Pisicile din insula Zakynthos

Este imposibil să vizitați leagănul civilizației, Grecia. și nu se întâlnesc pe străzile pisicilor din țară. Pisicile există într-adevăr foarte mult. Nu este important dacă vă aflați în continentul Greciei sau pe teritoriul insulelor, într-un oraș mare sau într-un sat mic - pisicile sunt peste tot. O asemenea abundență a reprezentanților speciilor nu poate decât să spună că sunt într-adevăr iubiți de locuitorii locali. Grecia este renumită nu numai pentru pisici, ci și pentru ruinele antice. Dar dacă locuitorii țării sunt gata să dea ruinele "chinului" turiștilor, ei iubesc pisicile și le apreciază. Turiștii, la rândul lor, cumpără cu bună știință tot felul de suveniruri cu pisici: dulciuri, produse din măslini, calendare și, desigur, magneți. Se poate spune că pisicile din Grecia sunt o atracție separată. Am reușit să ne asigurăm acest lucru în această vară. Insula Zakynthos, pe care ne-am petrecut vacanta, este situata la vest de partea continentala a Greciei. Sincer, nu ma asteptam ca vor exista atatea pisici. Dar, despre totul în ordine.

Pisicile din insula Zakynthos (Grecia)

Dacă credeți că poveștile de turiști în marile orașe ale Greciei și nu se poate face un pas, astfel încât să nu se poticnească pe părăginită pisica la soare (noi înșine suntem în orașele mari nu au petrecut toată vacanța pe insulă). Și apoi despre zonele rurale? La urma urmei, ar trebui să existe mai multe pisici. Pe teritoriul insulei Zakynthos este orașul eponim, care este un centru administrativ. Pe tot restul insulei se află orașe și așezări mici. Cele mai multe dintre plajele de nisip sunt echipate cu hoteluri și zone de agrement. Am luat costume de baie și prosoape, este bine că am cumpărat rucsaci în Minsk. și au călătorit pe toată insula. Terenul de pe insulă este deluros. Toate părțile insulei, potrivite pentru agricultură, sunt ocupate de plantațiile de măslini și viță de vie. Unde nu arătați - există măslini peste tot. Locuitorii din zonele de coastă se angajează, de asemenea, în pescuit. Cea mai mare parte a populației obține venituri în turism și agrement: hoteluri, apartamente, cafenele, restaurante, excursii cu barca, comerțul cu produse alimentare și suveniruri. Prima pisică "greacă" pe care am întâlnit-o la aeroport în parcare. Se așeză liniștit lângă mașină și se spăla. Vreau să observ că în Grecia există aproape toate familiile de pisici. Ele sunt ca un atribut indispensabil al unei vieți fericite, la fel ca vinul, uleiul de măsline și pâinea. Stocurile acestor produse sunt în fiecare familie decentă. Sunt și câini prezenți pe insulă. Ele sunt aduse în calitatea unui prieten de încredere și de gardă.

Pisicile din insula Zakynthos (Grecia) - șobolan Don Sphynx

În fotografiile de la stânga la dreapta: 1. Câinele pe care l-am întâlnit am mers în jurul orașului Zakynthos. A alergat într-una din curți și ne-a văzut, a aruncat cu capul în cap în deschiderea porții. Era evident că el a fost foarte bucuros să comunice și atenția noastră. 2. În a doua fotografie: eu și câinele proprietarului sunt Pluto. Un câine foarte bun și sociabil. Ajutați-l să ling. 3. Pluto privește direct în obiectivul camerei. 4. Pluto și pisica "mamă" află relația. De fapt, totul era pașnic. Ei au făcut schimb de priviri amenințători și fiecare și-a călătorit în căi separate.

Cu locuințe, am decis în prealabil. Prin Internet, am rezervat o casă separată într-o fermă foarte minunată, dacă se poate numi asta. Ferma aparține familiei grecești. Are o suprafață de câteva hectare. Pe teritoriul fermei există o tavernă, 5 sau 6 case pentru turiști și o casă în care locuiesc proprietarii. În rest sunt maslin și podgorii. Gestionarea tuturor acestor greci a fost asistată de 2-3 angajați. Unul dintre muncitorii feminini sa dovedit a fi o femeie rusă care a lucrat acolo timp de 12 ani.

