Cartea Recenzii Dream Catcher

Dream catcher Stephen King

Și din nou, dragul meu Stevie. Poate că este timpul să-mi lega deja acest gunoi nesănătoase, deoarece admira lucrările regelui I la nesfârșit, dar să spun ceva nou de fiecare dată din ce în ce în ce mai dificilă, pe măsură ce asculta urlete meu entuziast toate plictisitoare. Curând am dokachus la punctul în care comentariul meu ar fi ceva de genul: „Aceasta carte este pur și simplu nerealist rece, pentru că îmi place Stevie A Stevie Îmi place, pentru că este imposibil să se răcească Vă mulțumesc pentru atenție se vedea în curând !!!!“ La urma urmei, cum ar fi timpul și din nou (și cu siguranță nu două), am spus că eu ador regele pentru modul în care el scrie. Se simte ca unchiul ăla mă cunoaște ca pe un fulg. Și printre altele, Dl. Know-Ce-pentru-ta-string-Soul-pull o face atât de mult încât eu cred în toate aceste Henk-spumă, și fă-o în mod necondiționat și cu mare plăcere.

Această lucrare aș pune pe raft undeva între "It" și "Tomminker". "Ea" - pentru că m-am îndrăgostit de modul în care Stephenul originar și gustos folosește povestirile din eroii lui din copilărie. Și această frumoasă perioadă de viață a Beaver, Pete, Henry și Jonesy, apropo, a trecut în același loc ca și copilăria membrilor Clubului Loserilor (PENNIVAYZ ALIVE!). Sincer, datorită "Hunterului", am dorit să-l apuc din nou, dar așa cum am spus într-un film celebru - "Ne vom întâlni din nou, dar nu acum ... Nu chiar acum".
"Tomminkores" - pentru că povestea se referă și la extratereștri. Adevărat, ideea de "Hunter" va fi mai interesantă, iar complotul este mult mai dinamic. "Tomminker", în principiu, diferă și în ideea nestandardizată pe tema extratereștrilor din spațiu, dar, pentru gustul meu, cu siguranță inferioară vinovăției versiunii mele de astăzi.

Singurul lucru pe care nu l-am înțeles destul de bine, așa că era și în acest mic drogat dependent cu adevăratul Dream Catcher. Indiferent dacă am pierdut ceva sau nu este pentru mintea medie, așa cum spunea bunicul meu. În orice caz, voi citi din nou această carte cu mare bucurie (și, cel mai probabil, de data aceasta în original) încă o dată în viitor și, probabil, chiar atunci adevărul se va deschide pentru mine în toată gloria sa.

Eu cer ajutorul din hol.))) Am terminat de citit, în ciuda cuvântului cu litera I.)
Nu este deosebit de impresionat, cu excepția capitolelor, atunci când sunt copii și un astfel de Derry. Apeluri - știi - ce.)

Dar asta nu am înțeles deloc. Sa repetat de mai multe ori că, dacă Jonesy ar fi tras încă un copac, atunci nu s-ar fi întâmplat nimic. Dar, după ce toată mătușa grasă, în care prietenii lui s-au prăbușit, a fost deja infectată și "a stors" larva. Ie procesul ar fi trecut la fel. Sau lipsesc ceva?

În general, un an mai târziu o voi citi. Fiindcă unele dintre cele mai neînțelese din toate cărțile lui s-au dovedit a fi pentru mine.

1 Ca

@neveroff. Am înțeles despre ce vorbeați, când l-am citit și eu, am observat-o și am fost amânată în amintirea mea. Numai se spune ceva diferit, ceva de genul - această lovitură ar fi putut să-i salveze pe toți. Despre Beaver, totul este clar, dar cu privire la Pete - o întrebare mare în forma acelei mătuși foarte grase. În momentul de față nu pot contesta nimic. Pot spune doar că voi reciti cu siguranță cartea, dar nu sunt sigur că într-un an))

0 Ca

@nikfrock. "an" este condițional, așa că, în timp, spune. Pentru că este păcat că nu am înțeles cartea. Bineînțeles, eram deranjat în acest roman de căpitanul american, dar vreau să-l rezolv.

0 Ca

Dream catcher Stephen King

E greu să te gândești la ceva nou despre extratereștri și despre invazia lor pe Pământ. Și King nu a încercat să reinventeze roata. Dimpotrivă, el a luat pentru baza romanului său povestea cea mai atipică despre bărbații gri. Crede-mă, toți deja știți asta. Dar aceasta este doar la prima vedere. De fapt, totul este mult mai complicat și mai multiplu. Și, ca întotdeauna, cu regele, o poveste cu adevărat unică se face prin personaje. Patru prieteni din copilărie: Henry, Jonesy, Pete și Beaver, care, după ce au crescut, nu au pierdut contactul cu ceilalți. Și al cincilea lor prieten, "ceasul lor de stele", "capcanul viselor" lor - Duddits. Relația lor este cel mai strălucit punct din carte. Atât de strălucitoare încât luminează întregul întuneric al invaziei extraterestre: cu bayronul, cu dihorii și cu tot felul de detalii imparțiale și influențele lor asupra corpului uman. Henry a spus că este imposibil să fii lângă Duddits și să nu cedezi farmecul lui. Deci eu, citesc momentele cu el, nu am putut ascunde un zâmbet. Totuși, King a fost întotdeauna faimos pentru capacitatea sa de a crea personaje care nu pot lăsa cititorul indiferent. Și apoi nu a schimbat asta pentru el însuși.

