramida strălucea. Ea radiază o căldură inexplicabilă, a devenit atât de confortabilă odată. Oamenii de știință, în general, au efectuat niște cercetări și au demonstrat că o coloană imensă de ioni se ridică deasupra acestui "miracol" lângă Moscova.

Oksana25

Toți, dintr-un anumit motiv, rămân în extazul sălbatic de la Petru, iar cu mine era din contră. Petru mi-a plăcut cu adevărat, dar totuși el își presează aurul fără sfârșit și vremea tulbure. Din Moscova, am doar amintiri pozitive. Poate pentru că eram la Moscova în vară și la Sankt-Petersburg primăvara. În general, la Moscova, destul de des, de vreme ce zbor să mă odihnesc mai ales din Moscova. Dar șederea pe aeroportul Moscova timp de trei ore nu merită să fie descrisă.

La Moscova, a mers o săptămână cu un coleg de clasă. Am rămas cu vărul meu și ea a fost cu fratele ei. Dar toată ziua am mers împreună. Se întâlnea pe ramura verde a metroului și se duse spre centru. Okhotny rând ma captivat, a mers acolo aproape în fiecare zi. Este doar un paradis pentru un shopaholic. Mai ales pentru cineva care locuiește într-un oraș provincial, dar este foarte dornic să citească reviste pline de farmec. De obicei, am luat masa la Curtea Food din Okhotny Ryad. Îmi place să mănânc mai puțin decât să încerc lucruri frumoase, așa că mi-a fost suficient să mănânc o bucată de pizza sau ceva de la Mac la cină.

Într-o zi am petrecut complet în galeria Tretyakov. Am fost complet extatic. Îmi place foarte mult munca Wanderers. Nu sunt impresionate doar holul cu icoanele, ei mă apucă de dor.

În ultima zi aveau de gând să meargă la VDNKh, dar o ploaie torențială a trecut, și am petrecut o jumătate de zi în Letual și o jumătate de zi am cumpărat valize la domiciliu.

Mi-a plăcut pubul irlandez pe strada Bolotnaya, impresionat de prețuri. Bere pentru 12 dolari - e misto.

Olga27

Faptul că Moscova nu doarme niciodată, am înțeles din primul pas făcut în acest oraș. Trenul nostru a venit noaptea, totuși, când am ajuns la piața de trei stații, am văzut o mișcare pe care nu o puteți găsi în alte orașe.

În general, este foarte trist că primul lucru pe care îl vedeți când veniți la Moscova este zona a trei stații. Clădirile sunt frumoase, nu voi spune nimic, dar locul însuși este atât de murdar încât devine dezgustător. Oamenii ciudați, toată lumea strigă, se rătăcește, mulți oameni de naționalitate ne-rusă, care se țin de dumneavoastră cu propuneri diferite. Într-un cuvânt - murdărie. Chiar și ofensiv, toate acestea distrug impresia generală a capitalului.

Odihnă în Moscova comentarii de turiști

Locul meu preferat în Moscova este Arbat. În acest sens, nu sunt deosebit de original, dar m-am îndrăgostit de această stradă la prima vedere. Mai presus de toate, mă atrage că acolo puteți întâlni atât de mulți oameni diferiți. Îmi amintesc cum au ascultat mai întâi un tânăr care a recitat perfect poezia lui Serghei Yesenin și, după ce a făcut doar câțiva pași, a făcut o adevărată mini-reprezentare a motociclistilor. Ca și cum nu umblați pe stradă, ci vă deplasați în timp și spațiu: aici este un oraș provincial sovietic, dar elemente din cartierele întunecate ale gangsterilor din New York. Arbat a fost atât de divers în memoria mea.

Elena Mikhaylenko

Fiecare locuitor al Rusiei visează să viziteze Moscova, pentru că acesta este un vechi oraș rusesc și, de asemenea, capitala maiestuoasă a statului. Turismul este, de asemenea, foarte popular cu turiștii străini care vin aici pentru a se familiariza cu cultura rusă și pentru a vedea locuri interesante și interesante.

De la un acces ușor Odintsovo la stația „Victory Park“, pe autobuz, dar călătoria fiecare mod, la momentul costa 50 de ruble, iar pentru studenți este o sumă decentă, așa că am folosit serviciile trenurilor urbane, în cazul în care costul călătoriei la stația de „Fili“ metrou a fost doar 17 ruble.

