Search Mystery - blog despre călătorie - lac jasibai - un loc unde vă puteți relaxa ieftin cât de mult

În ultimul articol, am vorbit despre prima excursie de drumeție cu un cort și rucsaci. Excursia de weekend la Bayanaul - un sat din nord-estul Kazahstanului, pe lacul Jasibai (Zhasibai), sa dovedit a fi destul de bugetar. Cum să ajung de la Karaganda la Bayanaul, cât costă biletele, programul de autobuz și alte probleme tehnice, am decis să fuzionăm într-un articol separat. Sper că aceste informații vor fi utile pentru persoanele care se vor odihni pe Lacul Jasibai.

Costul biletului Karaganda-Bayanaul și înapoi

Costul biletului Karaganda-Bayanaul = 1650 tenge.

Costul biletului Bayanaul-Karaganda = 1700 tenge.

În consecință, am plătit 3300 tenge pentru două într-o direcție și 3400 tenge pentru altul. Biletul în direcția opusă costă mai mult la inițiativa personală a șoferului, dar nu am devenit indignați. Pentru că ne întorceam cu același șofer cu care am mers la Bayanaul. Ne-a luat pe drum când ne îndreptăm spre stația de autobuz.

Cum să ajungi la Bayanaul de la Karaganda și înapoi

Nu puteți ajunge la Bayanaul cu trenul sau cu trenul, deoarece nu există acolo nici o cale ferată. Cu trenul de la Karaganda, puteți ajunge la Pavlodar prin Astana și Ekibastuz, dar aceasta este o direcție puțin diferită, la nord de drumul care duce la Bayanaul. Prin urmare, puteți merge cu mașina sau cu autobuzul. Autobuzele au zilnic zboruri de la Karaganda la Bayanaul. Durata medie a călătoriei este de 5:30 ore. Distanța de la Karaganda la Bayanaul: 250 km. Ce se poate spune despre starea drumului de-a lungul acestui traseu. De la Karaganda la Botakara există asfalt, dar după ce se termină și plimbarea cu autobuzul se transformă într-un roller-coaster ... în acest caz Kazakhstani

Programul de autobuz Karaganda-Bayanaul și înapoi

Autobuzele de la Karaganda până la Bayanaul merg zilnic la ora 9:00 (Pavlodar) și la ora 14:00 (direct). Înapoi puteți pleca la ora 7:00 cu autobuzul direct de la stația de autobuz Bayanaul și la Pavlodar la ora 12:50.

Apropo, de la Karaganda a fost posibil să ajungeți cu autobuzul la lac Jasibai (Zhasybay), care se află la 14 km de Bayanaul. Dar, după cum înțelegem, el merge doar vara. Autobuzul pleacă la ora 7 dimineața. Nu am avut acest timp, așa că am luat bilete la Bayanaul la ora 14:00.

Cât ne-a costat excursia la Bayanaul și Zhasybay?

- Bilete de Karaganda-Bayanaul = 1650 x 2 = 3300 tenge;

- bilete Bayanaul-Karaganda = 1700 x 2 = 3400 tenge;

- Shish kebab 2 bastoane de găină = 800 x 2 = 1600 tg;

- Taxi spre lac = 500 х 2 = 1000 тг;

- Pepsi 1 litru = 200 tg;

TOTAL: 9500 tg

Informații pentru comparație. Max deja a fost mai devreme în Bayanaul, dar nici ca turist turistic. Pentru 3 zile și 2 nopți o vacanță pentru două costă în 60 000 tenge. O mare diferență, nu-i așa?

Deci, am rezolvat problemele tehnice. Am încercat să descriu totul cât de detaliat posibil. Și acum cel mai interesant este sărbătoarea noastră din Bayanaul și prima călătorie turistică.