O poveste despre o călătorie în Portugalia, un raport despre o excursie la Estoril

Pieptănate Cascais și în jos, odihnit și odihnit, am descoperit că rămâne încă o multime de timp înainte de întuneric. Apoi am avut ideea de a vizita stațiunea vecină Estoril, cu o istorie solidă. Specialiștii de la un moment dat a crezut că orașul fondat de arabi, apoi, în timpul săpăturilor, arheologii au găsit rămășițele de clădiri romane, dar acest lucru nu a oprit: sa dovedit că aceste regiuni au fost marcate de colonistii fenicieni, astfel încât fondarii Estoril a plecat undeva în adâncurile secole .

Cu toate acestea, timp de multe decenii această așezare nu a rămas decât un sat de pescuit modest. Punctul de cotitură în viața lui a avut loc la rândul său, din secolele XIX și XX, atunci când oamenii bogați portughez Estoril au decis să apeleze la centrul internațional de clasă turistică și pentru care au investit masiv în construirea cazinoului. Când am citit că această instituție este înregistrată cea mai mare din Europa, este setat imediat despre încercarea de a-l vedea, amintindu despre minunatele imagini din Macau, în cazul în care casele de jocuri de noroc sclipeau cu milioane de lumini și uitat uimitoare. În general, fiind intrigat, am aruncat o privire la malul mării Cascais Ocean Panorama și grăbit spre est ...

Trecerea de la Lisabona la Estoril este ușoară, capitala și stațiunea maritimă este conectată printr-un tren suburban, destul de confortabil și rapid. M-am dus în mod neobișnuit și am venit la Estoril pe propriile mele două, după ce am trecut pe coastă câțiva kilometri care separă orașul de vecini din Cascais. Puteți merge în două moduri, relativ vorbind: drumul superior și cel inferior. Dacă vă deplasați în partea de sus, drumul va duce la marginea drumului de pe autostrada intercity, și de acolo nu va coborî. Avantajul acestui mod de a ajunge la Estoril va fi vederi frumoase, deschise de la o înălțime, minus zgomot și gaze de eșapament de transport.

rutier de Jos trece chiar de-a lungul marginea apei, și este mult mai plăcut să meargă - o adiere, clipocitul valurilor, peisaje. Aici sunt doar o promenadă ales de joggeri, bicicliști și skateboarderi sunt diferite, așa că nu trebuie atât de mult să se bucure de o plimbare, pentru a vedea să-l că cineva nu a lovit și pregătiți pentru a se eschiva.

Când am ajuns în Estoril, primul lucru pe care l-am făcut a fost să vizitez turofisul local, care ocupă pavilionul de la Avenida Aida; pentru punctul de reper - este diagonal în stânga ieșirii de la terminalul feroviar. Acolo am o hartă a zonei și câteva buclete inutile. Totuși mi-am dat seama că atracțiile din Estoril nu sunt mari și, în plus, unul dintre cele două obiecte principale pe care tocmai le-am văzut. Într-adevăr, cu câteva minute înainte, am trecut un mic templu la stânga în timpul traficului și l-am considerat o clădire destul de mediocră. După cum sa dovedit, a fost o veche, construită în secolul XVI biserica Sf. Anthony, mândria și frumusețea orașului. Faptul că clădirea nu arată veche este explicată prin cataclismul care a căzut la partea ei - mai întâi ea a suferit de un cutremur, apoi de un incendiu. Ca urmare a două modificări succesive care au avut loc în secolele XVIII și XX, apariția inițială a bisericii a fost pierdută, iar noua aparență pare oarecum grizoasă. Cred că, dacă ar exista alte atracții ale orașului Estoril, biserica nu ar fi inclusă în numărul celor mai importante clădiri.

