Despre noul mustang și usa

Buna ziua tuturor!
După ce am făcut propunerea mea (deja) căsătorită, am început să ne gândim la nuntă și luna de miere. În cazul în care pentru a merge pentru a alege o mulțime nu a trebuit să - a venit imediat în minte America, tk. am visat mult timp să mergem în statele. Aceasta este cea mai bună țară pentru călătorii cu mașina! Am fost imediat încântat că am putea să închiriem în sfârșit una dintre cele trei legendare mașini americane: Ford Mustang, Chevrolet Camaro sau Dodge Challenger.

Așteptarea călătoriei a durat mult și în cele din urmă ultima a sosit înainte de ziua plecării! Am setat alarma la ora 7:00 și mergem la culcare. În capul meu de gândire: "Ați așteptat cu adevărat și mâine vom urca pe un avion?". Am aruncat două valize într-un taxi și mergem 2 ore în dimineața de la Moscova până la aeroportul Sheremetyevo. La recepție, fata se întreabă despre destinație: "Los Angeles!" - Eu răspund. Pe fața mea apare un zâmbet, iar inima mea începe să bată cu mai multă bucurie. 12 ore de zbor și suntem în LA! Dar asta nu e tot, pentru că Călătoria noastră spre SUA începe cu Las Vegas. Următoarele 4 ore la aeroport LA + 1 oră de zbor spre Vegas.

Yosemite National Park

Ne petrecem noaptea intr-un motel cu adevarat la marginea drumului. În baltă te simți imediat Dominic Toretto =)

Deja la aeroport, Las Vegas vă întâlnește cu lumini strălucitoare de la mașinile de slot. Poți să te joci înainte de a-ți lua pungile! Înregistrarea mașinii de închiriat nu a durat prea mult, se face direct de la aeroport. În parcare trebuia să aleg din trei Mustanguri. Albul a dispărut imediat, pentru că pare foarte ieftin în această culoare. "Metalul magnetic" (gri închis) părea prea plictisitor pentru mine. Era un bărbat frumos, frumos, pe care l-am ales. Cu ușurință aruncând două valize în trunchi (cea de-a treia valiză nu se potrivește, dar rucsacul pe lateral - liniștit), am stat într-un cabriolet roșu. Pentru California, un deschizător cu vârf moale este fără îndoială cel mai bun dintre companioni. Pentru fixarea plafonului, acoperișul captează, ca mânerul simulatorului, arătând bicepul. O răsucire mică, țineți butonul de acționare - și acum partea de sus a cârpei se află în spatele tetierelor din spate. După ce am pliat acoperișul, încep să mă uit la interior și înțeleg că acesta este cel mai "echipaj". O cârpă, nu sunt vizibile pantaloni. Mă voi uita la "Magnetic Metallic". Piele, scaune de ventilație, tambure, ecran mare, toate în loc. Profilul mașinii cu ponei indică un motor EcoBoost turbo "patru", de 2,3 litri. Nu sună, dar el este în drumul său! (nu există nici o accelerație nebună) 317 forțe, 432 Nm, 5,8 s până la 100 km / h și 8 litri la suta - schimbă ideea numărului mic. Mai ales supărat din cauza culorii nu am făcut-o. E chiar mai potrivit pentru costumul meu de nuntă. În roșu, aș fi ca un tip care a luat o cabină de soția lui))). Ajungând cu o deschizătură și o gură deschisă în noaptea de la Vegas, ne-am culcat. 27 de ore pe drum s-au simțit simțite. Aveam doar 6 ore să dormim.

Am umblat în jurul celor mai interesante puncte și hoteluri din oraș (hoteluri - acesta este Vegas, fiecare are propriul reper, este cunoscut de întreaga lume), a făcut o tona de fotografii, am fost constant felicitați de trecători. Puteți călători în Vegas pe primele etaje ale hotelurilor - există cazinouri și aparate de aer condiționat, dar pe stradă pentru a ieși chiar și pentru un minut a fost un test - 44 de grade nu este o glumă! Toată viața activă a orașului are loc pe o stradă principală - Bulevardul Sud Las Vegas. În jurul său se concentrează 90% din toate hotelurile și cazinourile din oraș.

Pentru o zi și jumătate în oraș, mai ales nu am înțeles ce este un mustang. Primul minus al Mustang Mustang sa resimțit când am fost în largul barajului Hoover în Vegas. Desigur, foarte mult a încercat vântul pentru un gust și am deschis acoperișul. Deci, în mișcare, acoperișul nu se îndoaie și nu se închide înapoi. Transformarea durează aproximativ șapte secunde, însă procesul nu este complet automatizat: butonul de acționare electrică trebuie ținut și blocat de o blocare mecanică deasupra capului. La inceput am buclei pe terenul montan, iar vantul a aruncat bine masina, nu era fierbinte. Dar apoi, după ce am plecat în Vegas, am avut aproximativ o oră să murim sub căldura aprinsă la 45 de grade! Nu este nimic de respira, deșert, într-un cuvânt. Și nu pot închide acoperișul. pentru a opri pe autostrada este strict interzis.

După Vegas, primul nostru drum lung ne-a așteptat - la LA. Călătoria durează aproximativ 5 ore fără oprire. Kaif! La rândul său, cu viteză ridicată, cabrioletul reacționează în mod viu la schimbarea dinamică a ponderii și, în final, se află pe traiectorie dacă apar nereguli. Odihneste-te in pace, puntea spate! Trăiește mult mai multi! Încă mai rămâne o școală veche. Cu accelerație sau decelerare intensivă, volanul aproape se estompează și acest impuls pare să perforeze diagonala corpului deschis conform. Prin ureche, EcoBoost este perceput modul în care un "patru" supraîncărcat ar trebui perceput. Începeți să înțelegeți că Mustangul este ideal pentru călătoria noastră. Oglinzile sunt foarte mici, deși am citit că pentru piața americană sunt mai multe. Poate că am versiunea europeană? În a doua zi te obișnuiești cu ei.

De la Las Vegas la LA pe un convertibil, ce altceva poți să visezi? Pentru asta a fost creat. 315 de cai sunt suficienți pentru o mișcare confortabilă atât în ​​oraș, cât și pe șosea. Scaunele sunt confortabile, nimic nu se umflă și nu durează după o călătorie lungă. Ventilația ușurează viața, dar este încă caldă și transpirație. Totul se face cât mai mult posibil pentru a face conducerea confortabilă. Panoul de bord este amplasat direct în fața ochilor șoferului. Instrumentele în sine sunt înecate în mine adânci. Designul lor este realizat în conformitate cu conceptul general al interiorului - cât mai simplu și mai funcțional posibil. Suporturi de pahare foarte confortabile, în care sunt plasate toate dimensiunile de sticlă. Calitatea se termină la nivelul mașinilor europene. Alte opțiuni sunt la îndemână pentru atingerea ușoară sau deplasarea manuală. Scaunele din spate sunt destul de confortabile. Dacă aveți două neveste, ele se pot potrivi cu ușurință unul pe altul!

Două valize, un rucsac și o cutie de bere au urcat =)