Sâmbătă seara la casa noastră

Sâmbătă seara, fratele meu și cu mine ne place să bem ceai cu părinții noștri. Când intrăm în bucătărie, ne întâlnim cu niște cupe și farfurioare vesele, iar lingurile nu sunt întotdeauna vesele. Mama și cu mine am așezat masa și apoi am sunat pe fratele și tatăl nostru. În timpul consumului de ceai, familia noastră discută despre săptămâna care a ieșit. Mama o înlătură din masă și spăl vasele. Locuitorii amuzanți ai ceștilor de bucătărie și farfuriilor ne duc acasă, și suntem într-o stare bună să mergem în camere diferite.

Mama merge la grădiniță și imprimă pe calculator, iar când dorește să se odihnească, joacă solitaire. Tata și fratele se uită la televizor. Am citit cărți sau am desenat. În cele din urmă, tatăl meu sa uitat la televizor și vom merge pe stradă cu el.
Mai presus de toate, îmi place să beau ceai, iar mama mea îi place să vorbească. În serile de sâmbătă, avem o mulțime de distracție la domiciliu!

Am o sâmbătă noapte liberă. De obicei, lecțiile nu sunt oferite luni. Prin urmare, mama mea îmi permite să joc pe computer.
După aceea, ne așezăm la cină. Mama mă așază pe masă, așezăm plăcile, iar Nailul face ceai pentru toată lumea. Apoi ne sunăm pe tatăl nostru și ne așezăm la cină.
Și papagalul meu, după nume, baronul începe să alerge în jurul bibanului și înainte și înapoi. Mama o dă afară. Începe să zboare și se așează pe masă. Pe masă își are locul: un vas de flori. Se urcă pe el și îi dăm ceva gustos. Deci, el cină cu noi.
După cină, conducem baronul cu ceva delicios și du-te în pat. Dar seara mea nu sa terminat încă. Am citit enciclopedia despre spațiu pentru o lungă perioadă de timp.

Sâmbătă seara, după ce papa vine acasă de la serviciu, începem să luăm cina împreună cu familia. Mama acoperă masa, am răspândit plăcile și lingurile fratelui. Când avem cină, mama mă întreabă despre chestiuni școlare, iar tatăl meu vorbește despre afacerile sale. În general, vorbim. După ce am cină, mama începe să tricoteze, iar tatăl meu, ca întotdeauna, urmărește televizorul.
Eu joc un joc foarte favorit - în școală. Sunt profesor și pun puncte, iar fratele meu joacă jocurile preferate.
După ce am făcut toate aceste lucruri, luăm în considerare cauza noastră comună preferată - citirea.
Tata citește cartea lui preferată, mama și cu mine, iar fratele citește cartea Trei porci.
Acesta este felul în care trece noaptea de sâmbătă împreună cu familia.

În dimineața m-am trezit, spăl și beau ceai. Apoi toți ceilalți se ridică și se spală și beau ceai. Uneori, sâmbătă intenționăm să mergem undeva, în pădure sau în dacha. În weekend, pot juca pe computer de 2 ori timp de 1 oră. Deci, sâmbătă joc la calculator. De asemenea, joc cu pisici. Unul este numit Sonya, iar celălalt este marchizul. Eu joc cu ei: de exemplu, am fost legat de un șir de caractere și arcul alerga, trăgând șir de un arc, iar pisica îl urmărește. Sau o lumânare cu laser, iar pisica se execută după punctul laserului. Sonya nu-i place să fie mângâiat, îi place să mănânce. Și Marquise-ul îi înlocuiește burtica. Uneori curățăm și curățăm astfel: aspirați, măturați, folosind spray-uri speciale, ne spălăm ferestrele. Seara, scriu o carte din propria mea carte "Călătorie în altă lume". Apoi, de la 8 la 10 se uită la televizor.
Așa fac eu și familia mea în această zi!

În fiecare sâmbătă, eu, mama, tata se întâlnește la masă și bea ceai. Tatăl preferă cafeaua și am ceai cu mama. Începem să vorbim. Tata vorbeste despre munca, vorbesc despre scoala, iar mama mea este despre animalele noastre.
Apoi îmi sun prietena mea Dana și o invit. Ne jucăm cu ea în diferite jocuri: în școală, pe calculator, în păpuși. Când suntem plictisiți, împărtășim secretele. Seara, se duce acasă.
De obicei, mama se uită la televizor în acea seară. Îi iubește programele cognitive. Apoi, cu mama, facem articole lucrate manual.
Tata citește revista și în același timp urmărește televiziunea. Apoi merge să mănânce și după el o pisică și un papagal. Kesha mănâncă cu tata de pe o singură farfurie și Sarabi se îmbrăcă în genunchi.
Noaptea, părinții merg la culcare și am citit cartea "Pui negru și subteran". Apoi mă duc la culcare.
Îmi place serile de sâmbătă!

