Recenzii despre baskervilles caine de carte

Alexander Sergeevich Bordukov este un actor de teatru, regizor, regizor și maestru al dublării.

Vocea lui "vorbesc" o varietate de audiobook, "Madame Bovary" lui Flaubert "Sherlock Holmes" Sir Arthur Conan Doyle, "Varzà and Kings" de O. Henry, și sute de alte capodopere ale literaturii.

Foarte interesantă personalitate. Orice cititor invizibil este foarte greu să devii dependent de audiobook-uri. De fiecare data cand se pare ca ceva nu suna bine, nu exista accent, nu acele emotii. Se pare că o parte din lucrare este pierdută cu o voce ciudată. Și o parte foarte importantă. Dar în Bordukov totul este diferit. Cu el, vă scufundați în carte și trăiți ca un vis strălucitor, ca și viața voastră, ca ceva foarte real.

P.S. Nu pot să mă opresc la un "dar". Această lucrare, exprimată de A.S. Bordukov, pe care l-am ascultat la asbook.net, a fost creat de traducerea lui Eugenia Lomikovskaya deja în 1902. Experții spun că traducerea a fost făcută foarte dur și grav. Sincer, nu ma afectat prea mult. Dar, brusc, pentru unii oameni această nuanță va fi semnificativă.

În această după-amiază, rătăcind pentru eroii cărții despre dragoste și revoluție, seara dorea să-mi dea pe Arthur Conan Doyle, pe care l-am adorat odată. De fapt, o dată în timp imemoral, am citit deja această carte, ceea ce nu este surprinzător, povestea este foarte populară și merită. Cu toate acestea, vă voi prezenta o carte în formă completă.

Parcela. Pentru Sherlock Holmes ajutor transformă Sir Henry Baskerville. Baronet tânăr, care a primit doar o moștenire de Baskerville Hall, împreună cu toate portretele de familie (care este importantă) și, desigur, cu inimitabil lui Barrymore: „fulgi de ovăz, domnule!“. El se referă la dl Sherlock Holmes, cu o problemă neobișnuită - de data aceasta aveți nevoie pentru a prinde un obicei penal, familie, legenda fantoma. Dar este ceva ce se poate opri geniul Holmes, chiar dacă este însuși diavolul?

Despre personalitatea lui Sherlock, poți scrie fără sfârșit. E interesant, interesant. Geniul capacității sale de a gândi este imposibil de negat, el îndepărtează cu exactitate detaliile, știind cum să distingă principalele. Cred că cheia observării sale este următoarea: Holmes vede, pentru că știe unde să se uite. Chiar și în momentele cele mai interesante, el rămâne concentrat. Proprietate înfricoșătoare. Cel puțin nu este disponibil pentru mine chiar și în cele mai sălbatice vise.

O altă caracteristică uimitoare a Holmes, este abilitatea de a se desprinde de problema pe care este imposibil de a face ceva în acest moment. Și, de altfel, în cele mai multe cazuri, este de asemenea posibil pentru mine, și am aflat că era dl Holmes, pentru citirea vârstei ofertei sale, și re-citit mai mult decât o dată. Ceea ce am preluat acest Holmes, am înțeles doar că, pentru că re-lectură „câine“ a adus aminte cum mi-a plăcut această caracteristică și imediat amintit o surpriză plăcută pe care m-am găsit în așa ceva câțiva ani în urmă.

Și acum vă rog să-mi dau vioara, si am pus deoparte toată grija cu privire la acest caz, în speranța că vizita de mâine Dr. Mortamera și Sir Henry Baskerville ne va da nouă hrană pentru gândire.

Evil ascunse minunat atunci când l-am recitit acum, eu, desigur, știu cine este cine, pur si simplu sa bucurat narațiunea, dar în urmă cu cincisprezece ani, apreciez pe deplin abilitatea de surpriză Sir Conan Doyle.

Și de data aceasta, precum și prima lectură, este pur și simplu obligată să observe calitățile umane excelente ale lui Watson - noblețea, modestia și loialitatea. În locul lui, cu siguranță, de câteva ori i-aș fi exprimat lui Holmes tot ceea ce mă gândesc la modul în care se ocupa de cel mai apropiat prieten)

Este clar că Doyle este scăldată în material. Această bogăție de detaliu, desen panoramică a mlaștina și locuințele oamenilor primitivi (care, din păcate, nu au fost incluse în versiunea de film otchestvennuyu), ponei mlaștină și bolovani uriașe - toți au spus că Doyle a fost interesat în scris „Dog“.

În ciuda statutului de cult al "câinelui" (este groaznic să mă gândesc la numărul de imitări generate de ea), ea ma impresionat mai puțin decât "semnul celor patru". Sunt mai puțini Holmes, mai puțin unitate și mai exotici. Dar ea nu poate lua farmecul și atracția, fiabilitatea și din nou, ceea ce atrage în proza ​​lui Doyle.

Și din nou o mică operă care ne aduce înapoi în vremurile "Etude". Finalizarea cu succes a cazului (și a câtorva altele), eroii noștri marchează o excursie în "Huguenots" cu de Reszke. Polonez polonez din Imperiul Rus.

