Recenzii ale firmei aura-house (samara)

Recenzii ale firmei aura-house (samara)

• Recenzii ale firmei aura-house (samara)

Făcând reparații în baie, prietenii au sfătuit o firmă de încredere și dovedită pe plafoanele stretch "Aura-house". După apel, consultantul-consultant Roman a venit, oferindu-ne toate opțiunile posibile și imposibile. Instalarea a fost efectuată a doua zi, rezultatul a depășit așteptările noastre, soția mea și cu mine suntem încântați. Acești tipi pot fi de încredere - faceți-i CONȘTIINȚE

Și mulțumiri pentru încrederea ta!

Rareori scriu recenzii, dar aici este cazul când vreau cu adevărat să împărtășesc impresiile mele despre munca de calitate a maeștrilor.
Faptul este că eu locuiesc teritorial în Nižni Novgorod și am început reparațiile de la părinți la Samara. Maeștrii au trebuit să fie găsiți la distanță și au dorit ca copiii să fie examinați, astfel încât ei să poată încredința întregul proces și să nu controleze fiecare pas (mai ales că noi pur și simplu nu aveam o astfel de oportunitate). Pe recomandările prietenilor s-au dus la Romana. Sunt doar uimit că opera lui Roman a depășit toate așteptările mele! În primul rând, el a găsit inițial o limbă comună cu noi și aproape fără cuvinte și-a dat seama de ce avem nevoie. În al doilea rând, toți termenii au fost îndeplinite fără alte mementouri suplimentare. În al treilea rând, costul muncii este mai mult decât accesibil. Ei bine, în al patrulea, desigur, CALITATEA plafoanelor făcute este doar WOW!
Sunt foarte fericit că există companii pe care le puteți avea încredere! Plafoanele din alte încăperi încrederează acum numai pe Roman!
Și eu doresc din toată inima compania "Aura-casa" prosperitate și chiar mai mulți clienți! Sunteți mulțumiți de acești clienți - aveți toate resursele pentru asta!)
Și dacă cineva caută stăpâni, îi recomand pe tipii ăștia! Nu că nu veți regreta. Veți fi fericiți și mulțumiți de ușurința comenzii, prețurilor accesibile și calității muncii!