Excursie la Grădinile Vaticanului - prezentare generală a Italiei

Ei bine, aici este ultima mea seară din Roma. Nu vreau să plec. M-am îndrăgostit de acest oraș. Nu numai că sa îndrăgostit - timp de 6 zile am reușit să fuzionez cu el, respirând același aer cu el. Am învățat să nu se teamă de un trafic nebun pe drumuri, pentru a muta în cazul în care place și atunci când strigând amenintator «Nu!» Vanzatorii de gunoi, chiar și un pic pentru a fi ghidat ... Mă simt deja aici aproape ca acasă ... eu recunosc strada mea, știu cât de mult timp am nevoie pentru a merge departe Deci ... sunt încrezător că merg pe metrou, fără a hassle de ghidare ... cumpăr tot felul de lucruri, termenii italieni - deși foarte modest, dar nu și împins la „cartofi, cartofi“ - ca acei turiști ruși care se hrăneau cu mine acum la masa următoare și unul dintre aceștia a încercat, ngliyski mă invita la dans ...)))

Sincer, aș rămâne aici. Acum stau, beau vin și îmi dau seama că acele vise lungi și romantice despre Roma s-au împlinit deja. Am făcut tot ce-am vrut, am mers peste tot, și chiar mai mult, am văzut tot ce am visat. Dar nici măcar nu cred că am vizitat Orașul Veșnic. Am trait acest vis atat de mult incat este putin cam trist - pentru un vis am mai putin. Și așa îmi place să vis, să-mi imaginez și să aștept realizarea ...

Astăzi a început cu o cursă nebună în dorința de a face o excursie rezervată la Grădinile Vaticanului. Grădinile sunt teritoriul interior al orașului Vatican, unde pot ajunge turiștii, numai prin rezervarea unei vizite. Așa că m-am repezit la ora 9:00, pentru că am fost norocoasă și am reușit să fac un turneu în limba rusă.

Și pentru un motiv oarecare nu am calcula timpul, uitând că de metrou Ottaviano S.Pietro există încă strivindu picioare bune zece minute, și apoi un alt perete pentru a trece de stat. În drum spre pereții, de altfel, eu doar nu a fost rău - sâmbătă la ora 9 dimineața linia a fost total lungimi inimaginabile, să fiu sincer, coada, nu am putut vedea! Jubilând, am rezerve, cu atenție și scurgeri prin mulțime, fluturând o bucată de hârtie în fața nasul gardienilor, am aflat direcția în care mă mișc, iar după o jumătate de minut ales deja căști.

Așa cum sa dovedit, a fost doar al cincilea grup de turiști ruși în Vatican, astfel de excursii în limba rusă se desfășoară în primul an.

grădini Sami sunt foarte frumos, există fântâni (un bug-uri chiar si live!), trandafiri, bambus Grove, există o grota dedicată Fecioarei Maria (prezentată de autoritățile franceze - Fecioara Maria a fost, de fapt, o copie a grotă în munții din Franța, în cazul în care o fetiță) are propria sa helipadă, iar locul unde se marchează primul meridian care trece ...

Și, în cele din urmă - culminarea, sindromul lui Stendhal și următorul orgasm estetic - Sikstina, pictat de marele Michelangelo Buonarroti.

Mai târziu, după ce a venit la putere după Iulia, Cardinalul Karath a descoperit o vânătoare monstruoasă pentru operele care au fost "inacceptabile" Bisericii Catolice. O asemenea lucrare a fost și Judecata de Apoi - pentru că la acel moment era de neconceput imaginea oamenilor goi pe pereții clădirii unde a trecut Conclavul. Karafa a cerut ca Judecata de Apoi să fie distrusă, curățată de zidul Sikstinei. Unul dintre discipolii lui Michelangelo a fost în stare să apere dreptul de existență al Curții, promițând să "imbrace" cifrele de pe frescă, a finalizat această lucrare după moartea lui Michelangelo.

