Excursie la rezervația naturală din Crimeea lângă Alushta

Uneori, după agitația orașului, vreau să ating povestea sălbatică. De data aceasta am programat o vizită la Rezervația Crimeei, deoarece am fost foarte recomandați de prietenii care călătoresc acolo în fiecare an. Acesta este situat în cea mai populară zonă turistică din Crimeea - pe coasta de sud lângă Alushta, astfel încât oaspeții de la Big Yalta dublu îl recomandă să viziteze.

Achiziționați o excursie

Ne place să mergem pe rutele de excursii în mod independent, deoarece este posibil să economisiți o sumă decentă și să nu fiți legați de alți turiști. Dar de data aceasta am mers cu grupul de excursii. Și pentru asta au existat mai multe motive.

Primul este că este imposibil să ajungeți pe teritoriul rezervației în mod independent. În rezervați se poate face doar cu mașina sau microbuzul, nu există trasee de drumeții și ciclism. În scopul de a conduce masina pe un anumit traseu, va trebui să obțină permisiunea de a intra (acest lucru se poate face până la 12 ore la aproximativ 200 p. Persoana + 300 de ruble pe masina, dar în vacanță nu doresc să-și petreacă prea mult timp pe birocrația) și să plătească pentru serviciile ghidului angajat al rezervei (din păcate, prețul nu era cunoscut). Al doilea motiv pentru vizita de vizitare a obiectivelor turistice a fost că nu îmi place să conduc pe drumuri nefamiliare, mai ales înguste și montane.

Dacă decideți să călătoriți în rezervă pe propria mașină, atunci pe site-ul rezervației din Crimeea puteți alege traseul prin care veți trece.

Soțul meu și cu mine am cumpărat două bilete pentru o excursie la una dintre dragi bunici, care stăteau la Yalta la fiecare pas. În ziua stabilită, am ajuns la locul de adunare al grupului și ne-am bucurat de punctualitatea altor turiști. Pentru călătorie a fost un microbuz, destul de confortabil și cu un aparat de aer condiționat de lucru. Drumul către rezervă a durat aproximativ o oră. Și acum suntem la porțile acestui frumos loc.

De cele mai multe ori am petrecut in autobuz, dar chiar si in acesta exista un aer de munte minunat, bogat in oxigen. La sfarsitul turneului, chiar si capul sau a suferit din suprasolicitarea sa. Avem un ghid minunat care vorbea totul despre rezervă cu dragoste nebună. Și nu a condus turiștii la opriri. Da, și șoferul a fost prins de înțelegere, dacă cineva a fost balansat (drumul este montan), apoi sa oprit și a dat timp să respire timp de 5-10 minute.

Păstrăvul în rezervația Crimeei

Excursie la rezervația naturală din Crimeea lângă Alushta

Prima oprire a fost cultivarea păstrăvului. Un loc minunat, natură, aer curat și iazuri cu pește de înot. Cel mai bun loc pentru relaxare. Pestii sunt foarte mult si sunt impartiti dupa varsta si in functie de marime, plecand de la un iaz cu prajituri. Puteți cumpăra și acest pește, dar numai dacă ați plătit pentru el la intrare. Prin urmare, dacă ați planificat o achiziție, informați grupul care o însoțește înainte de a intra în rezervă. Deși în timpul verii este mai bine să nu faceți acest lucru în căldură. Urcați aproximativ 30-40 de minute. Această fermă a fost construită în 1956 ca un laborator științific sub cerul deschis. În fiecare an, peștii adulți părăsesc iazurile acestei ferme pentru a umple alte râuri și lacuri din Crimeea. Și chiar și acest pește poate fi cumpărat de pe piață, proaspătă în toamnă a fost de 200 de ruble pe kilogram.

Punctul de vedere al rezervației

Din nou, cu cai și mergeți mai departe, ascultând povestea ghidului despre istoria rezervației. Anterior, a fost regale de vânătoare, iar în secolul al XIX-lea, mulți activiști au început să lupte pentru conservarea florei și faunei din acest loc minunat. pășunat mindless pe jajlah, defrișările necontrolate a cauzat multe plante la dispariție, respectiv, și fauna, de asemenea, a suferit de la ea. Și la mijlocul secolului al XIX-lea aceste locuri au devenit rezervate. Ceea ce este surprinzător, că fiecare guvern, pe care le deține, nu a desființat statutul de rezervă și a contribuit în continuare la reproducere a speciilor rare și nu „apuca“ o bucată de teren pentru construirea propriului său domeniu.

Excursie la rezervația naturală din Crimeea lângă Alushta

Din nou, sunt convins că numai călugării, unde nu vor trăi, credincioșii adevărați pot să mă ierte pentru blasfemie.

Au trecut mai mult de două ore și am vrut, probabil, din aer curat. Am așezat din nou într-un microbuz și am condus. Gustarea a fost făcută în autobuz, pentru că nu am vrut să-mi petrec timpul în opriri. Am condus pe drumul construit în 1913, foarte îngust. M-am bucurat chiar că nu m-am dus în spatele volanului, pentru că ar fi foarte dificil să plec pentru alte mașini.

Următoarea oprire a fost trecerea Chuchel, de unde am putea admira frumoasele munți din Crimeea. Cu cât am urcat mai sus, aerul a devenit mai curat.

Vedere din Pasul Chucheli

Chioșcul vântului îmi părea cumva îmbrăcăminte și se simțea de parcă ar fi uitat de asta. Dar apoi sa dovedit că în fiecare an este restaurată, dar din cauza vânturilor nebune, toată lucrarea nu se mai întâmplă. Arborul a fost construit în același an ca și ferma păstrăvului.

Aici, bineînțeles, nu este atât de mult ceasul, cât și punctul de vedere al acestuia. Pentru ao descrie în cuvinte este dificilă, este mai bine să privim. Am fost norocoși cu vremea, pentru că nu era un nor în cer și ne-am putea bucura de vedere. Asigurați-vă că vă luați bluzele, deoarece vântul este rece aici.

Vedere din pergolele vânturilor

Din acest loc a început deja coborârea drumului montan, am vizitat piatra roșie din piatră și cheile Uch-Kosh. Punctele de vedere ale platformelor de observare din aceste locuri se deschid pur și simplu uluitoare, în principiu, precum și pe tot parcursul excursiei.

Impresiile excursiei au fost cele mai bune. regret doar că nu avem binoclu, ca și alți turiști, înarmați cu această optică, au putut vedea cerb, căprior și alți locuitori ai munților din Crimeea. Prin următoarea călătorie vom cumpăra, dar cu siguranță va fi, nu mă îndoiesc. În acest loc puteți merge un număr infinit de ori și există întotdeauna ceva de văzut și de văzut.

Link-uri utile

Hoteluri în Yalta

Hoteluri în Sevastopol

Hoteluri în Crimea: comentarii și rezervări