O mică plimbare prin Dresda

Am mers la Dresda de la Praga. Foarte convenabil - un tren confortabil, 2 ore pe șosea. Scopul principal al călătoriei: piața de purici și cel mai frumos magazin de produse lactate din lume Pfunda.

În general, impresiile sunt următoarele: personal nu mi-a plăcut foarte mult orașul. Nu voi spune că este urât - aceasta, în principiu, nu este așa. Pur și simplu - nu este al meu.
Mulți nu au studiat orașul înainte de călătorie. Am gasit ceea ce cautam si am fost foarte multumiti de ea :)
O plăcere mai mare a fost primită pe drum, au fost descoperite peisaje minunate:

O mică plimbare prin Dresda

Am ajuns devreme, orașul a fost complet gol. Imediat a ieșit pe strada comercială.

După prânz în acest loc a fost deja dificil să treci, o mulțime de oameni.
Imediat, o sculptură neobișnuită a fost văzută. Înțelesul pe care nu l-am recunoscut. Cine știe, voi fi fericit dacă îmi spui;)

Strada cu restaurante. Dimineața - goală, după prânz - nu există unde să stai, în ciuda prețurilor ridicate.

Există mai multe poduri în Dresda. Locul de amplasare a pieței de purici a fost indicat ca: sub pod. Când am ajuns, am realizat că nu era atât de ușor să o găsiți. Și sincer, chiar au renunțat la această idee. Și apoi, de la celălalt capăt al orașului, l-au văzut toți.

O mică plimbare prin Dresda

Din păcate, nu ne-a plăcut piața. Nimic nu a câștigat. În opinia mea, bătrâna din Odessa este mai bună. Cel puțin de acolo cu mâinile goale nu au plecat niciodată :)
Moscheea.

Există numeroase cafenele și magazine pe această stradă. Încă există un semn insidios: WC cu o săgeată în jos - nu vezi! Dacă rula pe săgeata - se va întâlni alte 10 astfel de inscripții, ca rezultat - un clasic al genului - WC ar fi inoperant;) Prin urmare, este mai bine pentru a rula în unele cafenea așa cum am făcut-o.
Aceasta este o brutărie și aici sunt prăjituri delicioase și croissante.

O mică plimbare prin Dresda

În cele din urmă am venit la magazinul de produse lactate. Din păcate, fotografia nu reușește. A fost o vitrină ooooooochen mulți turiști, și în interiorul dvs. nu puteți face fotografii! Aceasta este cea mai plăcută impresie din Dresda. Vă sfătuiesc să încercați acolo lapte (1evro), dar nu și kefir - nu mi-a plăcut. Totuși există un lapte foarte condensat - ca un suvenir - excelent;)

După magazin, ne-am plimbat de-a lungul parcului plăcut. Nu ne-am grăbit, toate planurile s-au împlinit :)

Ne-am așezat să se odihnească și să bea o bere în cafenea, pe care am absolut nu recomanda. Se numește - Cafe zur Frauenkirche. Da, are o vedere asupra bisericii. Nu recomand 2 motive: bere nu gustos, la un preț foarte umflate. Și, în ciuda prețului - a plătit o toaletă, bine, nu e chiar atât de solidă pentru un astfel de restaurant :(

O mică plimbare prin Dresda

În acel moment, când ne-am dus la Dresda, a existat un târg.

Aici am băut bere delicioasă la prețuri sane, încercați sparanghel (delicioase !!) și desigur - cârnați :)

Sper că îți place mai mult în Dresda decât mine. )
Apropo, cei care vor fi prima dată în Dresda - un card de succes cu locurile principale. Am fost foarte ajutat :)