P.S. Uneori am o întrebare de a alege marcaje. Pentru "Dream Catcher", am ales un marcaj de la Scooby Doo. Și cum am fost surprins că acest desen animat are propriul său și nu un rol mic în această carte. Doar un lucru amuzant, care este interesant doar pentru mine.

Dream catcher Stephen King

Această carte nu este pentru fecioarele tremurânde și pentru tinerii rafinați. Pentru că totul este greu aici: un partener prin intermediul unui partener, nu doar vânturile care încep, este o dărâmare și o temă a alcoolismului.

Daca astepti ceva frumos din cartea despre extraterestri in stilul filmului "Alien" sau "Aliens from mansarda" (unde sunt intr-adevar mila in sine), atunci va voi suparati - acest lucru nu se va intampla! Nici măcar oamenii verzi nu vor saluta pământeni. În "The Catcher of Dreams", acestea sunt creaturi oribile și înfricoșătoare, iar procesul de răspândire nu pot să-l descriu nici măcar dezgustător.

Și deși această carte nu va fi preferată de mine cu Regele. Dar! Căci ce spun eu vă mulțumesc:
1. Îmi place foarte mult modul în care regele prezintă și dezvăluie tema prieteniei. Și în această lucrare există o prietenie, purtată de-a lungul anilor.
2. Dragă și deja iubit Derry și mențiunea "It", un pic ponastolgirovala.

P.S. asocierile mele cu cartea: Scooby-Doo, mucegai și telepatie. Am totul. O să fiu tratată de alte cărți, excursia este schizofrenie intergalactică.

Dream catcher Stephen King

Nu am reținut regele acum 10 ani - din momentul în care am citit Langolierii și mi-a fost frică să dorm pentru o săptămână (cine ar citi, înțelege). Nu sunt un mare fan al lui, și nu sunt un fan al filmelor de groază, în principiu, dar am decis să-mi gâfâie nervii în mobul flash.

De asemenea, nu regret. În centru - patru prieteni apropiați, du-te la vânătoarea anuală tradițională și vlipshih în probleme asociate cu invazia de „omuleti verzi“. Unul dintre ei a fost pe cale de a trage pentru a se pierde în pădure Hunter, acest lucru invită câteva strannovatistogo le imperecheze la cabana, potchivaet un ceai si supe. În general, aici începe doar zhestkach ... Produsul este unic se potrivește în tema „străini“, „groază“, „mistic“, „creier-si-curaj-on-the-perete și tavan“ ... Dar cei care rezervă îmbibați sunt de acord că ea, în principiu, despre prietenia altruistă, asistența reciprocă, devotamentul și bunătatea. Și, de asemenea, că uitarea unui prieten nu este bună. Dar dacă un prieten este bun și iubitor, el va înțelege și ierta totul :)

O poveste foarte ciudată și o atmosferă - Personal, am constant în capul meu, au existat unele imagini suprarealiste LSDeshnye din filme vosmidesyatyh anilor nouăzeci, o simbioză de groază și paranoia Ridley Scott și Stanley Kubrick.

"Dream catcher" este cu siguranta un amator. Dar dacă există timp și dorință de a citi ceva voluminos, teribil și cu sens - sunteți bineveniți.

Dream catcher Stephen King

Nu toți cititorii regelui iubesc această carte, dar mi sa părut bine.
Imediat pe adaptarea filmului: în multe privințe, nu este rău, dar finalul este diferit de carte pentru mai rău.

Temă, cum ar fi, popular (și grațios) - invazia străinilor. Dar, de la bun început, "Catcher" diferă în mod favorabil de alte lucrări despre extratereștri prin faptul că începe o poveste care nu pare să-i privească și nu le intră; Nu știam deloc că vor exista străini până nu vor apărea. Patru prieteni se duc să se odihnească într-o cabană de vânătoare într-o pădure acoperită de zăpadă. Din pădure, îi vine o persoană ciudată, cu care sa întâmplat ceva rău.

Aceste evenimente inițiale sunt partea mea preferată a cărții. Modul în care personajele - oamenii obișnuiți, care se caracterizează prin bunătate, încearcă să-i ajute pe persoana pe care o întâlnesc, îi fac să-i iubească mai mult. Iar când au început să înțeleagă că ceva e în neregulă cu el, să adune această cunoaștere prin puzzle-uri și presupuneri - a devenit înspăimântător. Și foarte, foarte interesant. Atmosfera pădurii înghețate, animalele care apar, amenințarea față de eroi - toate acestea sunt percepute foarte viu.

Din a doua jumătate a cărții există o confruntare mai globală între militari și străini. Din păcate, multe dintre personajele militare par să fie greu, s-ar putea să spui, "soldați" care se grăbesc să tragă inamicul, fără să înțeleagă cu adevărat situația. dar într-o situație în care pericolul amenință întregul Pământ, chiar și o astfel de cruzime poate fi parțial justificată.