Tatyana Mikushina - biografie, cărți, recenzii, citate

Tatiana Nikolaevna Mikushina este o figură publică cunoscută, fondatorul învățăturii filosofice și etice, care are ca scop restaurarea moralității și moralității în societate.

Cărțile au o origine divină și sunt înregistrate de TN. Mikushina, cu ajutorul unei tehnici de meditație specială, în prezența unor ființe foarte spirituale. Timp de zece ani, mai mult de 50 de Ființe ale Luminii și-au dat Epistolele prin intermediul Trimisului lor, Tatyana Nikolaevna, sub formă de discuții și instrucțiuni. Acești mari învățători sunt pe planuri mai subtile ale ființei și sunt cunoscuți de omenire ca Maeștri înălțați sau Lorzi ai Înțelepciunii (Domn al Shambalei)

Fapte interesante

Tatiana Nikolaevna Mikushina este fondatorul învățăturii filosofice și etice care vizează restabilirea moralității în societate. Predarea a fost transmisă prin aceasta de către Maeștrii Omenirii sub formă de discuții sau Epistole.

Această predare acoperă toate aspectele vieții unei persoane. Lorzii au dat cheile - recomandări practice, cum să-și ridice conștiința, astfel încât viața personală și lumea din jur s-ar putea schimba. Ei au arătat cum conștiința fiecărei persoane individuale este legată de conștiința altor oameni și de evenimentele din lume. Ei au explicat de ce suntem responsabili pentru nivelul conștiinței noastre și am dat întreaga învățătură cum să ne schimbăm conștiința, astfel încât totul în jurul nostru să devină mai divin. Ei au subliniat modul în care să se atingă starea de fericire interioară, pace, iubire și Dumnezeu! Ei ne-au dezvăluit că fericirea este doar o stare a conștiinței noastre! Și depinde în întregime de noi!

Cele trei mari balene pe care se întemeiază Predarea sunt Legea cea mai înaltă, Legea Karmei și Legea reîncarnării.

În cea mai simplă formă, Maestrii prin scrisorile sale oferi o perspectivă de ce o persoană să fie etice și să urmeze cele mai înalte legi morale în viața lor, de ce să fie morală este întotdeauna de ajutor.

Această cunoaștere curge natural din cunoașterea Legii Karmei (cauză și efect) și Legea Reîncarnării (Legea evoluției sufletului). Atunci când o persoană își dă seama că el nu trăiește o viață, dar mulți, că toate gândurile sale, sentimentele și acțiunile în acest moment și defini viitorul apropiat și îndepărtat, el începe să mai conștient și responsabil la viața în jurul lui și reacțiile sale la evenimente de viață.

Înțelepciunea învățătorilor, transmisă sub formă de epistole, este cuprinsă în cărțile "Cuvântul înțelepciunii". Seria „Înțelepciunea Cuvântul“ este format din 21 de minute ale cărții, fiecare dintre ele conținând un anumit ciclu de tablete în ordinea cronologică în care acestea s-au dat Tatiana Nikolevne Mikushin. Cititorul atent va găsi în ele perlele Înțelepciunii.

Cartile lui Tatyana Nikolaevna au primit un numar mare de raspunsuri pozitive din partea unor oameni publici si oameni de stiinta.

Cărțile sunt recomandate pentru utilizarea în programele educaționale. În prezent, pe baza unor lucrări ale TN. Mikushina a compilat un curs de cursuri de conținut spiritual și moral, cursuri sunt organizate într-o serie de școli din Rusia.