Prindeți un baston pe o bară de pescuit plutitor pe o panglică neagră în vară

Pescuitul în timpul verii pentru o tijă de pescuit plutitor este o activitate foarte fascinantă. Personal, am trecut prin distanțe uriașe de-a lungul malurilor rezervoarelor, în căutarea peștilor cu o asemenea tijă de pescuit în mâinile mele. Astăzi voi vorbi despre prinderea unui copac pe o panglică.

Pe o astfel de duză exotică am început să surprind relativ recent. Aproximativ zece ani în urmă, am prins un șuvoi pe un vierme de gunoi pe râul Volga, lângă satul Ratmino. Locurile sunt atât de frumoase, încât nu vor fi destule cuvinte laudative care să le descrie frumusețea. Dar o să încerc.

Frumusețea coastei

Râul din acest loc este destul de lat: aproximativ opt sute de metri lățime. O pădure seculară de pini creste de-a lungul ambelor maluri. Este frumos cu măreția sa, densitatea pinilor în creștere. De departe puteți observa acest fenomen natural. În jurul acestei păduri de pini crește o pădure mixtă, care nu este deloc vizibilă. În general, frumusețea este unică!

Cel mai important lucru este să nu pierdeți mușcătura!

Puteți intra în locul "pește", dar nu prindeți nimic. Acum există tije speciale de pescuit cu un mecanism special:
  • În momentul mușcăturii, se produce tensiunea liniei de pescuit, ceea ce determină ca tăietorul să se deplaseze.
  • Peștele, tăiat la momentul potrivit, rămâne pe cârlig și trebuie doar să îl scoți din iaz!

Natura dreaptă a râului Volga, așa cum ar trebui să fie, este mare și abruptă. Uneori puteți găsi frumoase plaje mici de nisip, pe care merită echipat un loc de pescuit cu o tijă de pescuit plutitoare.

Vezi și: Cocoșul de pe raul Dubna

Prindeți un baston pe o barcă de pescuit plutitor pe o panglică neagră în vară

Stați confortabil

Echipamentul corespunzător al unui loc de pescuit este cheia pescuitului de succes. Nu folosesc scaune pentru ședințe în timpul pescuitului în timpul pescuitului de vară. Sunt foarte instabili, picioarele scaunului cad constant în pământ. Folosesc în acest scop o cutie mică pentru pescuitul de iarnă. Înainte de pescuit, am pus niște pietre pentru stabilitate, și scaunul e gata!

Crede-mă, acest scaun improvizat este foarte confortabil. Este o plăcere să stai pe ea.

Prindeți un baston pe o bară de pescuit plutitor pe o panglică neagră în vară

Am vândut viermi pentru lipitori

... Am ajuns la locul ceasului la ora șapte dimineața. A pregătit rapid un loc de pescuit și a procedat la pescuit. Prins pe un vierme de gunoi. Un mic okunek poklevyval periodic, dar nu mai mult.

N-am observat cât de departe m-am așezat un pescar de șaizeci de oameni. Nu i-aș fi acordat nici o atenție, dacă nu pentru o singură circumstanță. Mulți pescari știu cât de îngrijorați de inima lor, atunci când auziți în stropile de apă care apar atunci când un pește mare este pescuit.

Prindeți un baston pe o bară de pescuit plutitor pe o panglică neagră în vară

Așa că am auzit aceste zgomote caracteristice provenite de la vecinul meu. Mi-am întors capul și l-am văzut pe un vecin târându- Am crezut că a fost un accident. Dar nu, el a scos humpback-uri puternice cu constanta persistenta. Și m-am mușcat, de asemenea, un biban, dar mic.

Vezi și: Crabii de prindere și cum să le gătiți delicios

După aproximativ patruzeci de minute, am decis să mă duc la el și să-l întreb ce ia prins. Când l-am abordat, a tras din nou un bun trofeu.

- Bună! - Am salutat pe vecin.

"Se apropie o afacere, biroul scrie", a spus pescarul vesel.

- Ce prindi? - Am întrebat, sau este secret?

- Da, nu există nici un secret. Am prins o panglică neagră.

Mi-a arătat o găleată mică, în care lipiri, scârțâind. Mi-a oferit niște lipitori, așa că am încercat să le prind. În același timp, mi-a spus un truc. El a spus că este imperativ ca tăietorii să fie tăiați cu foarfece atunci când levierul este fixat pe cârlig. În acest caz, leech-ul nu se îndoaie în inel și în mod constant sângerează, ceea ce atrage un număr mare de biban. Dar știm cu toții cum reacționează prădătorul la sânge în apă!

Prindeți un baston pe o barcă de pescuit plutitor pe o panglică neagră în vară

Pescuitul "Hurray!"

Mi-am mulțumit noului meu prieten cu mare entuziasm și m-am dus în grabă la locul meu de pescuit. După ce am îndeplinit toate recomandările vecinului meu, am aruncat echipamentul. După un timp, plutitorul a dispărut instantaneu în apă. Fac o matura rapida, iar la celalalt capat al liniei am simtit o rezistenta puternica fata de pește.

Vezi deasemenea: Cocoșul de prindere pe spinning în apropierea încuietorii

Bibanul a luptat nemilos, dar eram mai puternic. Probabil că am fost niște norocoși.

Am păstrat o jumătate de kilogram de cocoș în mână, experimentând o mare plăcere. Pescuitul a fost "să înveselească!".

Cum să obțineți lipitori

De atunci, de multe ori, prind o picior pe o panglică. Din fericire, nu este dificil să le extragi.

Prindeți un baston pe o bară de pescuit plutitor pe o panglică neagră în vară

Primul mod de exploatare: luați o grămadă de metal și scoateți algele din iaz. Apoi le dați puțin uscate. După un timp, veți vedea cum vor ieși lipitoarele din alge, care pot fi colectate și introduse într-o găleată de apă.

Al doilea mod: luați o bucată mică de orice fel de carne, de preferință cu un duș, și aruncați în apă. După două ore, scoateți apa și îndepărtați lipitorii.

Somnul, somnul și rațul mare sunt bune pentru leech.

Vă urez succes!

Cu sinceritate, Victor, orașul Dubna, regiunea Moscova.

Cum să crească captura de pește?

Astăzi, există multe modalități de a mări captura. Una dintre opțiunile interesante este activatorul de mușcături. El atrage pește de la distanțe lungi și stimulează apetitul ei cu ajutorul feromonilor care fac parte din comportamentul indivizilor și afectează comportamentul acestuia. Feromonii sunt substanțe biologic active naturale care eliberează organisme vii, inclusiv pești.