Familia mea îi place să mănânce și să se uite la televizor. Când avem cina, ne uităm la pisoiul nostru când el spală. Apoi intrăm în sală și ne povestim unul altuia cum mergea ziua. Apoi am citit cărți. Mama se uită prima la revista și apoi o citește. Tata citește un ziar despre mașini. Seara, mama și tata joacă table. Tatăl meu și cu mine mergem la câmpul de fotbal și mă antrenează să mănânc mingea, să înscriu goluri și să fac trucuri. Când ne întoarcem acasă, joc în Shogi, Dandy sau pe calculator.
De asemenea, joc cu pisoiul meu, iar când joc cu pisoiul meu, mergem la magazin, iar după magazin mergem acasă. Când ne întoarcem acasă, stăm pe canapea și ne uităm la televizor. Aceasta este familia mea.

Vreau să vă spun despre sâmbătă seara la noi acasă. Mai ales ce ne place să facem.

Seara am citit o carte interesantă despre Ressie - un prieten evaziv. Aceasta este o carte foarte amuzantă despre un câine mecanic, nu mă pot rupe chiar mă, dar deodată mi-au sunat la cină. Mama a gătit un borscht delicios. Am întins farfuriile și lingurile și am început să luăm cina. Supa a fost delicioasă, mama mea a muncit din greu pentru glorie. Am avut cina, am spus multumesc si m-am dus in camera mea. Am intrat în cameră și am decis să joc pe computer, dar fratele meu nu mi-a permis, pentru că acesta este calculatorul lui. Am decis să văd ce făcea tatăl meu și el, fiind dus, se uita la televizor. Fratele meu mi-a oferit să joace ping-pong. A fost distractiv, am incercat foarte mult, dar ma castigat.
A fost timpul să dormim. M-am culcat, am adormit și am avut vise dulci.

De obicei, noi toți facem lucruri diferite. Bunica are grijă de grădină, de udare și la sfârșitul lunii de recoltare. Noi o ajutăm, dar mai ales doar ea. Uneori, uneori, el va merge să viziteze și suntem ocupați, neștiind ce să facem. Poate fi foarte dificil pentru noi.
În același timp, sora mea și cu mine cântăm pe sora lui Alina. Suntem foarte interesați. Adesea o imbracam cu rochii diferite, eșarfe, scutece și chiar în fustele mamei mele.
Mama se pregătește să mănânce mâncăruri delicioase. Întotdeauna mă uit apetit la cuptor. Apoi mama îmi pune prăjiturile în plăci și le pun pe masă.
Toți așteptăm revenirea papei. Tata vine acasă de la serviciu și ne așezăm să mâncăm. În timpul mesei vorbim despre diverse subiecte plăcute, iar sora mea Alina joacă cu jucăriile pe scaunul ei. De obicei, tata se întoarce acasă obosit de la muncă, dar Alinka îl face fericit, iar noi toți mergem la culcare cu o dispoziție veselă.

Seara ne place să ne uităm la televizor, dar vedem doar "Orașul" sau "Știri". Apoi, ne odihnim de la televizor. Cu toții jucăm șah împreună.
În câteva minute mă duc să scriu scrisori mamei, tatălui, fratelui și bunicii și bunicului meu și să desenez o fotografie. Apoi am citit. Tata citește revista în bucătărie, iar mama mea pregătește cina.
O jumătate de oră mai târziu, eu hrănesc iepurele și câinele. După ce mă joc cu ei.
Apoi îmi sun prietena. E așa de bună. Sunt bucuros să comunic cu ea.
În cele din urmă ne așezăm să mâncăm. Atât de delicios!

Sâmbătă seara, avem o vacanță de familie acasă.
Mamă, sora mea, Suzanne, stăm la masă și bem ceai. Nu-mi plac ceaiul fără dulciuri. Beau ceai cu dulciuri.
Când terminăm ceaiul, o să-mi fac temele. Îmi fac temele până când tatăl meu va veni și mama nu va chema la cină. Dar când se întâmplă acest lucru, mă duc la bucătărie și toți avem cina împreună.
La cină, mama mea face, de obicei, coaste de miel. Ei vin cu o crustă crustă și o criză. Sambata cina este delicioasa!
După cină, tata citește un ziar sau o carte. Citește foarte atent. Tatii citit atât de interesat că mama mea nu l-ar putea reorienta să vorbească, dar apoi încă tata este distras de la lectură, și toată lumea începe să vorbească unul cu celălalt.
După conversație, urmărim în mod tradițional concertul cu toată familia la televizor. Când vedem concertul, mergem toți la culcare.
Asta e ceea ce avem o sărbătoare de familie sâmbătă noaptea!