Un lucru ma tristete - de ce a facut-o pe Doyle sa o trateze pe Mary Watson?

"Nimic nu este atât de înșelător, cât și de fapte prea evidente. "

După ce ați dobândit un capital solid, vă faceți dușmani fatali. A fost cu acest adevăr amar că Sir Charles Baskerville, care a făcut o avere în Africa de Sud și sa stabilit în Baskerville Hall, trebuia să se cunoască. În timpul unei plimbări sere plăcute de-a lungul aleii, el moare brusc, lăsând în urmă un milion de lire. Cine e vina? - sănătate precară sau intenția rea ​​a cuiva? Odată ce citim detectivul - în mod clar cel de-al doilea. În plus, aproape de corp a arătat semne de un câine imens, și Legenda spune ca un monstru ca un câine urmărit, urmărit și va urmări Baskervilles genul. Bani și averea merg la Henry Baskerville, care imediat după sosirea sa la Londra, pantofii încep să dispară. Evident, atacatorul sau binefacator (un tip cu barbă, care se uită la fiecare pas moștenitor) a calculat că, fără pantofi Sir Henry nu va fi capabil să meargă la Baskerville Hall, dar el este determinat să fie în cuib de familie, vin ceea ce este plecat. Și aici el este la fața locului ... Cu toate acestea, nu voi retell toată lumea o poveste bine-cunoscut. Mă voi opri în momentul povestirii, când Sherlock Holmes, urmărit de Dr. Watson în mlaștini, este deja gata să explice esența a tot ce se întâmplă. Deci, mă voi pune în locul lui Watson și mă voi gândi la ce concluzii cititorul ar fi putut să citească povestea înainte de acest moment crucial. Cine se află în spatele morții lui Sir Charles, care vânează pe Sir Henry? Deci ...

Poți, după ce ai citit doar 2 cărți și te-ai uitat la mai multe serii ale seriei, să te numești un fan al lui Sherlock Holmes? Sper că da. Pentru că sunt un fan al lui Sherlock și acum că am terminat să citesc această carte, am o pauză specifică, pentru că nu am mai multe cărți despre Sherlock

Acum sunt într-o astfel de situație încât este dificil pentru mine să spun în cuvinte cum mi-a plăcut această carte. Tot ce pot spune este că nu pot spune nimic rău despre carte, rămân doar amintiri bune despre asta!

În această carte, Sherlock Holmes și Doctor Watson (Watson) investighează cauza mistică a Baskervilles. Blestemul, care de mult a fost zvonit, a început din nou să acționeze? La urma urmei, crima lui Charles Baskerville nu a fost complet clară. Ce este asta? Cazuri ale diavolului, sau este lucrarea omului? Așa trebuie să se ocupe Sherlock Holmes și Doctor Watson, care joacă un rol important în această lucrare.

Acum chiar trebuie să încep să citesc o altă carte grozavă, pentru că va trebui să aștept eliberarea altor cărți de la editura AST. Între timp, sherlock-ul din cap îmi țipă să alerg și să urmăresc spectacolul pe Internet

În legendele engleze există o legendă despre un câine negru uriaș care este un om înaintea morții. O astfel de credință este încă păstrată în lumea vorbitoare de limba engleză, ceea ce face oamenii tremure înainte de câini cu corbul de păr. Această poveste și a decis să ia Arthur Conan Doyle, Sherlock Holmes a reînviat opt ​​ani după căderea de la Rayhenbahskogo cascada. La momentul scrierii „Hound a Baskervilles“ afirma fără echivoc posibilitatea mântuirii de detectiv nu este necesară, pentru că evenimentele se mișcă până la incidentul trist. Cititorul va fi bucuros să se întoarcă la monitorizarea progresului gândirii deductive, deși este în această carte, Doyle nu mai încearcă să dovedească loialitatea absolută face constatări Holmes, deoarece orice situație poate fi schimbată cu ușurință, stabilind scena pentru un detectiv la un impas.

Holmes rar transformat, lăsând problema la cap, situată undeva la Londra latrine sau teren de netrecut, preferând să mediteze într-un apartament confortabil pe Baker Street. Doyle anterior nu a permis Dr. Watson să ia inițiativa în anchetă, limitată bătaie de joc deducere militar veteran a cărui ingeniozitate a fost întotdeauna pusă la îndoială, dar al cărui talent literar permis Doyle să-l facă un prim narator, prin care lumea a aflat despre existența lui Sherlock Holmes și abilitățile sale proceduri fine în cele mai dificile cazuri, deși asociate mai mult cu practica privata pentru a determina corect sau greșit în familie în afară. „Hound din Baskervilles“ nu este cu mult diferită de ciclul precedent de povești - de data aceasta un domeniu larg de activitate a fost exact Watson, trimis să se ocupe de puzzle în loc, atâta timp cât în ​​mod activ Holmes aprins pipa, meditând. Desigur, comportamentul suplimentar al detectivului din Londra ridică doar întrebări bazate pe construcția ilogică a complotului.