Vânt în cap

De ce președintele Grupului IBS Anatoly Karachinsky preferă iahturile de navigație la un iaht cu motor la modă.

Ați putea fi, de asemenea, interesat

Mă bucur să înot să nu interzică: cele mai bune iahturi de la expoziția din Monaco

Vânt în cap
Yacht pe baterii: participantul la lista Forbes Oleg Burlakov construiește o barcă cu energie alternativă

Fluierul tuturor la șantierul naval: cum să alegeți primul dvs. iaht

Lecții de mare: principiile de yachting care ajută în viață și în afaceri

Goldman Sachs a luat înapoi fostul iaht Usmanov

Spre vânt: cele mai bune iahturi din lume, închiriate

Dacă lucrurile merg mai rău decât acum, șansele de a câștiga sunt în creștere: de ce să folosiți experiența de iahturi este utilă nu numai în mare

Vânt în cap
Potopul lui Potanin: om de afaceri se poate împărți cu Anastasia și rămâne cu Barbara

După cum știți, trăim într-o lume de volatilitate puternică. Trebuie să mă gândesc mereu la afaceri, dacă nu doar nu dorm. Tot timpul se învârte ceva în capul meu. Dar știu sigur că atunci când intru în barcă, iau roata, apoi într-o secundă totul va fi "fugit". Numai pânza va rămâne. Un iaht de navigație este o luptă neîntreruptă împotriva eului, a elementelor și a rivalilor. Pe malul mării vă întoarceți cu un creier curat, și apar întrebări despre afaceri și sunt decise în mod diferit.

A meritat foarte mult pentru acele vremuri - aproximativ 3000 de dolari, dar am aprins instantaneu. Am convins prietenul meu și am mers în Grecia cu soțiile și copiii noștri. Maestrul sportului Mihail Petriga și Volodya Gulyants, amator din echipă, supravegheau călătoria. Am plecat de la Atena la Ciclade, două zile de chelie, iar al treilea a început o furtună. Am ancorat la prima insulă. Deoarece în a șaptea zi trebuia să venim la Atena, am decis să ne lăsăm soțiile și copiii pe țărm - așteptăm feribotul și să ne întoarcem cu vele. Nu putem să ne descurcăm? Primul ceas a fost groaznic: barca a pus vântul aproape ca un catarg pe apă. Am prins un mesaj la radio: în piața noastră furtuna este de opt puncte, nouă sunt în așteptare, nimeni nu poate merge nicăieri. Când am ajuns seara la Insula Hydra, oamenii care ne-au întâlnit pe mal au învârtit un deget la templu. Și mi-a plăcut groaznic botezul de foc! Tocmai mi-am dat seama că trebuie să te pregătești pentru astfel de aventuri.

La început, mi sa părut că în curse a trebuit să lupți pentru locuri, să câștigi prin toate mijloacele, să dovedești ceva cuiva. Timp de doi ani am trecut această fervoare. Și doi ani mai târziu nu mi-a păsat cum am terminat. Mai exact, este același lucru pentru mine în timpul cursei și la douăzeci de minute după, când există o "dezbatere". Dar dacă vin brusc ultimul, nu voi fi supărat. De ce persistă în competiția în sporturile profesionale? Pe lângă premii câștigătoare, se deschid noi oportunități. Aproximativ pentru aceeași luptă de afaceri în afaceri. Iar navigația amator, cel puțin pentru mine, este destul de diferită. Viața este într-un mediu care este extrem de confortabil pentru tine, unde unele dintre visele tale devin realitate și ești înconjurat de oameni minunați.

Încă mai joc cu Alexei Krylov, este un tactician în echipa noastră. De obicei stau pe volan. Dar nu pot, ca Lesch, "să simt vântul cu obrazul meu" - este încă pe iahturi de șase ani. Desigur, în tehnica de navigație este foarte important, dar principalul lucru este capacitatea de a se concentra pentru o lungă perioadă de timp. Rase, dacă vorbim despre o anumită distanță, poate dura o oră, jumătate, două. Cel care are cea mai bună concentrare câștigă, care nu se lasă să se relaxeze nici măcar o secundă. Nu pot încă, dar învăț.

Proprietarii de iahturi de navigație pot fi împărțiți în mai multe tipuri de entuziasm. Sunt familiarizat cu cuplul britanic - trebuie să fi fost în 70 de ani, și ei au plecat deja în a patra rundă a lumii. În Europa, America, Australia există mulți astfel de oameni care au visat de propriul lor iaht în toată viața lor, au retras, și-au vândut proprietatea și au cumpărat sau construit o barcă pentru a călători și a trăi pe ea. La bătrânețe, când toate obiectivele sunt atinse, este foarte important să ai o ocupație inspirată. O navă de navigație necesită întotdeauna activitate. Te afli într-un mediu în care trebuie să faci în mod constant ceva, chiar dacă nu cauți aventură, ci doar mergi de la un punct la altul. Aș dori să petrec bătrânețea așa.