Seara familiei începe cu ceai. Ne așezăm la masă și începem să bem ceai. O ceasca de ceai este atat de placuta pentru a discuta ziua. Mama, tata și bunicul vorbesc despre muncă, Seryozha despre grădiniță, și despre școală. Dar când se termină ceaiul, conversația noastră este întreruptă. Mama începe să curățească de la masă, bunica mea merge să tricoteze, tatăl meu îi place să citească și eu și Serghei o să joace. Și pisicile noastre folosesc această ocazie și se urcă pe scaune. Și Dasha mea preferată cade pe pisica Murzik și încep să se spele.
Așa avem o seară.

Seara, îmi place să merg cu fratele meu. Jucăm pe stradă în diferite jocuri, ne place să jucăm cu câini. În stradă suntem foarte fericiți.
După mersul pe jos, fratele meu se duce acasă, dar am întârziat. Marat (fratele) îi place să trișeze. De exemplu, când se întoarce acasă, mă sună întotdeauna. Spune că mama mă cheamă la cină. Bineînțeles, îl cred și mă duc acasă cu el. Dar de îndată ce mă întorc acasă, intotdeauna mă întreb dacă mama ne-a chemat să cinăm sau nu? Nu, nu este. Acesta este trucul lui Marat. Apoi încă mâncăm. Ne întâlnim în jurul mesei cu familia și mâncăm foarte gustoase. Mama gătește foarte delicios, nu mă cert.
Când se termină cina, îi invit pe cel mai bun prieten al meu, Camille. Eu, Marat și Kamil mi-a plăcut să mă ascund și să-l caut pe omul orb, într-un sifu. Seth - acesta este un astfel de joc, atunci când vă arunca în cineva cârpă, dacă te, conduce, dacă nu, atunci va continua să conducă în timp ce alții au fugit.
Mai târziu, ne uităm la televizor. Printre acestea se numără filme de acțiune diferite, filme, comedii, melodrame. Îl iubesc pe Camille și am urmărit seria "Clone". Este foarte interesant. Mama îi place să se uite și la acest spectacol.
După spectacol, chem prietenii și prietenii. Vorbesc timp de două ore, poate mai puțin. Am vorbit de foarte mult timp!
Totuși, sâmbătă seara, îmi place să am o cină în cercul familiei.

Când mama și tatăl meu vin acasă de la serviciu, mama se pregătește să mănânce și să ne cheme pe noi și pe tata la cină.
După cină, ne uităm la televizor. Aproape de televizor, avem o mulțime de distracție. Am dori cel mai mult să se joace cu tata, dar mama mea ne mustră un pic din cauza faptului că suntem foarte mult shumim, iar noi nu ofensați, și chiar suna mama ei să se joace cu noi, pentru că jocul nostru este foarte zgomotos.
Tatăl meu este un joker foarte mare, așa că îl iubesc cu adevărat, chiar dacă mă certa. Mama mea este, de asemenea, bună, dar uneori certă, la fel ca și tatăl ei.
Mai presus de toate, îmi place să petrec timpul cu familia mea!

Avem cina sâmbătă noaptea. Când avem cină, ne place să vorbim.
După cină, ne uităm la televizor. Îmi place mai ales să vizionez "KVN" și filme interesante, iar bunica îmi place să vizioneze filme vechi.
Imediat ce mă uit la televizor, colecționez constructorul Lego împreună cu fratele meu. Mama în acest moment călcând hainele. Mama mea este un asistent!
Îmi place să fac nave cu spumă de la Amir. Primesc nave frumoase și mari, iar Amir este colorat și interesant.
Mai târziu, toți mergem la culcare. Nu vreau să dorm, dar mama nu-mi permite să stau până târziu.
Acesta este felul în care trece seara noastră de Sabat.

Seara, când toată familia este asamblată, bem ceai. Tatăl meu bea ceai cu lapte, dar nu-i place cu zahăr. Mama îmi iubește ceaiul cu ciocolată și îmi place cu vafe. La masă, vorbesc despre școală, cum sunt afacerile mele.
Mama cheamă prietenii seara, dar mama nu-i place să vorbească mult.
Tatăl se uită la televizor într-o seară, apoi ne conectăm. Urmărim filme, programe cognitive, dar îmi plac mai mult desene animate.
Prin tradiție, citim cărți seara. Tata îi place ziare, iar mama preferă reviste. Imi plac cu adevarat cartile! Ziua se termină și mergem la culcare, dar citesc o carte.
A fost o sâmbătă foarte bună!

Sambata seara, imi place sa ma uit la TV cu mama. De obicei mă uit la desene animate amuzante, iar programele mamei mele serioase, de exemplu, despre gătit.
Apoi, mama, avem cină. Bea ceai cu plăcinte și place să vorbim la cină. Spun cum mi-am petrecut ziua și mama spune cum își petrecea ziua.
Dar, mai presus de toate, îmi place să joc cu hamsteri. Sunt atât de amuzante. M-am jucat cu ei de foarte mult timp, aproape toată seara. Dar e timpul să dormi și mă duc să mă culc. Pentru că mama mea nu poate să nu se supună.