Și astăzi majoritatea personajelor Judecății de Apoi apar înaintea noastră cu cârpe aruncate peste trupurile lor. A fost un sacrificiu la care trebuia să mergem, pentru ca acum să vedem marea lucrare.

Tavanul Capelei Sixtine descrie povești biblice - doisprezece picturi din Crearea Soarelui și a Lunii până la intoxicația lui Noe ...

Cum ar putea să nu-și asume această slujbă! Iată ce scrie el despre cererea papei Irving Stone:

"Motivele prin care Papa a acționat, impunând această ordine asupra lui Michelangelo, au devenit clar de groază. Nu a fost să scrie pe tavanul imagini magnifice care să completeze picturile murale existente în capelă, ci mai degrabă pentru a masca suporturile structurale, astfel încât conectarea stîngaci și aproximativ al treilea nivel cu pereții Korobov boltă. Papa a ordonat lui Michelangelo să scrie apostolilor, iar aceste imagini au fost planificate doar de dragul de a atrage ochiul de oameni au fost în capelă, iar distragerea de la forme arhitecturale incomode. Ca artist, Michelangelo a devenit acum nu doar un decorator, ci și un pictor, acoperind defectele altora ".

Această lucrare incredibilă pe scara lui Michelangelo a durat doar 4 ani, în ciuda faptului că a pictat-o ​​singură. Am început să lucrez cu propriul meu bottie, dar realizând că nu a fost o lucrare perfectă, am respins asistenții și ucenicii mei și am început din nou. După patru ani de muncă în condiții fizice extrem de dificile, coborând din pădure, el credea că este orb. Dar mulțumesc lui Dumnezeu, corpul relativ tânăr al sculptorului a fost restaurat și geniul său a dat lumii mult mai frumos.

După ce am vizitat muzeele din Capella, m-am dus imediat la intrarea în cupola Catedralei Sf. Petru. Aici există două opțiuni - puteți urca domul, ați depășit o parte din calea pe lift și puteți merge tot drumul. Ce crezi că am ales? Așa e, nu căutăm căi ușoare! Vroiam sa experimentez pe deplin intreaga urcare si sa ma recompensez pentru eforturile cu vederi frumoase din cupola.

Surprinzător, recuperarea nu a fost dificilă și nu prea lungă, așteptam o cale mai extenuantă. În plus, am fost convins că să plătiți (chiar dacă nu prea mare 2 euro) pentru ascensor nu are nici un sens - partea cea mai dificilă a drumului va stompi încă. În total, conform inscripțiilor, am trecut 531 pași. Am numărat, dar am pierdut numărul de 270-290 și am aruncat această afacere murdară ...)))

O parte a drumului se află pe interiorul cupolei, iar aceasta este cea mai interesantă parte - mai întâi, puteți considera cupola mai aproape, de jos nu este vizibilă:

Blogul administratorului
Sper că tu și prietenii tăi vei fi confortabil aici.

Ghid și Expert în Napoli
Consultări privind recrearea, închirierea, armura, studiul
Biserica ortodoxă a orașului
Biserica Sf. Andrei Apostolul din Napoli
Inchiriere yachturi in Napoli
Excursii cu barca și închiriere de iahturi către Capri, Ischia, Amalfi
Cuptoare napolitane
Sobe de bucatarie fabricate manual, pentru pizza clasica la cerere.

Napoli Football Club
FC Napoli. Ultimele știri, evenimente. Invităm pe cei care doresc să efectueze un blog al FC "Napoli" pe portalul nostru.

Astăzi în Italia

Nu trece!

Participați la sondaj
privind contradicțiile dintre
Nordul și sudul Italiei

Directorul turiștilor

Lista atractiilor turistice si atractiilor din Napoli pentru oaspeti si turisti

Oaspeții din Napoli

Vremea și clima din Napoli

Mediul mediteranean din sudul Italiei
Bine ați venit în Italia

În Italia este ieftin!
Aflați cum să veniți la noi în Italia la 2 ori mai ieftin!