Odihnă în Moscova comentarii de turiști

Desigur, în primul rând, ne-am dus la Piața Roșie, și așa cum ne-am odihnit la Moscova cu ocazia sărbătorilor de Anul Nou, suntem lovit de luxul de cea mai renumită zonă a Rusiei, deoarece fiecare monument de arhitectură iese în evidență pe un fond albastru și cerul de seară, și acolo a fost de Crăciun în mijlocul pieței copac și patinoar.

aq1_80

Moscova este un oraș foarte zgomotos și plin de viață. Această opinie este formată de orice turist care vine în capitala Patriei noastre. Cel mai adesea în Moscova ne aflăm pe drumul de la punctul A la punctul B, unde piatra albă apare ca punct de transplant. În acest caz, cunoștința noastră cu orașul este limitată la gara, aeroportul și metroul sau autobuzul care le leagă.

Cea mai populară și singura modalitate sigură de a ajunge în oraș de la aeroport, ocolind blocările sale uimitoare de trafic, este Aeroexpress. Pe drum, petrece intre 30 si 45 de minute, in functie de aeroport si ajunge la una din statiile de tren din centrul Moscovei. Tariful este de 320 de ruble. Dacă aveți o mulțime de timp, puteți pleca pentru 30 de ruble într-un autobuz urban. Durata călătoriei către cea mai apropiată stație de metrou va fi de la 40 de minute până la infinit, în funcție de situația traficului.

Moscova nu este doar capitala Rusiei. Este, de asemenea, un oraș care umple inimile tuturor rușilor care l-au vizitat cu un sentiment de mândrie pentru patria lor. Piața Roșie a Moscovei este un loc pentru pelerinajul tuturor turiștilor din întreaga Rusie. Astăzi, aici nu merg atât de mult să viziteze Mausoleul Lenin, care este mai degrabă doar unul dintre elementele întregului complex arhitectural al Kremlinului. În timpul iernii, aceștia vin la Piața Roșie pentru a schia pe patinoarul principal al țării la GUM. În vara - doar pentru a fi fotografiat pe fundalul Kremlinului și a Catedralei Sf. Vasile.

Din Piața Roșie, traseul de excursii rulează, de regulă, de-a lungul străzii Tverskaya, în fața Dumei de Stat către Pushkin Square. Câteva fotografii pe fundalul monumentului poetului, precum și primul McDonald's rusesc și se deplasează mai departe de-a lungul bulevardului Tverskoi spre Arbat.

Arbat astăzi nu este același lucru ca și recent. artiști și muzicieni gratuite de aici au dispărut treptat, dar a inflorit ramuri ale băncilor și magazine de bijuterii de rețea, depășind chiar și cele mai vechi timpuri este situat pe strada de magazine de suveniruri.

Pentru fanii istoriei, puteți recomanda și o excursie la VDNH. Astăzi, doar unele pavilioane conservate ale celui mai mare centru expozițional din țară, folosit în cea mai mare parte ca platforme de tranzacționare, seamănă cu mult de numirea acestui loc. Cu toate acestea, spiritul trecutului sovietic este păstrat aici și nostalgia vă este asigurată.

Veronika D

Probabil că Moscova a scris atât de mult încât nu veți fi surprins de povestiri despre el, dar voi încerca în continuare. Am fost în acest oraș o singură dată, deși rudele noastre trăiesc acolo. De fapt, cum am ajuns acolo. Și mama mi-a adus acolo în timpul Uniunii Sovietice.

În acele zile am avut vreo opt ani, poate nouă. Ce am făcut acolo? Ha, e foarte simplu. Faptul este că în vremurile sovietice totul era într-un deficit teribil, dar la Moscova era posibil să cumperi dacă nu toate, apoi practic totul, de la dulciuri delicioase la cosmetice de elită.

După cum ați înțeles deja bomboanele ma interesat, iar cosmeticele sunt mai degrabă o mamă. La acea vârstă, am fost atras de cosmetice numai ca un obiect care ar putea fi mirosit (cosmeticele scumpe aveau o aromă foarte plăcută și era imposibil să mă tragă din acest exercițiu chiar în spatele urechilor mele).

Atunci am încercat adevăratul gust fantomă, pe care nu l-am întâlnit niciodată. Îmi amintesc, de asemenea, lapte incredibil de delicios în saci de hârtie, se poate bea pe termen nelimitat. Marmelada sub formă de felii de portocale, acest lucru în magazinele noastre nu a fost de a vedea.

Piața roșie uriașă și, bineînțeles, metroul. Metroul este, în general, un subiect separat. Mergând acolo, mi-am imaginat că mergeam într-o călătorie prin orașul subteran și am fost sigur că am un prinț frumos așteptând la capătul tunelului.

Părerea mea sa dovedit a fi oarecum haotică, dar cu toate aceste lucruri delicioase și plăcute din toate punctele de vedere, asociază un gigantic și neapropozabil pentru unii, Moscova.