Ceea ce mi-a dezamăgit sincer, este un cazinou laudat, cel mai mare din Europa. Așteptând să văd o clădire fantastică, am calculat cu cruzime calculul greșit și, în loc de o instituție colorată și memorabilă, am găsit un design plictisitor de sticlă și beton. A trebuit să verific dublu cu cardul pentru a realiza: acesta este faimosul cazinou Estoril.

Poate că în interiorul clădirii, cel mai asemănător cu cinematografele tipic din perioada sovietică, fierbindu-se cu pasiuni serioase și pierzând statutul, însă imaginea exterioară este complet diferită. Și dacă nu ar fi fost pentru o esplanadă frumoasă, cu arbori care să conducă dinspre mare spre cazinou, vizitele lui Estoril vor rămâne în memoria mea o pagină sumbră. Și am făcut o serie de poze cu Jardin do Estoril. au fotografiat fântâni în fața fațadei Kazinov și apoi s-au plimbat în jurul zonei pentru a savura atmosfera unui mic oraș de stațiune.

În timpul plimbării am găsit niște clădiri frumoase și un loc bun de mâncare în Estoril. Instituția "Pintos" durează până la 52 de ani pe Avenida Clotilde și oferă gustul unei pizza plină de sânge pentru 10 euro, iar porțiunile sunt pur și simplu uriașe. Nu este rău și alegerea băuturilor alcoolice, astfel încât oricine să poată lua un cocktail cu rom pentru cinci.

Suveniruri din Estoril sunt, de asemenea, cel mai bun cumpărate pe străzile principale. De la mine, pot recomanda biroul "Regionalia", situat lângă turofis pe aceeași Avenida Aida. Acolo puteți cumpăra cărți poștale frumoase, cu vedere la frumusețile Portugaliei pentru o jumătate de euro, de la sine există magneți cu plăci, de asemenea atrage atenția păpușii în costume portugheze naționale. Îmi amintesc încă fanii de lemn cu reprezentarea atracțiilor și nu a fost meșteșugurile din China din plastic, nu este un păcat să plătești 8 euro pentru acel produs pe care vânzătorii îl întreabă.

Produse pentru ceai după-amiază de la Lisabona am cumpărat de la Estoril, deși există toate edibles costa mai mult decât în ​​capitală. Impactul probabil și proximitatea unui cazinou acolo inarmati bogat, deoarece supermarket cu numele mândru de „VIP“ a fost de vânzare suc și jumătate de euro pe litru, și numai prețul de alcool au fost comune - în orice caz, cumpăra producția de vin port din Portugalia ar putea fi la fel de puțin 4-5 euro, iar alegerea vinului părea simplă.

Până la urmă, excursia mea la Estoril sa încheiat cu o notă minoră: când am apărut la gară, sa dovedit că trenul tocmai a plecat, iar următorul nu ar fi la 10 minute mai târziu. Trebuia să-i petrec în stația caldă a stației, când sa dovedit că nu mai erau mai mult de o duzină de locuri înăuntru și toți erau deja ocupați. Trebuia să mă duc la o platformă unde erau bănci, dar au fost suflate de briza de la mare. Nu am vrut să stau din cauza picioarelor răsturnate pe fotbal. De ce era imposibil să instalez mai multe locuri în clădire, a rămas un mister pentru mine. Și, desigur, nu este nevoie să vorbim despre existența unui bagaje sau a toaletei la gara Estoril - desigur că nu sunt.

Finalizarea poveste despre oraș, vreau să văd ce o vacanta va fi, probabil, destul de frumos, iar plajele din Estoril este chiar mai bine decât în ​​Cascais - acestea sunt lungi, largi și nu rupe roci, ca un vecin. În orice caz, mi-a plăcut foarte mult plajele din Estoril.

Mi-a plăcut întreaga călătorie prin Portugalia în ansamblu, deși evenimentele de la Lisabona mi-au stricat starea de spirit. Totuși, am plecat din capitala portugheză fericită: după ce am vizitat o mulțime de locuri interesante, cutia mea de bani era plină de impresii.