"Chernysh" ne întâlnește pe veranda tavernei

Ne-au întâlnit cordial. Hostessul de pe mașina ei ne-a luat de la aeroport. La sosirea la locul nostru am fost rugati sa asteptam cateva ore, deoarece casa noastra a fost curatata dupa turistii anteriori. Am fost așezați la o masă într-o tavernă și am oferit cafea grecească gratuită, pâine de casă și brânză delicioasă. Având o mușcătură, ne-am plimbat de-a lungul teritoriului fermei. La întoarcerea la tavernă, ne așteptam la o surpriză neagră, huliganistă - un pisoi timp de 6-8 luni. A urcat pe valizele noastre și, imediat ce ne-a văzut, a sărit rapid la podea, a fugit ușor și sa ascuns sub una dintre mese. Nu se temea, ci mai degrabă a decis să evalueze cât de bine tratăm pisoii negri cărora le place să se dedice. Tratează astfel de "surprize" foarte bine, iubim pisicile. Se pare că pisoful a simțit acest lucru și a alergat la "kis-kis" obișnuit. Am fost foarte surprinși, pentru că acesta este "kis-kis" noastre în Rusia, iar în Grecia, ar trebui să fie diferit. Un minut mai târziu, pisica deja în liniște stând pe mâini și genunchi, dar era evident că el a fost agitat, ca întotdeauna încerca să meargă undeva să ruleze și să se ascundă. Fiica lui amantă, o fată de aproximativ 12, la întrebarea noastră: „Care este numele pisicuța“, a răspuns cu un zâmbet care nu au nume.

Pisicile din insula Zakynthos (Grecia) - șobolan Don Sphynx

O pisică care merge singură

În Grecia, am impresia că pisicile nu sunt prea afectuoase și constante. Acesta este același exemplu de pisici care merg singuri. O pisică poate să trăiască astăzi cu tine, să vină în fiecare zi în casă și să te pui la picioarele tale. Dar pentru o săptămână sau pentru cealaltă, poate dispărea și se poate așeza într-un restaurant din apropiere. La înălțimea sezonului turistic pisicile primesc o mulțime de delicatese din tabelele turiștilor. Pisica poate veni să viziteze vecinii, mers pe jos la mare, pentru a găsi un meci bun, și după toate acestea, vin acasă și, ca urcare, dacă nimic nu sa întâmplat în poală. Principalul lucru pe care-l aveai acasă și pentru ea ai avut mai multe delicatese. În aceasta am văzut pentru noi înșine.

Oaspeții la micul dejun

Pisicile din insula Zakynthos (Grecia) - șobolan Don Sphynx
Primul oaspete este o pisică pentru micul dejun

În fiecare dimineață am luat micul dejun pe veranda casei noastre. Micul dejun a fost preparat din produsele achiziționate. În prima dimineață, o pisică frumoasă ni sa alăturat micului dejun. Nu știm de unde a venit și cum știa că vom lua micul dejun. De obicei nu mâncăm animalele de pe masă în timpul mâncării. După micul dejun am rămas ceva și am dat-o pisicii. A mâncat totul, a spălat și a dispărut la fel de brusc cum a apărut. În următoarele două zile, ea a venit cu regularitate la micul dejun. Sa dat la fier, dar ne-a tratat cu oarecare teamă. O dimineață bună pentru micul dejun, așteptam o altă surpriză. Pisicile s-au dovedit a fi trei. Prietenul nostru de dimineață, altă pisică și pisoi. Am văzut străinii pentru prima dată. Ei s-au comportat cultural. Stăteau liniștiți la masă și așteptau să se întâmple ceva cu ei. Ei bine, cum nu puteți împărți alimente cu astfel de animale? După micul dejun, toți cei trei au primit porții egale de hrană.

Pisica "mama" își depășește posesiunile în Grecia

De-a lungul sărbătorii, această "trinitate" vizitează regulat veranda noastră. Au venit dimineața și seara, s-au adunat împreună, singuri, unul câte unul. La tavernă, unde eram în fiecare seară, nu am văzut aceste pisici. Acolo am fost condusi de prietenul nostru "negru" si de un alt adult si mama "kotyara". El se plimba uimitor între mese, nu toți se opreau și nu mâncau tot ceea ce l-au oferit turiștii buni. Urechile lui au fost rănite. Uneori a venit la tavernă, despicat și prăfuit. Probabil el nu a fost într-o singură modificare și a apărat cu succes teritoriul său.

"Chernysh" în fiecare seară s-au grabit de la masă la masă, a urcat copacii care creșteau lângă, iubit să se ascundă în tufișuri. Uneori, el sa urcat la unul dintre noi pe genunchi și ne-a plăcut mângâierea noastră.

Aspectul pisicilor grecești este după cum urmează: capul alungit are formă triunghiulară, culoarea stratului este complet nebună, corpul este prăjit și are o coadă lungă. Pisicile care locuiesc la hoteluri locale, restaurante și magazine sunt foarte sociabile, fastidioase și intruzive. Dar pot întotdeauna. Turiștii-fotografi se opresc în mod necesar pentru a face o lovitură de succes cu o pisică. Și nu le deranjează ședința lingându-se, dormind și așezând liniștit.

Cafe cu pisici la Moscova și Sankt Petersburg
    Cum sa faci doua pisici?
    Pisicile: abilitățile incredibile ale animalelor de companie