Ernest Hemingway - biografie, lista de cărți, recenzii ale cititorilor

Biografia scriitorului

Ernest Miller Hemingway (1899 - 1961) - marele american scriitor, jurnalist și Premiul Nobel pentru Literatură în 1954, cu textul „pentru abilitatea narativă, încă o dată a demonstrat în“ Batranul si marea „“. Un reprezentant al generației pierdute, și-a dovedit întreaga viață într-un mod simplu: în această lume există lucruri mult mai importante decât un război agresiv și o crimă de dragul profitului. Stilul lui Hemingway - strălucitor și bogat - prezintă aceleași personaje luminoase și saturate într-o viață vibrantă și plină de viață.

Viața geniului a fost tăiată trist și pur și simplu: o lovitură de la un pistol favorit într-o casă iubită la vârsta de 62 de ani.

(Vă mulțumim pentru biografia lui @larin)

Afișați toate cărțile

Nu-mi amintesc pentru mine așa că a trebuit să revin după ce am ascultat un audiobook. De obicei, ele sunt percepute de mine mai departe decât cele citite în mod obligatoriu de ochii mei. Dar când frumoasa nu este doar cartea în sine, dar, de asemenea, vocea vorbitorului, căruia ia fost Serghei Chonishvili, cu siguranță, rezultatul este turnat pe fata.
Sincer, situația este de așa natură încât vreau să mă limitez la fraza: "Citește-te singur". Și nu este vorba de lenea, ci de sentimentele care se vor reapărea când scrie o recenzie.

Primul lucru despre care vreau să-ți spun este războiul. Sau mai degrabă despre o viziune complet diferită a acesteia. Majoritatea cărților pe care le-am citit pe această temă erau pline de vitejie de eroism și patriotism. Aici nu veți găsi așa ceva. Hemingway arata ca razboiul este un lucru absolut inutil si zadarnic. Chiar spun mai mult, se distrează de ea. Afișează cât de prost puteți obține o rană prin consumul de paste, de exemplu. Și apoi rumă la spital pentru mai mult de șase luni. În acest caz, obțineți încă o medalie pentru, nu este clar ce, eroism. Și nu există război ca atare în carte. Se duce undeva aproape și toată lumea suferă de ea. Cei mai mulți nu înțeleg chiar de ce luptă, de ce, etc.

Și pe fundalul întregului război nemilos și fără sens, o poveste de dragoste frumoasă și emoționantă se desfășoară. Mi-a plăcut foarte mult modul în care Hemingway a recreat creșterea acestei iubiri. Foarte realist. Fără niciun neînțelegeri incomprehensibile despre dragoste la prima vedere, care, apropo, nu cred. El a descris un sentiment treptat puternic, care în timp sa transformat într-o adevărată dragoste adevărată.

@nikfrock. mai devreme și m-am gândit așa. Dar apoi, dacă este necesar, m-am aruncat în lumea audiobook-urilor. La început, indirect: tatăl meu a devenit orb, am luat cărți pentru el și l-am ascultat puțin, ca să poată citi clar. Apoi a trebuit, când mi-a fost prescrisă reabilitarea, și trebuie să merg 2-3 ore, și asta e important - în același ritm. Nu veți asculta muzică - ritmul este diferit și veți merge diferit. Ei bine, asta e rasproboval nachitki. Acum vedeți - deja sortez cine este bun, cine este rău.

Apropo, există câteva cărți pe care el le-a citit - nu a mers, ci a ascultat cu un bang.

Nu-ți spun, „Încearcă și bucurați-vă“ Vreau doar să spun că este invidiata de non-uman (unul este potrivit, în timp ce altele nu sunt), și prostește asupra situației))

0 Ca

@neveroff. Te inteleg si sper ca de mult timp nu voi mai trebui sa asculti carti))

0 Ca

@nikfrock. Vă doresc acest lucru))

0 Ca

Am citit o carte despre război, dar nu am văzut războiul, așa cum personajul principal nu a văzut-o. Am văzut o poveste despre o iubire care nu trebuia să se întâmple. Parcela este destul de banală și rezultatul este evident, dar totuși a fost frumos. Mulți oameni scriu că Hemingway are o silabă uscată, necomplicată, dar am văzut un anumit farmec în ea, decât am fost fascinat de carte. Totul este clar și de fapt. Era așa și așa, erau oameni, războaie și sentimente.

0 Ca

0 Ca

@peresveta. bine, așteaptă apoi recenzii în cinematograf - deja s-au adunat multe). În curând vor fi rezultate, voi clarifica toate parolele-apariții. Da, el a tăiat nemilos excesul în propuneri, și nu numai în propria lor, ci și în vecinii lor)

0 Ca

2 Ca

Pentru literatura de pasiune având,